تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815285789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيينه قدس


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: آيينه قدس
هم خدمت هم عبادت
در يكي از روزهاي ماه مبارك رمضان و از قضا يكي از روزهاي قدر جهت تعويض و اصلاح كارت ملي خود به سازمان ثبت احوال مشهد مراجعه كردم و با توجه به اينكه ساعت 8 صبح به محل رسيدم گمان كردم طبق روال قانوني اين ايام، كارمندان سازمان مذكور از ساعت 9 كار خود را شروع مي كنند اما وقتي ديدم كه ديگر مراجعان در حال ورود به ساختمان اداري هستند وارد شدم و با كمال تعجب ديدم كه كارمندان در حال انجام تكاليف شغلي خويش هستند و يكي از آنان با كمال خوشرويي در پاسخ به سؤال بنده مبني بر شروع ساعت كار گفت: ما در ماه مبارك افراد روزه دار را پشت در سازمان معطل نگه نمي داريم چه عبادتي ارزشمندتر از خدمت به خلق خدا؟ !به راستي كه بايد از چنين انسانهايي تقدير و قدرداني كرد.
هوشمند

گاهي اين طرف ميز بياييد
پيشنهاد مي كنم مديران بخشهاي مختلف در شهرهاي كوچك و بزرگ به منظور آگاهي از سطح و عمق تخلفات صورت گرفته در حوزه مديريتي خويش هرازچند گاهي با لباس شخصي دقايقي در آن منطقه حركت نمايند تا ببينند چه مشكلات و مسايلي در آنجا وجود دارد. به عنوان مثال فرمانده نيروي انتظامي يا رئيس كلانتري يك منطقه با سركشي به حوزه استحفاظي خود نوع و كيفيت و تعداد جرايم را بررسي نمايد و يك مدير شركت برق در وسط روز به خيابانها برود تا ببيند چه لامپهايي در روز روشن مانده و چه لامپهايي در معابر مختلف سوخته و تعويض نشده است و يا شهردار يك منطقه ضمن بازديد غيررسمي و غيرمحسوس، دريابد كه چه چاله هايي با قدري مسؤوليت شناسي پر مي شود و چه كاستيهاي نظافتي در سطح شهر وجود دارد و... خلاصه اينكه اگر گاهي مديران از پشت ميزهايشان به اين طرف بيايند، بسيار كارگشا خواهند بود.
اسدي

خلاقيت از نوع سوم!
از سازمان صدا و سيما و برنامه سازان خلاق آن واقعاً سپاسگزار و ممنونيم كه به تازگي تمام خلاقيت خود را به كار مي گيرند و سريالها را به فيلم سينمايي و فيلم سينمايي ها را به سريال تبديل كرده به خورد بينندگان ارجمندشان مي دهند!
فضولباشي

كانالهاي زير گذر نصب كنيد
متأسفانه در خيابانهاي مركزي ايلام به محض بارش باران شاهد پر شدن جداول حاشيه خيابان و حتي معابر از آبهاي آلوده و جمع شدن زباله ها در مركز شهر هستيم كه چهره بسياري از مناطق را زشت جلوه مي دهد. از آنجا كه در همه جاي دنيا در مراكز شهري از كانالهاي زيرگذر براي هدايت آبهاي سطحي شهر استفاده مي شود، از مسؤولان شهرداري تقاضا داريم در اين زمينه اقدامهاي لازم را به عمل آورند.
يك شهروند ايلامي

از مديرعامل سازمان آب و فاضلاب كشور كه حق انشعاب آب را هم به نرخ جهاني رساند تشكر مي كنيم !! (1200000 تومان، آن هم فقط نقد)
6575

گويا قرار است هر نماينده مجلس 110 ميليون براي رهن منزل و مبلغي هم براي تبليغات دريافت كند، بدين ترتيب روشن است مطالبات معلمان چه مي شود!
3932

به نظر شما چرا دولتمردان ما در مورد وضع اقتصادي مردم آمريكا نگرانند اما در مورد وضع اقتصادي مردم خودمان بي تفاوت؟!
9571

نگار من كه به مكتب نرفت و خط ننوشت يك شبه دكترا گرفت و كردان شد!
4354

دولت به جاي شعار، كمي هم به فكر قيمتهاي سرسام آور اجناس و طبقه كم درآمد جامعه باشد، اگه به زحمت نمي افتند!
8076

امسال شهريه ثبت نام پيش دبستاني هاي دولتي 200 هزار تومان شده است، از كجا بياوريم با اين هزينه ها؟!
6486

آقاي رئيس جمهور !ما كشاورزان و دامداران از شما بخشيدن وام نمي خواهيم، براي زنده ماندن و پرداخت اقساط بدهي ما به بانكها، از شما مهلت مي خواهيم.
0068

چرا كسي به افزايش نرخ سرويس مدارس اعتنا نمي كند؟ تاكسيراني ما را به انجمن اوليا و مربيان ارجاع مي دهد و ايشان هم به تاكسيراني و اين وسط مردم سرگردان مانده اند.
0609

به نظر مي رسد گفته هاي رئيس جمهور درباره توجه به مناطق محروم با عملكرد وزير آموزش و پرورش منافات دارد و گرنه مبلغ حق محروميت مناطق محروم را از حقوق كارمندان اين مناطق كم نمي كردند!
8863

مرحبا به مخابرات، هر چه پيام كوتاه فارسي در روز عيد فطر فرستاديم يك در ميان آن هم ناقص به مخاطبان ارسال شد. واي به حال ما كه در آينده بخواهيم خدمات بانكي را از اين طريق انجام دهيم.
0905

سلام آقاي ضرغامي! اميدوارم دو قسمت آخر روز حسرت را ديده باشيد تا فكري به حال پيامهاي بازرگاني طولاني و ملال آور بكنيد! تا كي بيننده ها بايد تاوان كمبود بودجه و تأمين از طرف تبليغات را بدهند؟
3004

همكاران محترم فرهنگي !شأن معلم و برنج تايلندي؟ ديگر به دانش آموزان نياموزيد كه ايران عزيزمان بهترين برنج دنيا را دارد!
2738

آيا تمام هزينه هاي شهر فراملي مشهد بايد از مردم و به خصوص قشر كم درآمد گرفته شود؟ چرا در حالي كه بليت اتوبوس در كل كشور 20 و حداكثر 30 تومان است در مشهد بايد 50 تومان باشد؟
9143

به واقع آخرالزمان شروع شده است !اين همه توهين به ساحت مقدس حضرت رسول(ص) بدون جواب واقعاً آزاردهنده است. ما مردم عادي كه صدايمان به جايي نمي رسد، شما روزنامه نويسان كاري بكنيد.
5127
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن