تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817091391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توقف مدعيان سرى A ، نبرد تنگاتنگ چلسى و ليورپول - رئال ، ناكام در گرفتن انتقام همشهرى


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: توقف مدعيان سرى A ، نبرد تنگاتنگ چلسى و ليورپول - رئال ، ناكام در گرفتن انتقام همشهرى
ياسر احمدى
Yaser Ahmadi

با وجود گلزنى پسر دوست داشتنى سانتياگو برنابئو، رئال مادريد در خانه نتوانست به نتيجه اى بهتر از تساوى برابر حريف كاتالونيايى خود، اسپانيول دست پيدا كند. 2 گل رائول گونسالس تنها پاسخى به گل همنام خود در تيم حريف، رائول تامودو و لوييس گارسيا بود. مادريدى كه ۲ شب پيش شاهد خرد شدن همشهرى شان در مقابل بارسلونا، بودند قصد داشتند انتقام شكست اتلتيكو را از اسپانيول بگيرند. اما اين تيم كاتالانى بود كه در دقيقه ۲۱ بازى با اشتباه گابريل هاينتزه و گلزنى رائول تامودور از تيم ميزبان پيش افتاد. رائول، كاپيتان سفيدپوشان پايتخت دست به كار شد و ۴ دقيقه بعد با يك ضربه سر نتيجه را به تساوى كشاند.
نيم ساعت از جريان گذشت تا دوباره اسپانيول از روى يك كار گروهى زيبا ميان مارتينس، رائول تامادو و ايوان دلاپنا و تمام كنندگى لوييس گارسيا پيروزى را از آن خود كند. اما امشب كه به نظر مى رسيد شب رهبر سفيدپوشان برنابئو باشد، با گلزنى مجدد او به پايان رسيد تا دومين نبرد مادريد- كاتالانى اين هفته از رقابت هاى لاليگا با تساوى خاتمه پيدا كند. جدا از ۴ توپى كه از خط دروازه ها زده شد ۲ تيم فرصت هاى ديگر نيز داشتند. لوييس گارسيا و ننه چند موقعيت خطرناك را روى دروازه مادريدى ها به وجود آوردند. در سوى ديگر رودفان نيستلروى بود كه شانس خود را براى گشودن دروازه آزمود اما با سنگربانى همچون كارلوس كامنى مواجه شد. اين تساوى باعث شد نوار پيروزى هاى متوالى رئال مادريد قطع شود و آنها در رده پنجم لاليگا با ۳ امتياز كمتر از والنسيا صدرنشين قرار بگيرند. پس از اين بازى برند شوستر سرمربى رئال مادريد با اشاره به احساسى شدن خلأ آرين روبن كه به دليل مصدوميت تا آخرين لحظات به ميدان نيامد گفت: در نيمه اول تنها فان نيستلروى، رائول و ايگوآين را در تركيب داشتيم كه اين موضوع كار را برايمان سخت كرده بود. از سويى شرايط روبن هم به من اجازه نمى داد از ابتدا او را به زمين بياورم. چند گزينه را در خط حمله امتحان كردم. در انتهاى نيمه دوم هم مى خواستم از گزينه روبن - اشنايدر استفاده كنم.
در نيمه دوم ما تيم برتر بوديم و استحقاق پيروزى را داشتيم. چند موقعيت داشتيم كه مى توانست يك پيروزى پر گل را از آن ما كند اما واكنش هاى كافى بر خلاف قدرت تمام كنندگى ما خوب بود. در سوى ديگر نيز بارتو لومه ماركز سرمربى اسپانيول گفت: مثل هميشه شجاعانه ظاهر شديم و يك بازى هجومى را ارائه داديم.
اما ديگر بازى مهم شب گذشته لاليگا ميان والنسيا و وايادوليد برگزار شد كه تك گل دقيقه ۵۴ مانوئل فرناندس باعث شد ۳ امتياز و صدرنشينى مجدد در لاليگا براى سفيدپوشان مستايا به ارمغان آيد. اوناى امرى سرمربى والنسيا كه تيمش اكنون با ۱۶ امتياز در صدر جدول رده بندى لاليگا حضور دارند اظهار داشت: بازى يكنواختى بود اما فكر مى كنم نتيجه عادلانه اى رقم خورد. 2 تيم براى گلزنى تلاش كردند اما موقعيت خطرناك چندانى روى دروازه ها خلق نشد.

توقف دسته جمعى مدعيان
شگفتى پالرمو در تورين
شكست يك - صفر رم در خانه سيه نا و اخراج شدن ۲ هافبك دفاعى آن، اين تيم را بيشتر در ورطه بحرانى كه از ابتداى فصل در آن قرار داشت فرو برد. شاگردان لوچانو اسپالتى كه هنوز نتوانسته اند شرايط بد ابتداى فصلشان را بهبود دهند نتيجه را واگذار كردند تا سومين شكست شان رقم خورده و به نيمه پايين جدول سقوط بكنند. اين در حالى است كه رمى ها ۶ امتياز كمتر از همشهرى و حريف ديرينه شان لاتزيو و اينتر صدرنشين دارند. ماريو فريك مهاجم اهل ليختن اشتاين سيه نا تك گل بازى را در دقايق تلف شده نيمه نخست به ثمر رساند. اما اميد رم براى جبران نتيجه بازى هنگامى از بين رفت كه ۲ هافبك دفاعى اش فيليپ مكسس و كريستين پانوچى به ترتيب از سوى داور با كارت قرمز مواجه شدند. مصدوميت بازيكنان اصلى يكى از دلايل اصلى شروع بد رم در ابتداى فصل جارى بوده است. مصدوميت بازيكنانى مانند مكسس، خوان و فرانچسكو توتى تاثير بسزايى در افت عملكرد قرمزپوشان پايتخت ايتاليا داشته است. اما اين مشكل با اخراج مكسس و پانوچى و محروميت آنها از بازى بعد دوچندان خواهد شد و بعيد نيست كه اسپالتى و شاگردانش با نتيجه اى ضعيف تر از اين ديدار هفته آينده باز هم شكست را بپذيرند. لوچانو اسپالتى پس از اتمام اين ديدار گفت: « فكر مى كنم به جاى تغيير سيستم بازى ما بايد بازيكنان مهم و اصلى مان را بازگردانيم.»
اما يوونتوس هم كه هفته گذشته نتوانسته بود طمع پيروى را بچشد اين بار شگفتى ساز شد يك شگفتى از نوع منفى! پرافتخارترين تيم ايتاليا هم در خانه با نتيجه ۲ - يك مغلوب پالرمو شد و هم يكى از بازيكنانش را از زمين اخراج شده ديد تا گل كاشته شده به چمن نيز آراسته شود.
فابريتزيو ميكولى با به ثمر رساندن گل اول بازى نه تنها سيسيلى ها را پيش انداخت بلكه انتقام سال هاى ناكامى اش در يوونتوس را از اين تيم گرفت. دل پيرو طبق معمول باز هم از روى ضربه ايستگاهى زيبا كار را به تساوى كشاند. اما پس از اخراج سيسوكو شرايط دگرگون شد تا لوان مك هدليز ۹ دقيقه مانده به پايان بازى كار ميزبان را با نخستين گلش در سرى A يكسره كند. كلوديو رانيرى با اشاره به ناكام بودن شاگردانش در اين ديدار گفت: «پالرمو فقط يك فرصت به دست آورد و از روى همان يك فرصت ما را مجازات كرد. بازى كردن با ۱۰ بازيكن آسان نيست اما با اين وجود ما از پالرمو برتر بوديم. آنها فقط در ضد حمله خوب عمل كردند.» توقف ميلان در خانه كاليارى علاوه بر اينكه باعث شد يكى ديگر از مدعيان قهرمانى اين فصل سرى A متوقف شود نخستين امتياز فصل كاليارى را تقديم اين تيم كرد.

تداوم صدرنشينى چلسى
عمليات نجات در ايستلندز
رسيدن به پيروزى اگرچه همواره شيرين و خوشايند است اما برخى پيروزى ها بيش از سايرين لذت بخش هستند. برد يكشنبه شب ليورپول مقابل منچسترسيتى، مدعى جديد قهرمانى ليگ برتر آن هم در ايستلندز از آن دسته بردهايى بود كه شايد تا سال ها در ذهن هواداران اين تيم بماند زيرا عوض كردن شكست ۲ - صفر در نيمه اى توام با ناكامى و بدشانسى با پيروزى ۳ - 2 در انتهاى بازى چيزى نيست كه به اين زودى ها از اذهان پاك شود. ليورپول از ابتداى مسابقه نمايش چندان دلچسبى ارائه نكرد تا زمانى كه پابلو زابالتا بازيكن حريف به دليل گرفتن كارت قرمز از اين مسابقه اخراج شد كه اين حادثه تاثير فراوانى بر روحيه گرفتن بازيكنان ليورپول و دو چندان شدن تلاش آنها براى جبران نتيجه داشت. فرناندو تورس بدون شك در اين بازى ستاره بى چون و چراى ميهمان بود چرا كه با ۲ گل خود زمينه پيروزى سرخ پوشان آنفيلد را فراهم آورد. او دقيقا از همان جايى ۲ گلش را به ثمر رساند كه به دليل اخراج زابالتا كمتر تحت پوشش مدافعان منچسترسيتى قرار داشت. رافائل بنيتس سرمربى ليورپول پس از اتمام بازى گفت: «در نيمه اول بسيار ضعيف ظاهر شديم و من به بازيكنانم گفتم اگر مى خواهيد به بازى برگرديد گل بزنيد. 2 اشتباه داشتيم كه از روى هر دوى آنها گل دريافت كرديم. اما عملكرد بازيكنان ما در نيمه دوم نشان داد آنها فقط به دنبال پيروزى هستند. در سمت مقابل مارك هيوز سرمربى منچسترسيتى كه در اين ديدار سومين شكست تيمش طى ۴ بازى اخير رقم خورد از عملكرد شاگردانش ابراز رضايت كرد و اظهار داشت: «نيمه اول فوق العاده ظاهر شديم زيرا واقعا اين ما بوديم كه كنترل بازى را در دست داشتيم. فكرمى كنم ليورپول را بيش از هر تيم ديگرى در اين فصل تحت فشار قرار داديم. از اينكه به آنها فرصت داديم دوباره به جريان بازى بازگردند واقعا متاسفم. پس از اخراج پابلو خيلى سعى كرديم نتيجه را حفظ كنيم اما نتوانستيم.
در ديگر بازى مهم اين هفته از رقابت هاى ليگ برتر انگليس چلسى موفق شد ۲ - صفر استون ويلا را در استمفوردبريج شكست دهد. گلزنى جوكول و نيكلاس آنلكا چلسى را به بردى كه انتظارش مى ر فت رساند و اين تيم را در صدر جدول رده بندى ليگ برتر نگه داشت.
منبع:sretueR
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن