تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814745506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /آغاز پانزدهمين جشنواره تئاتر كودك و نوجوان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /آغاز پانزدهمين جشنواره تئاتر كودك و نوجوان اصفهان
آغاز پانزدهمين جشنواره تئاتر كودك و نوجوان، معرفي نامزدهاي تنديس خانه موسيقي و نقد و گفتگو درباره فيلم‌هاي اكران عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز چهارشنبه 17 مهرماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "جام‌جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به پخش تله تئاتر "ملودي شهر باراني"، نمايش 280 مستند ايراني و خارجي در جشنواره سينما حقيقت، حرف‌هاي سيروس مقدم كارگردان مجموعه "روز حسرت" و اخبار كوتاه. مطلبي درباره بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر و سي سال انقلاب در صفحه موسيقي، نقدي بر فيلم "دعوت"، نگاهي به "فرزند خاك" و يادداشتي بر "حقيقت گمشده" در صفحه سينما و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه فرهنگ و هنر آمده است.

"همشهري" در صفحه تلويزيون مي‌پردازد به مطلبي درباره ايجاد شبكه‌هاي تخصصي و شبكه كودك و پروژه تلويزيوني ووپي گلدبرگ در صفحه تلويزيون و طنين آواز بزرگان موسيقي در تالار بزرگ كشور، پخش تله تئاتر "ملودي شهر باراني"، زيبايي‌هاي تهران به روايت سه كارگردان، آغاز پانزدهمين جشنواره تئاتر كودك و نوجوان اصفهان و اخباري كوتاه از مجيدي و شيردل در صفحه ادب و هنر كار را تمام مي‌كند.

"اعتماد ملي" در صفحه هنر مي‌پردازد به يادداشتي بر فيلم "سه زن" و گفتگو با منيژه حكمت كارگردان فيلم. مروري بر رويدادهاي حوزه فرهنگ و هنر، معرفي مجموعه داستان كوتاه "پرنده برفي"، معرفي نامزدهاي دريافت تنديس خانه موسيقي، ايران در بي‌ينال آسيايي داكا، سالار عقيلي در تور دور ايران، گپي با آيدين آغداشلو، يادداشتي از مهتاب كرامتي سفير حسن نيت يونيسف در ايران و اخبار كوتاه در صفحه ادب و هنر منعكس شده است.

"اعتماد" در صفحه پاياني مي‌پردازد به اعلام برنامه‌هاي جشن نهم خانه موسيقي، واكنش‌ها به حضور گلشيفته فراهاني در افتتاحيه فيلم "مجموعه دروغ‌ها"، كنسرت گروه قمر با خوانندگي سالار عقيلي، برگزاري همايش 80 سالگي سهراب سپهري، حرف‌هاي مجيد مجيدي در دانشگاه تهران، كنسرت مشترك محسن نامجو و گروه كيوسك، يادداشتي بر انتقاد از جواد خياباني گزارشگر فوتبال و پاسخ وي.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با مهدي آذرسينا نوازنده كمانچه و آهنگساز و برگزاري همايش 80 سالگي سهراب سپهري در كاشان. كنسرت گروه قمر با خوانندگي سالار عقيلي، سخنراني اصلاني و قوكاسيان در كاشان، مراسم اختتاميه نمايش فيلم‌هاي كوتاه، مشخص شدن اجراهاي جشن خانه موسيقي و اخباري كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به حرف‌هاي مجيد مجيدي در جلسه نمايش "آواز گنجشك‌ها"، اعتراض مسلمانان به توزيع سي‌دي ضد اسلامي در آمريكا، شروع نااميدكننده هفته فيلم پليس، پايان فيلمبرداري "ملك سليمان"، توليد مستند ويژه انقلاب اسلامي در استان‌ها، گزارش فروش هفته دوم مهر و اخبار كوتاه.

"كارگزاران" در صفحه تلويزيون مي‌پردازد به نگاهي به مجموعه‌هاي ماه رمضان در سال‌هاي اخير و چند يادداشت در اين خصوص. گفتگو با مهناز افشار بازيگر فيلم "دعوت"، مروري بر مسيري كه مجيد مجيدي در سينما طي كرده و يك يادداشت در صفحه سينما و آغاز جشنواره بين‌المللي تئاتر كودك و نوجوان، تقدير از كامران شيردل و 40 فيلمساز برگزيده سينماي كوتاه، انتخاب بهترين اثر موسيقي در جشن خانه موسيقي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن