تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815375012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

225 پروژه در سفر دوم رئيس جمهور به بهره برداري مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: 225 پروژه در سفر دوم رئيس جمهور به بهره برداري مي رسد
عبدي- هم زمان با حضور هيئت دولت دراستان، 225 پروژه با هزينه كرد 450 ميليارد ريال به بهره برداري خواهد رسيد.

استاندار در نشست خبري با رسانه ها درباره سفر دوم هيئت دولت به استان گفت: نيروگاه گازي شيروان، طرح توسعه سيمان بجنورد و باند دوم جاده بجنورد شيروان توسط رئيس جمهوري افتتاح خواهد شد.

مهندس محمدحسين جهانبخش افزود: هم زمان با بهره برداري از اين پروژه ها 222 پروژه نيز با حضور وزرا در شهرستان ها افتتاح مي شود.

وي تصريح كرد: محتواي دستور انقلابي كه رئيس جمهور در سفر اول به مردم گرمه جاجرم داده بود، قرار است در اين سفر، توسط وزير كشور در منطقه اعلام شود.

وي با اشاره به اين كه استان نوپاست اظهار كرد: در سفر دوم، مهم ترين اولويتي كه مدنظر است، تقويت زيرساخت هاي توسعه استان به ويژه در بخش هاي كشاورزي ، صنعت و گردشگري است كه مزيت هاي مهم استان به شمار مي رود.

مهندس جهانبخش اضافه كرد: تكميل، تجهيز و بين المللي شدن فرودگاه بجنورد، راه اندازي شبكه استاني، سامان دهي سايت اداري استان كه اكنون با بودجه قطره چكاني تنها 5 اداره كل در سايت اداري در مرحله فونداسيون قرار دارد از جمله پيشنهادات براي سفر دوم است.

به گفته وي با وضعيت موجود 20 سال طول مي كشد كه سايت اداري تكميل شود.

وي گفت: اگر براي سايت اداري سالي 150 ميليارد ريال اختصاص يابد و در سفر دوم مصوب شود مشكل در مدت 2 سال حل مي شود.

استاندار بيان كرد: 9 هزار ميليارد ريال از محل آمايش صنعت در قالب 27 پروژه كه اعتبارش تامين شده و در بانك صنعت و معدن موجود است و انتظار مي رود در جريان سفر نهايي شود.

وي تاكيد كرد: اختصاص 500 ميليارد ريال براي عمران شهري، ايجاد منطقه ويژه اقتصادي، تامين تخت هاي بيمارستاني به متوسط كشوري، استخدام 500 نفر، هم تراز شدن چارت اداري استان با ديگر استان ها و اخذ كميسيون ماده 32 براي راه آهن مشهد- بجنورد- گرگان از ديگر پيشنهادات استان براي سفر دوم هيئت دولت است.

جهانبخش گفت: 165 پيشنهاد استان براي سفر دوم مورد توافق استان و نهاد رياست جمهوري قرار گرفته است كه اميد است اين پيشنهادات در جريان سفر به مصوبه تبديل شود.

مقام عالي دولت در خراسان شمالي با اشاره به برنامه هاي سفر رئيس جمهور اعلام كرد: ديدار با مردم استان در استاديوم تختي بجنورد در ساعت 10 چهارشنبه، استقبال مردم از رئيس جمهور از ميدان شهيد تا استاديوم، بازديد از چند پروژه قابل افتتاح و يك روستاي محروم استان، ديدار با خانواده هاي شهدا، ايثارگران و جانبازان در عصر چهارشنبه، تشكيل كارگروه هاي تخصصي مسكن، آب، كشاورزي، صنعت و معدن با رياست دكتر احمدي نژاد از برنامه هاي روز اول سفر رئيس جمهور در استان است.

وي ادامه داد: ديدار با علماي اهل سنت و تشيع، ملاقات مردمي، برگزاري جلسه هيئت دولت و مصاحبه پاياني از برنامه هاي روز پنج شنبه دكتر احمدي نژاد در استان است.

شهرداري و شوراي شهر در اين پروژه به هر نحو ممكن اعتبارات لازم را تامين مي كنند.

اماني عضو شوراي شهر بجنورد نيز گفت: از ابتداي كار شهرهاي اسفراين آشخانه و شيروان بايد در كارها مشاركت داشته باشند و مهم ترين مسئله در اين رابطه آموزش و تعليم جداسازي زباله از مبدا است.

شهرداري بجنورد نيز در اين جلسه باتاكيد بر تامين منابع لازم براي پروژه كمپوست گفت: حتي اگر تعدادي از طرح هاي عمراني حذف شود، پروژه تا پايان هفته آغاز مي شود.

اردشير رياحي با اشاره به منافعي كه احداث اين پروژه براي محيط زيست دارد، گفت: سالانه 33 ميليون ليتر شيرابه از دفن غيراصولي زباله، محيط زيست را به مخاطره مي افكند و مهم ترين اثر اين پروژه. جمع آوري و دفع مطلوب زباله و ايجاد كود آلي است كه مي تواند مورد استفاده كشاورزان قرار گيرد.

دژهوت معاون عمراني شهرداري بجنورد نيز گفت: با منابع و تجهيزاتي كه در حال حاضر در اختيار شهرداري است، آماده سازي سايت كمپوست و احداث سوله آغاز مي شود ولي پس از آن، اعتبارات لازم بايد تامين شود تا اين پروژه به سرعت به پايان برسد.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن