تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814789584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كريم باقري به مشهد مي‌رود تمرين تيم فوتبال پرسپوليس برگزار شد مشخص شدن ليست 18 نفره براي ديدار با ابومسلم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كريم باقري به مشهد مي‌رود تمرين تيم فوتبال پرسپوليس برگزار شد مشخص شدن ليست 18 نفره براي ديدار با ابومسلم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پيش از بازي برابر تيم ابومسلم با مشخص شدن ليست 18 نفره‌ي اين تيم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آخرين تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس پيش از بازي در هفته‌ي دهم ليگ برتر از ساعت 15 در زمين شماره‌ي دو مجموعه‌ي ورزشي راه‌آهن به مدت يك ساعت برگزار شد.

در اين تمرين بازيكنان ابتدا با دويدن به دور زمين بدن‌هاي خود را گرم كردند و سپس به نرمش‌هاي در حال حركت پرداختند. در ادامه بازيكنان در قالب سه گروه به تمرين آقاوسط در سه نقطه‌ي زمين مشغول شدند. بازيكنان اصلي و ذخيره پرسپوليس در ميان گروه‌ها پراكنده بودند.

در مرحله‌ي بعدي بازيكنان پرسپوليس به دستور افشين قطبي به دو گروه اصلي‌ها و بازيكنان ذخيره تقسيم شدند. نفرات اصلي زيرنظر قطبي و پيرواني در قالب دو گروه روي ارسال سانتر از جناحين و ضربه به سمت دروازه كار كردند. گروه اول از بازيكناني چون مازيار زارع، ابراهيم توره، شيري، باقري‌ها، منصوري و دي‌كارمو تشكيل مي‌شد و در تركيب تيم سبزپوش نيكبخت، نوري، حيدري، محمد، علوي و آتسو حضور داشتند.

در اين تمرين علي كريمي و هادي نوروزي مسووليت سانتر از جناح راست و بهادر عبدي به همراه ايوان پتروويچ وظيفه‌ي سانتر از جناج چپ را برعهده داشتند.

كريم باقري پيش از اين مرحله از تمرين بازيكنان پرسپوليس به علت مصدوميت تمرين را ترك كرد كه پزشك پرسپوليس در اين رابطه گفت: او را با خودمان به مشهد مي‌بريم و در ليست 18 نفره نيز نام كريم باقري وجود دارد اما، بازي كردنش مقابل تيم ابومسلم فردا مشخص خواهد شد.

بازيكنان ذخيره پرسپوليس نيز همراه با عابدزاده در نيمه‌ي ديگري از زمين به تمرين حفظ توپ در قالب دو تيم پرداختند. بازيكنان پرسپوليس پس از يك ساعت تمرين با انجام حركات كششي كار خود را در ساعت 16 به پايان بردند.

در پايان تمرين امروز افشين قطبي براي ديكارمو، علي كريمي، نيكبخت و علوي تمرين ويژه شوت به سمت دروازه را در نظر گرفت.

به گزارش ايسنا، در تمرين امروز ليست 18 نفره‌ي تيم پرسپوليس نيز مشخص شد و طبق آن مهدي واعظي، عليرضا حقيقي، علي كريمي، كريم باقري، عليرضا محمد، سيدمحمد علوي، نوري، زارع، باقري‌ها، آتسو، پتروويچ، نيكبخت، توره، ديكارمو، شيري، عبدي و نوروزي در اين ليست جاي گرفتند.
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن