تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820605879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجساد ‪ ۹‬نفر ديگر در ايالت آسام هند كشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اجساد ‪ ۹‬نفر ديگر در ايالت آسام هند كشف شد
سياسي. .

گواهاتي - مقام‌هاي رسمي در ايالت آسام در شمال شرقي هند روز يكشنبه گفتند كه نيروهاي پليس ديشب اجساد ‪ ۹‬نفر ديگر را در اين ايالت آشوب زده كشف كردند.

به گزارش ايرنا از گواهاتي ، به نقل از اين منابع ، تعداد تلفات جاني ناشي از درگيريهاي خونين بين دو قوم در آسام در طول سه روز گذشته با كشف اجساد جديد به ‪ ۱۶‬نفر افزايش يافت .

يك مقام ارشد پليس بدون افشاي هويت خود، گفت كه تعداد كشته‌ها اكنون به ‪ ۱۶‬نفر و تعداد مجروحان به ‪ ۵۰‬نفر رسيده كه حال عده‌اي از آنان وخيم گزارش شده است .

اين مقام پليس گفت كه حدود ‪ ۲۰۰‬خانه در تقريبا ‪ ۲۰‬روستا از درگيري بين دو گروه آسيب ديده اند.

اين درگيري‌ها به رغم اعمال يك ممنوعيت عبور و مرور نا محدود مناطق آشوب زده بخش‌هاي اودالگوري و دارانگ و حضور گسترده نيروهاي پليس و افراد نيروي زميني در اين مناطق صورت مي‌گيرند.

تارون گوگوي ، سروزير آسام ، گفت : ما از نيروهاي امنيتي خواسته ايم كه همه اقدام‌هاي لازم را براي ممانعت از بروز ناآرامي و برقراري مجدد آرامش صورت دهند.

به نيروهاي امنيتي دستور داده شده كه به سوي مروجان ناآرامي بدون هشدار قبلي تيراندازي كنند.

درگيري بين دو قوم در روتا در بخش اودالگوري در حدود ‪ ۱۰۰‬كيلومتري گواهاتي ، شهر اصلي ايالت آسام ، روز جمعه آغاز شد و آن در طول دو روز گذشته به بخش دارانگ در مجاورت اودالگوري سرايت كرده است .

سروزير آسام گفت كه وضعيت متشنج است و افراد شرور ‪ ۵۰‬باب خانه را به آتش كشيده اند.

بر اساس اين گزارش ، عده زيادي از مردم مسلح به تير و كمان و تفنگهاي محلي در مناطق آشوب زه به منظور حمله به روستاهاي قوم رقيب گشت مي زدند.

هزاران تن از روستائيان از خانه‌هاي خود فرار كرده و در اردوگاه‌هايي كه پليس برپا كرده مسكن گزيده اند.

پراميلا راني براهما، وزير كشاورزي آسام ، بعد از ديدار از مناطق آشوب زده گفت كه حدود ‪ ۱۰‬هزار نفر از اقوام گوناگون در اين ارودگاهها پناه گرفته اند.

منابع رسمي گفتند كه حمله افراد شرور مسلح به گروهي از داوطلبان دفاع روستايي (‪ )Party Defence Village‬در صبح روز جمعه علت آغاز اين ناآرامي ها است .

بنابه گفته اين منابع ، داوطلبان دفاع روستايي از قبيله بودو (‪)Bodo‬ هستند و آنان از سوي يك گروه اقليت مذهبي مورد حمله قرار گرفته اند.

اين منطقه در ماه اوت نيز شاهد درگيري مشابهي بود كه در طول آن حدود ‪ ۱۰‬نفر كشته و چندين نفر ديگر مجروح شدند.
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن