تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814679530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همكاري هاي گمركي ايران و لهستان افزايش مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همكاري هاي گمركي ايران و لهستان افزايش مي يابد
مديركل دفتر همكاري‌هاي بين‌الملل گمرك گفت: همكاري هاي گمركي جمهوري اسلامي ايران و لهستان در راستاي مبارزه مؤثر و مستمر با قاچاق مواد مخدر افزايش خواهد يافت.


به گزارش روز سه شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي گمرك ايران، "محمدحسين باغ ‌عنايت"
در ديدار با هيات گمركي لهستاني در تهران، افزود: دو كشور براي مبارزه مؤثر با قاچاق مواد مخدر با يكديگر تبادل اطلاعات و تجربيات خواهند داشت.
وي افزود: بهره‌گيري از شيوه‌ها و روش جديد بازرسي و گمركي نقش مؤثري در جلوگيري از قاچاق مواد مخدر در مرزها به دنبال دارد.
اين مقام مسئول اظهار داشت: استفاده از تجهيزات پيشرفته و مكانيزه در مبادي ورودي و خروجي گمرك با هدف جلوگيري از قاچاق مواد مخدر و ورود مواد اوليه ساخت روانگردان بايد در دستور كار قرار گيرد.
وي گفت: بكارگيري ابزارهاي مدرن در مرزها علاوه بر افزايش دقت بازرسي، ورود مواد اوليه مرتبط و قاچاق مواد مخدر را كاهش خواهد داد.
مديركل دفتر همكاري‌هاي بين‌الملل گمرك افزود: بايد با تأمين اعتبار لازم، گمركات كشور را به وسايل الكترونيكي به منظور بازرسي مطلوب تجهيز كرد.
وي اظهار داشت: به منظور اهميت مبارزه با قاچاق مواد مخدر در گمركات مرزي، در طول سال دوره‌هاي مختلف آموزشي براي كارشناسان گمركي برگزار مي‌شود تا سطح آگاهي و دانش آنان براي بازرسي دقيق‌تر افزايش يابد.
وي افزود: گمرك ايران با دفتر رابطين اطلاعات منطقه‌اي سازمان جهاني گمرك (RILO) در زمينه جاسازي و ميزان كشفيات مواد مخدر همكاري لازم دارد.
وي خواستار همكاري و ارتباطات بيشتر هيأت گمركي لهستاني جهت تبادل اطلاعات و تجربه ميان گمركات دو كشور شد.
در اين ديدار "لوبا" رييس اداره مركزي پليس لهستان ضمن تشريح سيستم و ساختار پليس لهستان، افزود: براي مبارزه جدي با قاچاق مواد مخدر تمام فعاليت‌هاي انجام شده توسط قاچاقچيان در مرز لهستان مورد تجزيه و تحليل استراتژيكي قرار مي‌گيرد و اقدامات صورت گرفته توسط آنان در زمينه قاچاق و اختفا مواد مخدر تحت كنترل است.
وي افزود: 25 تيم عملياتي نيز در جاده‌هاي مرزي مسئوليت گشت‌زني و حفاظت را به عهده دارند.
به گفته وي مبارزه با قاچاق مواد مخدر زماني موفقيت ‌آميز خواهد بود كه تمام كشورها با يكديگر همكاري نزديك و صميمانه داشته باشند.
"لوبا" در اين ديدار خواهان همكاري و مساعدت و ارتقا سطح همكاري ميان گمركات دو كشور شد.
براساس اين گزارش، موافقتنامه همكاري گمركي ايران و لهستان در سال 2004 مبادي پاراف شده و آماده امضاء نهايي است.
در اين جلسه نماينده ستاد مبارزه با قاچاق كالا كشورمان، رييس اداره مركزي پليس، معاون مديركل دايره امنيت عمومي وزارت كشور لهستان و نمايندگاني از گمرك، ستاد حفاظت مرزي و اداره مركزي تحقيقات پليس لهستان حضور داشتند.
اقتصام ** 9141 ** 1558
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 259]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن