تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805842875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارتباط بين کيف و شخصيت در خانمها


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: "دست به کيف من نزن تمام زندگيم توشه" شايد شما هم بارها اين جمله را شنيده باشيد. آيا شما هم از آن دسته خانمهايي هستيد که به قولي همه زندگيشان را در کيف شان حمل ميکنند؟ آيا ميدانيد که انتخاب کيف و حتي وسايلي که در آن حمل ميکنيد با نوع شخصيت شما ارتباط دارد؟ در همين رابطه اين مقوله به بررسي ارتباط بين شخصيت خانمها و انتخاب کيف از سوي آنان ميپردازد.

مطالعات اخير محققان نشان داده است که از آنجايي که کيف زنان جهان کوچکي از زندگي آنها است, ميتواند شيوه زندگي آنها و آنچه در زندگي برايشان مهم است و مهم تر از آن نوع شخصيت آنها را نشان دهد. حتي رنگ کيف انتخابي نيز با شخصيت خانمها ارتباط دارد. بنابراين زنان آگاهانه يا ناآگاهانه, کيفي را انتخاب ميکنند که با نوع شخصيت آنان هماهنگي دارد.

. کيفهاي روي شانه را دوست داريد؟

ميگويند چنانچه شما کيفهاي روي شانه را به انواع ديگر کيفها ترجيح ميدهيد, احتمالا از جمله خانمهايي هستيد که قرباني مد نميشوند اما در عين حال برايشان مهم است که خوب به نظر برسند و مورد توجه باشند.

. کوله پشتي را ترجيح ميدهيد؟

مي گويند اجتماعي بودن, دست و دلبازي و محجوب بودن از جمله خصوصيات خانمهايي است که به طور معمول از کوله پشتي استفاده ميکنند. آنها نيروي جواني و شور و نشاط فراواني دارند و در زندگي فعال و پرانرژي هستند.

. نظرتان در مورد کيفهاي کوچک بدون بند چيست؟

اگر از کيفهاي کوچک بدون بند استفاده ميکنيد شايد از جمله افرادي باشيد که به اندازه کافي اعتماد به نفس دارند که نگران نباشند از اينکه همه وسايل شان را در کيف شان حمل نکنند و نگران هم نميشوند اگر همسرشان کليد يا هر چيزي که در کيف شان جا نميگيرد حمل کند.

. کيفهاي مستطيل مانند انتخاب شماست؟

به طور معمول زناني که دوست دارند در ميان جمع بدرخشند, اين کيفها را انتخاب ميکنند. اغلب آنها اعتماد به نفس بالايي دارند و به خود افتخار ميکنند. اين افراد شخصيت مستقلي دارند.

. نظرتان در مورد کيفهاي مارک دار چيست؟

اگر شما از جمله خانمهايي هستيد که دوست دارند در زندگي از بهترين چيزها استفاده کنند و اين حالت را هم به ديگران القا ميکنند, احتمالا کيفهاي مارک دار را انتخاب ميکنيد.

. کيفهاي چرمي را ميپسنديد؟

اگر هنگام عبور از فروشگاهها معمولا جلوي ويترين فروشگاههايي ميايستيد که کيفهاي چرم با کلي قلاب و بندهاي کوتاه و بلند دارند, بايداز جمله خانمهايي باشيد که اغب بدون فکر عمل ميکنند و در عين حال انتظار وقايع خوب را هم دارند.

. کيفهاي تزييني را ترجيح ميدهيد يا کيفهاي خيلي بزرگ؟

اگر شما کيفهاي تزييني قلاب بافي يا توري را ترجيح ميدهيد, احتمالا از جمله خانمهاي گرم و صميمي هستيد. اما کيفهاي خيلي بزرگ معمولا انتخاب دختران و زنان جواني است که دوست دارند مطابق مد پيش بروند و فعال و پرانرژي هستند.

همان طور که گفتيم انتخاب رنگ کيف هم با نوع شخصيت خانمها در ارتباط است. انتخاب کيفهايي با رنگ صورتي, بنفش , آبي روشن و سبز نشان دهنده اجتماعي بودن و صميميت خانمهاست. اين گونه اشخاص به طور معمول اهل بيرون رفتن و فعاليتهاي اجتماعي هستند و ميتوانند به راحتي با ديگران ارتباط برقرار کرده و مکالمه اي طولاني داشته باشند.

اما خانمهايي که کيفهاي مشکي و قهوه اي را به کيفهاي رنگ روشن ترجيح ميدهند, افرادي کم حرف و محتاط هستند و در ابتدا خجالتي به نظر ميرسند, اما کم کم با ديگران سر صحبت را باز ميکنند. البته بيشتراطرافيان ممکن است به اشتباه تصور کنند که اين خانمها مغرور هستند.

گفتني است از آنجايي که انتخاب مدل کيف و رنگ آن ميتواند خيلي چيزها را در مورد شخصيت مان بگويد, بهتراست که انتخاب خود را با دقت انجام دهيم. شما حتما ميتوانيد بيش از يک مدل کيف انتخاب کنيد. شايد دوست داشته باشيد بعضي مواقع کم حرف به نظر برسيد يا اينکه بخواهيد يک روز خيلي مورد توجه قرار بگيريد.اين طور نيست؟







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 430]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن