تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819794551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت يادمان سازه:برج ميلاد حاصل بيش از يك دهه عمر ، توان و جواني ايرانيان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مديرعامل شركت يادمان سازه:برج ميلاد حاصل بيش از يك دهه عمر ، توان و جواني ايرانيان است
مديرعامل شركت يادمان سازه گفت:نماد جديد ايران اسلامي حاصل تلاش هاي بيش از يك دهه عمر ، توان و جواني ايرانياني است كه ايثار را پس از دوران دفاع مقدس در جبهه توسعه و آباداني متبلور كرده و غرور ملي حاصل از اين پروژه را به ملت عزيز ايران تقديم مي كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر ، مهندس سيد رضا ميرصادقي در مراسم بهره برداري آزمايشي برج ميلاد با بيان اين مطلب گفت: برج ميلاد رزومه شاخصي از كار تيمي ، برنامه ريزي و كنترل پروژه و دانش فني و مهندسي را در داخل و خارج كشور به نمايش گذاشته است.

وي به آمار پيشرفت فيزيكي پروژه برج ميلاد از ابتدا تا كنون اشاره كرد و گفت: حمايت ها و پشتيباني هاي مسئولان شهرداري بوده كه پيشرفت هاي پروژه را در مسير جهش قرار داده و بي شك بايد اين تغيير نگاه استراتژيك را قدر نهاد.

ميرصادقي افزود: اگر قرار بود برج ميلاد با همان روند گذشته به اتمام برسد بايد تا سال 96 به انتظار آن مي نشستيم اما امروز با اعتماد مجموعه شهرداري و نيز اتخاذ نگرش سيستمي به پروژه ها شاهد استفاده از بلندترين ساختمان ايران هستيم.

مديرعامل شركت يادمان سازه در ادامه به دلايل ايجاد تعويق در روند عملياتي برج ميلاد اشاره كرد و تصريح كرد: تحريم و فضاي مبهم بين المللي ، پيچيدگي هاي فني پروژه و نيازمندي آن به تامين مصالح استاندارد شده روز دنيا ، كمبود مصالح اوليه و شرايط جوي نا متعارف و غير قابل پيش بيني در سال 86 از جمله مشكلات تحميلي در روند پيشرفت برج ميلاد بوده است.

ميرصادقي در بخش ديگري از سخنانش به اقداماتي كم نظير در ساخت برج ميلاد اشاره كرد و گفت: بالابري سنگين بخش سوم سازه فلزي راس برج به وزن 700 تن ، بالابري و نصب دكل آنتن 400 تني و طراحي و نصب 10 هزار متر شيشه بدون عمليات پروازي در ارتفاع 280 متر و با شيب معكوس از جمله اقداماتي است كه براي نخستين بار در ايران و دنيا تجربه شده است.

وي با اشاره به آستانه ورود به عمليات فاز دوم اين پروژه اظهار داشت: از حمايتها و پشتيباني شهردار تهران و اعضاي شوراي اسلامي شهر تشكر كرده و اعتماد آنان را به نظام مهندسي كشور در خلق اين سازه عظيم ملي كه در شب همچون نگيني بر آسمان تهران ظاهر مي شود قدرداني مي كنم.

شايان ذكر است در اين مراسم مسئولان كشوري و لشكري ، اعضاي شوراي شهر ، مديران شهري ، علما و روحانيون ، خانواده معظم شهدا و مديران رسانه هاي گروهي حضور دارند.

براساس اين گزارش اين مراسم همچنان ادامه دارد.
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن