تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814691800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زنگ انضباط اجتماعي در مدارس خوزستان نواخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: زنگ انضباط اجتماعي در مدارس خوزستان نواخته شد
داخلي. اجتماعي. مناسبتها. نيروي انتظامي. مدارس.

همزمان با سراسر كشور به مناسبت هفته نيروي انتظامي زنگ انضباط اجتماعي سه شنبه در مدارس خوزستان نواخته شد.

فرمانده انتظامي خوزستان درآيين نمادين اين مناسبت درمدرسه راهنمايي شهيد حكيم اهوازگفت: با تلاش مجموعه كاركنان انتظامي استان و همراهي مردم آمار جرم در خوزستان كاهش چشمگيري يافته است.

سردار "صيد عيسي دارايي" افزود: با توجه به رشد جمعيت،بيكاري،مسايل و وضعيت خاص مرزي و تحركات هميشگي دشمنان كنترل وضعيت آمار جرايم دراين استان تلاش مضاعفي را مي‌طلبد كه خوشبختانه با همدلي مردم و همراهي آنان و توجه مسوولان اين امر بطور نسبي محقق شده است.

وي به كاهش آمار جرايم دراستان در بخشهاي مختلف اشاره كرد وگفت: براساس نرخ جرم متناسب با جمعيت خوزستان در بحث سرقت رتبه ‪ ۱۹‬كشوري، قتل رتبه ‪۲۵‬ كشور،تجاوز به عنف دهم،شرارت رتبه هشتم و سرقت مسلحانه رتبه ‪ ۲۸‬كشور را داريم كه اين شاخصها با توجه به عوامل فوق رضايت بخش هستند.

وي خطاب به دانش آموزان استان گفت:شما آينده سازان كشور هستيد بنابراين با علم و تقوا و با تكيه بر ارتباطات انساني مي‌توانيد آينده خوبي براي استان وكشور ترسيم كنيد تا در سطح منطقه و دنيا كشوري امن داشته باشيم.

در اين آيين همچنين رييس سازمان آموزش وپرورش خوزستان طي سخناني جمعيت يك ميليون نفري دانش آموزان استان را مايه دلگرمي دانست و بر لزوم مشاركت همگاني براي ترسيم وضعيت مناسب براي زندگي وفعاليت آنان تاكيد كرد.

"سيدمحمد جواد رضوي" گفت: اميدواريم با نواختن زنگ انضباط اجتماعي گام مناسبي براي فرهنگ‌سازي و ارتقاي مشاركت همگاني در دستيابي به امنيت اجتماعي برداشته باشيم.ك/‪۲‬
گزارش خبرنگار ايرنا حاكيست: همزمان با دومين روز از هفته گراميداشت نيروي انتظامي سه شنبه "زنگ انضباط اجتماعي" در مدارس آبادان نواخته شد.

فرمانده منطقه انتظامي شهرستان آبادان در مراسم نواختن زنگ انضباط اجتماعي در دبيرستان "ابن سينا" آبادان گفت: نظم و انضباط اساس و شالوده هر كار و حركت است.

سرهنگ "عليرضا ميتن راد" افزود: همه انسانها بايد بتوانند زندگي خود را بر اساس نظم و انضباط برنامه ريزي كنند تا به اهداف عالي خود برسند.

وي خطاب به دانش آموزان اضافه كرد: شما نوجوانان و جوانان از هم اكنون بايد بتوانيد در زندگي فردي خودتان نظم را حاكم كنيد.

فرمانده منطقه انتظامي آبادان يكي ديگر مقوله‌هاي اجتماعي در هر جامعه‌اي را "امنيت" عنوان كرد و افزود: "احساس امنيت " به مراتب از خود "امنيت" مهمتر و ظريف تر است و اين مهم بر دوش همه ما قرار دارد.

وي اظهار داشت: نيروي انتظامي سعي دارد تا با نهايت تلاش ماموريت محوله را انجام دهد، "پليس" آسايش و آرامش را از خود مي‌گيرد تا مردم در آسايش و امنيت باشند.

فرمانده منطقه انتظامي آبادان همچنين در ارتباط با نقش مشاركت‌هاي مردمي در موفقيت ماموريت نيروي انتظامي تاكيد كرد: امنيت و توسعه پايدار به معني عام آن در گرو مشاركت مردم و حس مسووليت پذيري آنان است.

سرهنگ متين راد همچنين اضافه كرد: مشاركت مردم سهم بسيار بالايي در افزايش ضريب امنيت دارد، زيرا اگر شهر "امن" باشد، صاحبان سرمايه رغبت به سرمايه‌گذاري مي‌كنند در آن صورت كار فراوان مي‌شود و در پي آن معضل بيكاري تعديل مي‌شود.ك/‪۲‬
‪۶۴۰/۷۱۵۳/۶۴۳‬
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن