تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815175856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس رسانه ملي: امسال براي صداوسيماي استانها ماموريت ويژه تعريف كرده‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: رييس رسانه ملي: امسال براي صداوسيماي استانها ماموريت ويژه تعريف كرده‌ايم
ضرغامي گفت: بدون ترديد دشمنان انقلاب كه هميشه در پي سقوط انقلاب بودند، هوشيارتر و قوي‌تر شده‌اند و بيشتر توطئه مي‌كنند؛ ولي انقلاب محكم‌تر، بارورتر و با بهره‌برداري بيشتر نسبت به گذشته برقرار است.
رييس سازمان صدا و سيما با اشاره به سي‌امين سال پيروزي انقلاب اسلامي گفت: بدون ترديد دشمنان انقلاب كه هميشه در پي سقوط انقلاب بودند، هوشيارتر و قوي‌تر شده‌اند و بيشتر توطئه مي‌كنند؛ ولي انقلاب محكم‌تر، بارورتر و با بهره‌برداري بيشتر نسبت به گذشته برقرار است.
عزت‌الله ضرغامي در همايش مسؤولان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي افزود: اين سال‌ها رسانه‌ها حرف اول را در جوامع مي‌زنند بنابراين دشمنان از اين امكانات حداكثر استفاده را مي‌كنند تا بگويند اين انقلاب چيزي باطلي است و چهره‌اي از انقلاب نشان دهند كه به مردم دنيا بگويند اين الگويي نيست كه شما به دنبال آن هستيد و اين انقلاب، انقلاب شكست‌خورده‌اي است.
وي با بيان اين كه امسال مسؤوليت ما در معرفي و فرهنگ‌سازي انقلاب سنگين‌تر است، تصريح كرد: ما بايد بتوانيم براي سي‌امين سال انقلاب فكرهايمان را روي هم بريزيم و از تجربيات گذشته استفاده كنيم تا ببينيم براي نسل امروز چه حرفي براي گفتن داريم تا اثربخشي كار را بالا ببريم.

رييس سازمان صداوسيما بر ايجاد نوآوري در برنامه‌ريزي‌هاي مربوط به بزرگداشت سي‌امين سال انقلاب اسلامي نيز تاكيد كرد و گفت: ما امسال در صداوسيما براي استان‌ها، ماموريت ويژه‌اي تعريف كرده‌ايم كه هر استان يك فيلم مستند درباره‌ي انقلاب، حداكثر به مدت يك ساعت بسازد و همه‌ي اين‌ها را به رقابت و نمايش بگذارد تا بدين ترتيب نگاه‌هاي متفاوتي نسبت به انقلاب نشان داده شود.
ضرغامي با اعلام اين كه ستاد بزرگداشت سي‌امين سال انقلاب را در سازمان صداوسيما مدتي است تشكيل داديم، اظهاركرد: ما در رويكرد خود دو محور را ملاك اصلي قرار داده‌ايم. اول اين كه به مردم بگوييم در اين سي سال براي آن‌ها چه كرده‌ايم و دوم آن كه صرف نظر از كارهايي كه انجام شده است بايد بگوييم اصلا چرا انقلاب خوب است و به نسل جديد بيان كنيم چرا انقلاب حق است. انقلاب اسلامي حيات، غرور و منزلتي به جامعه داد كه بايد به جوان امروز اين‌ها را نشان بدهيم.
وي خاطرنشان كرد: متاسفانه هنوز در كشور جايي را نداريم كه امسال به ما بگويد در سي سال انقلاب در حوزه‌هاي مختلف از كجا به كجا رسيده‌ايم و تقاضاي من اين است كه ستاد دهه‌ي فجر به عنوان يكي از مدعيان اصلي اين امر بخشي از اين كار را بر عهده بگيرد.
ضرغامي درباره‌ پيشرفت‌هاي كشور در 30 سال پس از انقلاب، نيز به توسعه در حوزه‌ آموزش عالي اشاره كرد و گفت: سرانه دانشجو، استاد، تعداد دانشگاه و ظرفيت مورد نياز در اين بخش را كه نگاه كنيم مي‌بينيم امروز نسبت به گذشته تا شاخص‌هاي 15 و حتي 20 برابر افزايش داشته‌ايم كه اين يك پيشرفت فوق‌العاده است.
رييس سازمان صداوسيما اضافه كرد: يكي از مشكلات ما در كشور اين است كه دولت‌هاي مختلف كه مي‌آيند و مي‌روند برايشان سخت است بگويند مثلا در دو سالي كه من بر سر كار بودم اين كارها انجام شده است و در كنار آن بگويند در 28 ساله گذشته هم چه كارهايي انجام شده است.
وي به تقارن سي‌امين سال انقلاب اسلامي با انتخابات رياست‌جمهوري اشاره كرد و گفت: متاسفانه در اين فضا همه‌ جناح‌هاي مختلف شروع به اتهام زدن به يكديگر مي‌كنند كه اين يكي از آسيب‌هاي جدي است و ما بايد دقت كنيم در اين ورطه نيفتيم. متاسفانه برخي افراد از سوي دلسوزي و سادگي اين نظر را قبول ندارند ولي بايد بدانيم كه انقلاب در اين سي سال مانند يك دو امدادي بين دولت‌هاي مختلف چرخيده و همه‌ي اين دولت‌ها را مردم انتخاب كرده‌اند.
ضرغامي تاكيد كرد: يكي از كارهايي كه بايد فارغ از رفتارهاي جناحي انجام دهيم بيان دست‌آوردهاي انقلاب است؛ البته بيان اين دست‌آوردها لازم است، ولي كافي نيست. ما بايد بر محورهايي كار كنيم كه بگوييم اساسا چرا خود انقلاب حق است.
وي با بيان اين كه امروز ايران هويت دارد، افزود: امروز يك ايراني در هر كجاي دنيا كه بگويد ايراني هستم در برابر او خضوع مي‌كنند و سر تسليم فرود مي‌آورند. امروز هر كس در دنيا اسم ايران را مي‌شنود فورا تكاني به خود مي‌دهد و مي‌خواهد چيزي بگويد. ما بايد بر روي اين ابعاد كار كنيم و دشمن هم در اين زمينه كار مي‌كند.
رييس سازمان صداوسيما به بيان برخي موارد كه بايد مورد توجه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قرار گيرد پرداخت و گفت: اهداف بايد با تكيه بر وحدت و به گونه‌اي باشد كه ارزش‌ها تقويت شوند. مشاركت‌جويي همه مردم نيز بايد مورد توجه قرار بگيرد. تعبير مقام معظم رهبري از خودي و غيرخودي روشن است، بدين ترتيب كه هر كس در اين كشور سعادت، افتخار و عزت كشور را مي‌خواهد خودي است و كساني كه اين‌ها را نمي‌خواهند خودي نيستند.
ضرغامي در پايان با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در راهپيمايي 22 بهمن اظهار كرد: مردم به اين نظام اعتقاد دارند و پشتيبان آن هستند. اين نگرش فراجناحي را در برابر همه‌ي آحاد مردم بايد داشته باشيم و در سخنراني‌ها نيز رعايت كنيم تا بتوانيم اثرگذاري خوبي داشته باشيم.
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن