تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815733570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چگونه آب ميوه ها مي توانند براي سلامتي مفيد يا مضر باشند؟


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: شايد فکر کنيد که تمام آبميوه ها يکسان باشند. راه هاي زيادي وجود دارد که مردم به وسيله آنها بين آب ميوه هاي مختلف، تفاوت قائل مي شوند. مثلا: طعم، نام تجاري و يا حتي قيمت! اما خيلي بيشتر از آنچه شما يک آبميوه را هنگامي که در يخچال يک فروشگاه قرار دارد مي بينيد، وجود دارد. بسياري از آب ميوه ها شامل ترکيباتي هستند که براي شما مفيد هستند و بسياري ديگر با شکر و يا طعم دهنده هاي مصنوعي پر شده اند که مي تواند براي سلامتي بسيار مضر باشد.

بسيار مهم است که بدانيد چه آب ميوه اي براي شما مفيد است و از کدام يک بايد دوري کنيد. مخصوصا تا هنگامي که بسياري از افراد اين محصولات را بدون حتي اندکي فکر استفاده مي کنند . يکي از مورد اعتماد ترين نوع آبميوه ها، آب ميوه اي است که روي آن نوشته شده است" صد در صد خالص " .اين به اين معني است که آب ميوه داراي هيچ ماده شيرين کننده اي نيست . اين خوب است اما معناي حقيقي آن روي واقعيت را مي خراشد! آبميوه هايي که 100% طبيعي هستند، واقعا مفيد هستند اما در حقيقت اين نوع آبميوه ها داراي مقادير بالايي شکر و کالري هستند. مطالعات نشان مي دهد که آبميوه هايي که 100% طبيعي هستند حتي بيشتر از يک شکلات شکر دارند! بهترين راه حل براي لذت از اين نوع آبميوه ها اين است که خود را به خوردن يک ليوان در روز محدود کنيد. اما اگر نمي توانيد عادت خود را کنار بگذاريد و از طرفي هم با شکر و کالري موجود در اين آبميوه ها مشکل داريد، مي توانيد اين مشکل را با رقيق کردن آب ميوه با آب جبران کنيد.

هزاران تن ار توليدات آبميوه اي در سوپر مارکت ها وجود دارد که " نوشابه هاي ميوه اي "، " نوشيدني هاي مرکب " و " آشاميدني هاي طعم دار" نام گرفته اند. از تمامي اين ها مي توانيم اجتناب کنيم چرا که نسبت به آب ميوه هاي طبيعي داراي مقدار زيادي شکر و کالري هستند که به شربت هاي فراکتوز دار معروفند.
مقدار آب ميوه اي که اين شربت ها دارند بساير اندک است و به همين دليل هيچ ماده مغذي ندارند.اين نوع آبميوه ها براي سلامتي کودکان بسيار مضر هستند و و مصرف آنها در کودکان باعث چاقي و ساير بيماري ها مي شود. اگر واقعا به سلامتي خود و خانوادتان اهميت مي دهيد، در اين صورت بايد تغذيه خود را از مواد مصنوعي به طبيعي تغيير دهيد. هميشه به دنبال آب ميوه هايي از گيلاس، انار، تمشک آبي، آلو و پرتقال باشيد. اين چنين آب ميوه ها با آنتي اکسيدان هاي مقوي اي غني شده اند و بالطبع داراي مقدار اندک شکر و کالري هستند. نتيجه اين امر اين است که شما با استفاده از آبميوه هاي طبيعي به جاي نوشيدني هايي که با مواد مصنوعي طعم داده شده اند، به بهترين نتيجه خواهيد رسيد.

هنگامي که نوبت به شربت پرتقال مي رسد، بهترين کار ممکن اين است که از آب پرتقالي استفاده کنيد که شيرين شده نباشد و داراي کمترين حد کالري باشد. اما در هر حال اين نوع آب پرتقال داراي مقدار کمتري آنتي اکسيدان نسبت به ساير آب پرتقال هاست.

آيا تا به حال به ميزان آب ميوه اي که فرزندتان بايد استفاده کند توجه کرده ايد؟ طبق گفته متخصصين اطفال، کودکاني که سن آنها کمتر از شش سال است بايد مقدار نوشيدني آنها بين 130گرم تا 170گرم در هر روز باشد و در سنين 7 تا 18 سال مي توانند مصرف خود را بين 227 گرم تا 340 گرم در روز افزايش دهند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن