تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815433073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كلكسيوني از جرايم خشن در پرونده 8 مامور قلابي


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: كلكسيوني از جرايم خشن در پرونده 8 مامور قلابي
جام جم آنلاين: اعضاي8 نفره يك باند تبهكاري كه با جعل عنوان پليس، اقدام به 115 فقره سرقت از مردم 4 شهرستان كرده و چند زن را ربوده و مورد آزار و اذيت قرار داده بودند، از سوي پليس استان كرمانشاه شناسايي و دستگير شدند.



به گزارش «جامجم»، اوايل مرداد ماه امسال مردي به اداره آگاهي كرمانشاه رفت و از 2 مامور قلابي به اتهام سرقت پولهايش شكايت كرد.

مرد شاكي در اظهاراتش به پليس گفت: يك ساعت قبل، وقتي از بانك يكي از محلههاي كرمانشاه خارج شدم و در خيابان منتظر تاكسي بودم يك دستگاه خودروي زانتيا مقابلم توقف كرد و 2 مرد از آن خارج شدند و با نزديك شدن به من، ادعا كردند كه به اتهام كلاهبرداري تحت تعقيب پليس هستم و از من شكايت شده است و بايد بازرسي بدني شوم و بعد مرا به مركز پليس منتقل كنند. وقتي به آنها اعتراض كردم، يكي از آن دو مامور، شروع به بازرسي بدني من كرد و با ادعاي اين كه بايد نزد همكارش بازگردد و پس از مشورت با وي، مرا به مركز پليس انتقال دهند، از من دور شد و دقايقي بعد، سوار خودرو شدند و فرار كردند.
شكايت مردم، يكي پس از ديگري شاكي ادامه داد: پس از فرار آنها، به موضوع مشكوك شدم و جيبهايم را بررسي كردم و متوجه شدم 2 ميليون تومان پول و چكهاي همراهم به سرقت رفته و آنها ماموران قلابي بودهاند. پس از اين شكايت، پروندهاي تشكيل شد و ماموران با اطلاعاتي كه از شاكي به دست آوردند، به چهرهنگاري رايانهاي از ماموران قلابي پرداختند و جستجو براي يافتن آنها آغاز شد تا اين كه افراد ديگري هم به مركز پليس استان كرمانشاه مراجعه و شكايتهاي مشابهي ارائه كردند. ماموران در بررسي تصاوير رايانهاي به دست آمده از متهمان متوجه شدند تصاويربا هم مشابهت دارد و آنها همگي به يك شيوه در دام ماموران قلابي گرفتار شدهاند.
رد پاي متهمان سابقه دار در پروندههاي سرقت با مشخص شدن اين موضوع، تحقيقات براي دستگيري ماموران قلابي ادامه يافت تا اين كه معلوم شد تعدادي از تصاوير رايانهاي با چند متهم سابقهدار كه بتازگي از زندان آزاد شدهاند، مطابقت دارد.
به اين ترتيب، پاتوقهاي احتمالي آنها به طور نامحسوس زيرنظر گرفته شد تا اينكه 3 روز قبل، 8 نفر از سارقان مامورنما در يكي از محلههاي استان كرمانشاه شناسايي و دستگير شدند و از مخفيگاه آنها 8 دستگاه خودروي مدلبالا كه در سرقتها از سوي متهمان مورد استفاده قرار ميگرفت، كشف و ضبط شد و به پاركينگ پليس انتقال يافت.
با انتقال اعضاي 8 نفره اين باند، آنها مورد بازجويي قرار گرفتند و به 15 فقره سرقت از مردم اعتراف كردند.
اعتراف متهمان به 115 فقره سرقت و آزار و اذيت زنان يكي از اعضاي اين باند در اظهاراتش به پليس گفت: من و ديگر اعضاي باند كه چندي پيش، از زندان آزاد شده بوديم، باندي تشكيل داديم و با شناسايي مشتريان بانكها و مردمي كه از مراكز خريد و بازار خارج ميشدند، آنها را تعقيب ميكرديم و با سد كردن راه آنها به بهانه اين كه مواد مخدر حمل ميكنند يا به اتهام سرقت و كلاهبرداري تحت تعقيب پليس هستيد، آنها را بازرسي بدني ميكرديم پول و چكهاي آنها را به سرقت ميبرديم و بعد چكها را با مدارك جعلي در بانكهاي ديگر نقد ميكرديم و تاكنون 150 ميليون تومان از سرقتها به دست آوردهايم و در هر سرقت 3 يا 4 نفر از اعضاي باند فعاليت ميكردند و در سرقتهاي بعد 3 يا 4 نفر ديگر به سرقتها ادامه ميدادند.
به دنبال اعتراف اين متهم و 7 همدست ديگر وي به سرقتهاي متعدد از مردم، ماموران كه احتمال ميدادند اعضاي اين باند مرتكب سرقتهاي ديگري هم شده باشند، به بازجوييهاي دوباره از آنها پرداختند تا عاقبت اعضاي اين باند به 100 فقره سرقت ديگر تحت عنوان مامور، جعل اسكناس و فروش آن و كفزني از مردم شهرستانهاي اصفهان، همدان و فارس و خريد و فروش مواد مخدر و همچنين چند فقره ربودن زنان و آزار و اذيت آنها اعتراف كردند.
بنابر اين گزارش، 8 عضو اين باند با قرار قانوني در اختيار ماموران اداره آگاهي استان كرمانشاه قرار گرفتند تا در ادامه تحقيقات، ابعاد ديگري از تبهكاريهاي اين باند فاش شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن