تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820446469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/حاشيه‌هاي شوراي يكصد و سي و سه/ خيابان «بهاران» به «عماد مغنيه» تغيير نام يافت شيباني براي برگشتن اعضا به صندلي‌هايشان و ادامه جلسه فرياد زد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /حاشيه‌هاي شوراي يكصد و سي و سه/ خيابان «بهاران» به «عماد مغنيه» تغيير نام يافت شيباني براي برگشتن اعضا به صندلي‌هايشان و ادامه جلسه فرياد زد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

اعضاي شوراي شهر تهران در نيمه جلسه امروز و پس از تقدير تعدادي از ماموران راهنمايي و رانندگي كه در حين ماموريت دچار مصدوميت شده‌اند، براي دقايقي در حال صرف شيريني و شربت بودند كه شيباني ـ عضو كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر تهران ـ ابتدا چند تن از اعضا را به نام صدا كرد و بعد حمزه شكيب را با فرياد صدا زد تا سر جاي خود بنشيند.

به گزارش خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شيباني، مسن‌ترين عضو شوراي شهر تهران است كه در اكثر موارد نسبت به تاخير در شروع جلسه شورا، به اعضا تذكر مي‌دهد.

در جلسه امروز تقريبا همه اعضا در مورد گزارش رييس پليس راهنمايي و رانندگي اظهار نظر كردند و به همين دليل بود كه حسن بيادي ـ نايب رييس شوراي شهر تهران ـ در تذكري كه با شوخي همراه بود، خطاب به رييس پليس راهنمايي و رانندگي گفت: خدا پدر شما را بيامرزد كه باعث شديد همه اعضا در مورد ترافيك نطق داشته باشند، چرا كه آن‌ها در پاسخ به سوالات خبرنگاران پاسخي نمي‌دادند.

شيباني امروز در حاشيه بررسي طرح الزام شهرداري تهران به تسويه و پرداخت مطالبات مالكان اراضي و املاك واقع در طرح‌هاي شهري اظهار نظر جالبي داشت.

وي گفت: دولت بايد با تشكيل كنسرسيومي از بانك‌ها، آن‌ها را ملزم به كمك شهرداري تهران براي پرداخت مطالبات مردم كند و بانك‌هايي هم كه همكاري نمي‌كنند، 20 درصد جريمه كند.

به گزارش ايسنا، در جلسه امروز قرار بود، شهردار تهران و يا يكي از مسوولان ذيربط شهرداري تهران در جلسه شورا حاضر شده و در مورد طرح ناحيه‌محوري در شهر تهران توضيح دهند كه اين اتفاق نيافتاد.

اعضاي شورا امروز همچنين بررسي لايحه ضوابط تاسيس و فعاليت شركت‌هاي تاكسيراني خصوصي شهر تهران را به دليل نياز به زمان طولاني و كم بودن فرصت جلسه امروز به هفته بعد موكول كردند.

در جلسه امروز همچنين يك فوريت طرح تعيين سياست‌هاي بودجه سال 88 شهرداري تهران بدون نظر خاصي از سوي اعضا تصويب شد.

همچنين در پايان جلسه امروز نام خيابان «بهاران» واقع در محدوده منطقه شش شهرداري تهران به نام «شهيد عماد مغنيه» تغيير نام يافت.

انتهاي پيام
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن