تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821294312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون فرهنگي ستادكل نيروهاي مسلح: سلاح‌هاي آمريكايي هم رژيم صهيونيستي را نجات نخواهد داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: معاون فرهنگي ستادكل نيروهاي مسلح: سلاح‌هاي آمريكايي هم رژيم صهيونيستي را نجات نخواهد داد


تهران- خبرگزاري كار ايران
معاون فرهنگي ستادكل نيروهاي مسلح گفت: انتشار خبرهاي مشكوك فروش و در اختيار قرار دادن سلاح و تجهيزات فراوان از سوي دولت آمريكا به اشغالگران قدس، در حالي صورت مي‌گيرد كه آمريكا و اسرائيل در بي‌‏سابقه ترين بحران‌‏هاي داخلي و خارجي به سر مي‌‌برند.

به گزارش "ايلنا" سردار سيد مسعود جزايري گفت: دولت بوش در يك ناكامي بزرگ دست و پنجه نرم مي‌كند و هر چه مي‌گذرد در باتلاق‌‏هاي خود ساخته بيشتر فرو مي‌رود. بدون ترديد خسارات وارده به مردم آمريكا به خاطر اقدامات جنايتكارانه كاخ سفيد در لشكر كشي به كشورهاي ديگر، براي چندين سال گريبان شهروندان آمريكايي را خواهد گرفت.
وي ادامه داد : ضمن آنكه در اثر تجاوزهاي نظامي آمريكا به افغانستان و عراق، ميليون‌ها نفر كشته و مجروج و آواره شده‌‏اند كه سرانجام، آمريكا بايد تاوان آن را پس بدهد و روزي كه ورق برگردد، آمريكا به خاطر اين جنايات به شدت تنبيه خواهد شد.
سردار جزايري با اشاره به شكست رژيم اشغالگر قدس اظهار داشت: رژيم اشغالگر قدس نيز وضعي بهتر از «بت بزرگ» خود ندارد. روند شكست‌‏هاي صهونيست‌ها پس از شكست تاريخي جنگ 33 روزه با حزب الله قهرمان همچنان ادامه دارد و هر روز سرعت و حيطه اين شكست‌‏ها بيشتر مي‌شود. به طوري كه صرف نظر از جبهه‌‏هاي نبرد نظامي، اسرائيلي‌‏ها در عرصه‌‏هاي گوناگون داخلي از قبيل ارتباطات و تعاملات سياسي، اقتصادي، امنيتي، اجتماعي، اخلاقي و نظاير آن در معرض آسيب‌‏هاي جدي قرار گرفته‌‏اند.
وي افزود: اين آسيب‌‏ها به حدي است كه ميزان رويگرداني از صهيونيستم در هيچ برهه‌‏اي از تاريخ سياه اين فرقه ضاله تا اين حد زياد و عميق نبوده است.
معاون ستادكل نيروهاي مسلح همچنين پيرامون وضعيت خارجي رژيم صهيونيستي در نزد افكار جهانيان گفت: در زمينه‌‏هاي خارجي نيز چالش‌هاي فراروي رژيم غاصب سرزمين فلسطين از ويژگي‌هاي خاصي برخوردار است كه به زودي عرصه را بر اين رژيم و حاميانش به خصوص در اروپا تنگ‌‏تر خواهد كرد. به طوري كه حاميان غربي جنايت كاران اسرائيل يا بايد دست از حمايت اين غده چركين بردارند و يا مشكلات مضاعف شهروندان خود را بپذيرند. چيزي كه به نظر مي‌رسد شهروندان اروپايي به شدت با آن مخالف هستند.
جزايري تاكيد كرد: تاكنون بودجه‌‏ها و هزينه‌‏هاي سر سام آور دولت جنگ طلب آمريكا كه عليه جمهوري اسلامي ايران صرف شده است، نه تنها چيزي را عايد آنها نكرده بلكه سبب قوام بيشتر جامعه انقلابي ايران اسلامي شده است و در حال حاضر با وجود همه تحريم‌‏ها و فشارهايي كه غرب به سركردگي آمريكا به ايران وارد مي‌كند، همه چيز در يك حالت تعادلي قرار دارد.
وي با اشاره به بحران اقتصادي آمريكا ادامه داد : اين در حالي است كه آمريكا خود گرفتار بحران اقتصادي است. ضمن آنكه جنگ رواني آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران، اينك خود تبديل به چالش عليه كاخ سفيد شده است. چراكه مردم جهان و شهروندان ايراني چيزي جز دروغ از آمريكايي‌‏ها در حافظه خود ندارند.
اين مقام عالي رتبه ستاد كل نيروهاي مسلح خطاب به دشمنان و بدخواهان كشور هشدار داد: با وجود همه مشكلات رژيم آمريكا، بايد پذيرفت كه از اشخاص ديوانه و به آخر خط رسيده، ممكن است كارهاي غير عادي سر بزند. خوشبختانه مدافعين سرزمين بزرگ ايران اسلامي در آمادگي كافي به سر مي‌برند و قادرند هر تهاجمي را به سرعت به فرصتي براي تسريع شكست‌‏هاي دشمن مبدل نمايند.
جزايري همچنين در قسمت ديگري از سخنانش درباره اوضاع عراق اظهار داشت: مردم عراق فريب تبليغات و جنگ رواني آمريكا و هم پيمانانش را در خصوص اعمال فشار به دولت قانوني اين كشور براي پذيرفتن طرح امنيتي را نخواهند خورد.
وي در پايان خاطر نشان كرد : انتشار گسترده بعضي خبرها و گزارش‌‏ها و پيغام‌‏هايي كه اين روزها از راه‌‏هاي گوناگون منتشر مي‌شود، صرفا در قالب‌‏هاي عمليات رواني قابل تحليل بوده و عاري از واقعيت‌‏هاي عملياتي است. بدون شك دولت‌‏مردان مردمي عراق مراقب شيطنت‌‏هايي كه در اين زمينه مي‌شود، هستند و اجازه نمي‌دهند تاريخ عراق به چنين ننگي آلوده شود.
پايان پيام

كد خبر: 449771
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن