تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817052589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متولد امروز. . . هميشه حاضر در صحنه


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: متولد امروز. . . هميشه حاضر در صحنه
چستر ترنت لات متولد 9 اكتبر 1941 سناتور سابق ايالات متحده از مي.‌سي.‌سي.‌پي و از حزب جمهوريخواه است. او سمت‌‌‌هاي مختلفي در مجلس نمايندگان و مجلس سنا داشته است مانند: معاون حزب اقليت مجلس نمايندگان، رهبري حزب اكثريت مجلس سنا، رهبري حزب اقليت مجلس سنا و معاون حزب اقليت مجلس سنا. لات اولين فردي است كه به عنوان معاون رهبر حزب در هر دو مجلس كنگره خدمت كرده است.


در 18 دسامبر سال 2007 لات از مجلس سنا استعفا داد تا وقت بيشتري را با خانواده بگذراند و از فرصت‌‌‌هاي شغلي ديگر در بخش خصوصي بهره ببرد و سرانجام يك مبلغ و دلال سياسي و در واشنگتن مستقر شد. لات تاثير هر گونه مشكل جسماني را در استعفايش رد كرد. در 31 دسامبر سال 2007 در يك مصاحبه مطبوعاتي فرماندار مي.‌سي.‌سي.‌پي، هالي باربر به طور موقت روگر ويكر را به جاي لات در مجلس سنا منصوب كرد. در 4نوامبر سال 2008 انتخابات ويژه‌‌‌‌اي براي انتصاب سناتور در دوره باقيمانده برگزار خواهد شد.
لات در گرنادا مي.‌سي.‌سي.‌پي متولد شد. پدرش چستر پاول لات كارگر يك كارخانه كشتي‌‌‌سازي بود و مادرش لونا واتسون معلم بود. وي در دانشگاه در آكسفورد تحصيل كرد و در سال 1963 مدرك ليسانس خود را در رشته مديريت اجتماعي و در سال 1967 مدرك فوق ليسانس خود را در رشته حقوق گرفت. در 27 دسامبر 1964 با پاتريشيا تامسون ازدواج كرد. اين زوج دو فرزند به نام‌‌‌هاي چستر ترنت «چت» لات و تايلر لات دارند.
لات به عنوان يك دموكرات بزرگ شد. از سال 1968 تا 1972 او به عنوان معاون اجرايي رييس كميته قوانين مجلس، ويليام ام كولمر كه او هم اهل پاسكاگولا بود، خدمت كرد.
در سال 1972 كولمر يكي از محافظه‌كارترين دموكرات‌‌‌ها در مجلس پس از چهل سال خدمت كناره‌گيري خود را از كنگره اعلام كرد. وي پشتيباني‌اش را از جانشيني لات پس از خودش در پنجمين حوزه مي.‌سي.‌سي.‌پي، واقع در جنوب غربي ايالت، اعلام كرد. اگر چه لات به عنوان يك جمهوريخواه در انتخابات شركت كرد و به طور ماهرانه‌‌‌‌اي در انتخابات پيروز شد. ظهور خوب لات در راي‌گيري‌‌‌ها وي را به عنوان يك تازه وارد به كميته قضايي مجلس كشاند و در آنجا عليه سه مقاله اعلام جرم كه در طي مباحثات كميته عليه ريچارد نيكسون نوشته بودند راي داد.
سه ماه بعد در نوامبر سال 1974 لات و كوچران اولين جمهوريخواهاني بودند كه پس از دوران بازسازي دوباره از مي.‌سي.‌سي.‌پي براي عضويت در كنگره مجددا انتخاب مي‌‌‌‌شدند. لات 6 دوره ديگر نيز بدون ايجاد مشكل خاصي در انتخابات پيروز شد و حتي در سال 1978 بدون رقيب در انتخابات كانديدا شد. از سال 1981 تا 1989 وي به عنوان معاون حزب اقليت در مجلس (نفر دوم حزب جمهوريخواه در مجلس) خدمت كرد.او اولين جمهوريخواه از جنوب بود كه به چنين سمت بالايي رسيد.
در سال 1988 پس از اينكه متصدي چهل و دو ساله جان استنيس اعلام كرد كه براي يك دوره ديگر در انتخابات مجلس سنا كانديدا نخواهد شد، لات در انتخابات كانديدا شد. او عضو كنگره از چهارمين حوزه دموكرات‌‌‌ها وايني دودي را شكست داد. وي دوباره در انتخابات سال‌‌‌هاي 1994، 2000 و 2006 انتخاب شد. لات در سال 2005 تصميم به كناره گيري گرفت اما پس از توفان كاترينا در تاريخ 17 ژانويه سال 2006 اعلام كرد كه براي دوره چهارم كانديدا مي‌‌‌‌شود.
در سال 1995 هنگامي‌‌‌‌كه جمهوري خواهان كنترل مجلس سنا را در دست گرفتند او معاون حزب اكثريت در مجلس سنا شد و در سال 1996 هنگامي ‌‌‌‌كه رهبر حزب اكثريت باب دول از سمت خود در مجلس سنا كناره‌گيري كرد تا به مبارزات انتخاباتي رياست جمهوري‌اش برسد، لات جانشين او شد.
 پنجشنبه 18 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن