تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816512703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي از راديو؛ «مثلث» جايگزين «ساعت 25» شبكه جوان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهايي از راديو؛ «مثلث» جايگزين «ساعت 25» شبكه جوان
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

*** صداي آشنا

ـ نقش احزاب در آستانه انتخابات؛ «صحن علني» بررسي مي‌كند

فردا (دوشنبه پانزدهم مهر)، برنامه‌ي زنده «صحن علني»، موضوع اين هفته خود را با توجه به نزديك‌شدن به زمان برگزاري انتخابات، به بررسي نقش احزاب در انتخابات رياست‌جمهوري در ايران اختصاص داده است.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، دكتر محمدعلي نجفي عضو شوراي اسلامي شهر تهران و عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي ايران، و دكتر اسداله بادامچيان نماينده مردم تهران در مجلس و قائم مقام دبيركل موتلفه اسلامي، فردا با حضور در برنامه «صحن علني» نقش احزاب را در انتخابات رياست جمهوري كشور تحليل و تفسير خواهند كرد.صحن علني به سردبيري و نويسندگي كامران جانبخش، اجراي مهدي مهدي قلي، گويندگي روياآل جعفر و تهيه‌كنندگي ناهيد گودرزي، دوشنبه‌ها ساعت ‌٠٠/٢٠ به وقت تهران برابر با ساعت ‌٣٠/١٥ به وقت گرينويچ از گروه طرح و توليد حوزه آمريكا شبكه جهاني صداي آشنا به نشاني اينترنتي www.sedayeashna.ir و ماهواره هات‌برد، فركانس ‌١٢٤٣٧، قطبيت افقي و سيمبل ريت ‌٢٧٥٠٠، پخش مي‌شود.

***راديو تهران

ـ احوالات شاعران در قافيه‌هاي گمشده

برنامه شبانه «قافيه‌هاي گمشده» احوالات شاعران ايران و جهان را در ادوار مختلف بررسي مي‌كند.

اسماعيل باستاني سردبير اين برنامه هدف از پخش قافيه‌هاي گمشده را نگاهي به اشعار جهان در ادوار مختلف خواند و افزود: سير تحولات شعر را از زواياي مختلف بررسي مي‌كند.

ـ از سه‌شنبه تا سه‌شنبه منوي فرهنگي ارايه مي‌دهد

برنامه راديويي «از سه‌شنبه تا سه‌شنبه» صداي تهران كه پيش از اين با عنوان ساقي‌نامه به روي آنتن رفت منويي از تمامي اتفاقات فرهنگي به شنوندگان ارايه مي‌دهد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، حافظ آهي سردبير اين برنامه، از سه‌شنبه تا سه‌شنبه را تكرار برنامه‌هاي ديگر ندانست و تصريح كرد: اين برنامه فرهنگي بدون اعمال سليقه به تمامي رخدادهاي اين حوزه مي‌پردازد.

وي در ادامه هدف از اين برنامه را اطلاع‌رساني و گفت‌وگو با كارشناسان فرهنگي خواند و گفت: ما تلاش داريم از سه‌شنبه تا سه‌شنبه دورنمايي باشد تا مردم بتوانند برحسب اطلاعات ارايه‌شده برنامه‌ريزي براي آخر هفته خود داشته باشند.

آهي افزود: ما به برنامه‌هاي مناسبتي نيز نگاه ويژه داريم كه در اين هفته به مناسبت سالروز گرامي‌داشت حافظ با بهاء‌الدين خرمشاهي، محمدعلي طاهري و الهي قمشه‌اي گفت‌وگو داريم و به مناسبت روز جهاني كودك نيز ارتباطي با انجمن حمايت از حقوق كودكان خواهيم داشت.

گفتني است كه از سه‌شنبه تا سه‌شنبه با اجراي شهرزاد عبدحق و تهيه‌كنندگي رضا بحيرايي سه‌شنبه‌ها ساعت ‌٢١ تا ‌٢٢:30 از دو موج am1332، fm95 قابل دريافت مي‌باشد.

***راديو ايران

ـ فردا با راديو ايران همراه شويد

فردا «سلام ايران» ساعت ‌٦:45 طرح امنيت اجتماعي و «دلنوازان»، «مايه دشتي» عبدالوهاب شهيدي را به سمع و نظر شنوندگان مي‌رساند.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي راديو ايران فردا دوشنبه ‌١٥ مهرماه ساعت ‌٦:45 «سلام ايران» با حضور يكي از فرماندهان نيروي انتظامي طرح امنيت اجتماعي را مورد بررسي قرار مي‌دهد فقد مسايل روز توسط راحله قنبري بيان ذكرهاي روز آرش احمدي، گرفتن گزارش‌هاي احمد تبعي، پرداختن به ادارات مختلف، بررسي اصل ‌٤٤ قانون اساسي، ارتباط با ادارات مختلف، پخش اخبار روزنامه‌ها با اجراي احسان غفاري از بخش‌هاي اين برنامه است.

گفتني است «سلام ايران» به سردبيري و تهيه‌كنندگي جعفر تاجيك گويندگي فاطمه نيرومند و هماهنگي آرمان ستوده است.

ـ همچنين در برنامه «دلنوازان» فردا ساعت ‌١٣:45 ترانه‌اي تحت عنوان «مايه دشتي» از عبدالوهاب شهيدي به نوازندگي جواد معروفي و ني حسن ناهدي پخش خواهد شد.

*** راديو جوان

**مسوولان پشت ميز «مثلث» راديو جوان

«مثلث» برنامه‌ي جديد شبكه‌ي راديوي جوان با رويكردي چالشي است كه براساس محورهاي تعيين‌شده از سوي شوراي انقلاب اسلامي فرهنگي و باهدف رفع مشكلات پيش‌روي مردم به‌ويژه جوانان، درحضور مسوولان مربوطه از شبكه‌ي راديويي جوان پخش مي‌شود.

به گزارش ايسنا، اين برنامه كه جايگزين «ساعت‌٢٥» راديو جوان شده است باتوجه به قرارگرفتن سه‌ركن مردم به عنوان افكار عمومي، مسوولان به‌عنوان پاسخگو و رسانه به‌عنوان ارتباط‌دهنده‌ي اين دو قشر دركنار هم «مثلث» نام گرفته است.

نظم و قانون‌پذيري، اعتماد به نفس و خودباوري، فرهنگ‌ خانواده، فرهنگ مصرف، فضايل اخلاقي و معنوي، فرهنگ كار، فرهنگ اداري، پوشش مدلباس و تقويت طرح امنيت اجتماعي، نوآوري و مقوله‌ي نخبگان و ورزش و مسائل مربوطه، محورهاي درنظر گرفته شده از سوي شوراي انقلاب فرهنگي است كه در برنامه‌ي «مثلث» مورد توجه قرار مي‌گيرد.

گفتني است شبكه‌ي راديويي جوان برنامه‌ي «مثلث» را هرهفته ساعت ‌١٣:30 با همكاري همه‌ي گروه‌هاي برنامه‌ساز خود و با اجراي‌ «زهره‌السادات هاشمي» روي آنتن مي‌برد.

به گزارش روابط عمومي راديوجوان اجراي برنامه‌ي «مثلث» در هفته‌ي نيروي انتظامي به‌طور كامل به گروه جوان وجامعه راديو جوان سپرده شده است.

***راديو تجارت

ـ " يك پرسش ، يك پاسخ " بازار كار

برنامه " يك پرسش ، يك پاسخ " برنامه جديدي از راديو تجارت است كه هر روز هفته از ساعت ‌١٣:45 دقيقه پخش مي شود . اين برنامه ‌١٥ دقيقه است و در هر روز گزارشگر برنامه با حضور در ميان مردم مسائل و مشكلات اقتصادي جامعه را به گوش مسئولان مي رساند . پاسخ مسئولان و كارشناسان برنامه نيز تكميل كننده صحبت ها است . در برنامه روز دوشنبه مسائل مربوط به بازار كار را بررسي ميكند . در ادامه پاسخ مسئولان را مي شنويد .

ـ " يك حركت ، هزار بركت " با دنياي كار آفرينان

در روز دوشنبه پانزدهم مهر ماه برنامه " يك حركت ، هزار بركت "با موضوع كار آفريني و اشتغال تقديم علاقمندان مي شود. " يك حركت ، هزار بركت "يك برنامه زنده از شبكه راديويي تجارت است كه روزهاي زوج هر هفته از ساعت ‌١٦:05 تا ‌١٧ پخش مي شود . برنامه " عصر تجارت " كاري از گروه دانش و تجارت است كه هر روز هفته در ساعت ‌١٣:15 تا ‌١٤ بصورت مستقيم پخش شود .

***راديو سلامت

ـ فراسو( دو شنبه ‌١٥ مهر ): عنوان برنامه اي است از گروه صبحگاهي راديو سلامت كه هر روز به يكي از بيماريها و موضوعات پزشكي مي پردازد . اين برنامه دوشنبه با حضور دكتر سيد محمود اسحاق حسيني متخصص گوارش و عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران به موضوع تاثير استرس در دستگاه گوارش مي پردازد . فراسو ساعت ‌٨/١٥ پخش مي شود.

صداي مشاور: عنوان برنامه اي است كه هر روز به يكي از بيماريها و موضوعات پزشكي ميپردازد اين برنامه روز دو شنبه با حضورآقاي دكتر نقشين فوق تخصص ريه و عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي به موضوع سرطان ريه ميپردازد. صداي مشاور هر روز ساعت ‌١١ تا ‌١٢ پخش مي شود .

ـ گپ و گفت:عنوان برنامه اي است كه هر روز با يكي از شخصيتهاي مطرح عرصه هاي هنر ، پزشكي ، ورزشي و.... نشسته و با ورود به زندگي خصوصي آنها پي به عادات غذاي ، بهداشتي و شخصي او مي برد اين برنامه فردا دو شنبه با حضور مهندس زهرايي كارشناس ارشد محيط زيست ساعت ‌٩/٠٥ پخش مي شود .

ـ طبيعت شفابخش: عنوان برنامه اي است كه به معرفي طب سنتي و گياهي مي پردازد و به اشكالات شيوه خدمات توسط عطاريها و موانع موجود بر سر ارائه خدمات دانشگاهي مي پردازد . طبيعت شفا بخش فردا با حضور گرزن كارشناس گياهان سنتي به بررسي خواص پونه و تعريف نشاسته مپردازد . اين برنامه دو شنبه ها ساعت ‌١٤/٠٥ پخش مي شود .

ـ مردم و سلامت: عنوان برنامه اي است از گروه نيم روزي راديو سلامت كه به مسائل و مشكلات مردم در حوزه هاي مختلف سلامت مي پردازد و شنوندگان ميتوانند ضمن تماس با برنامه مشكلات خود را مطرح نمايند . اين برنامه روزدو شنبه با حضور دكتر تسليمي كارشناس سلامت تندرستي وزارت آموزش و پرورش به موضوع بوفه سلامت مي پردازد . مردم و سلامت هر روزساعت ‌١٠/١٠ تا ‌١١ پخش مي شود .

***راديو گفت وگو

ـ انتخابات رياست جمهوري از منظر اصول گرايان

در برنامه گفت و گوي روز دوشنبه با حضور اعضاي احزاب اصولگرا، انتخابات رياست جمهوري در ايران بررسي مي شود.

به گزارش ايسنا، سردبير برنامه گفت و گوي روز گفت: با اعلام زمان برگزاري انتخابات دور دهم رياست جمهوري ايران؛ بالا گرفتن بحث هاي سياسي درباره اين دوره از انتخابات؛ فعال شدن احزاب، گروه ها و كنشگران سياسي، از اين هفته به تناوب در برنامه هاي گفت و گوي روز دوشنبه ها و مناظره پنج شنبه ها در اين خصوص گفت و گو خواهيم كرد. امير دبيري مهر اظهار كرد: در برنامه اوليه از طيف هاي مختلف به طور جداگانه دعوت كرده تا نظرات و ديدگاه كلي خود درباره انتخابات را بيان كنند. وي تصريح كرد: در ماه هاي آينده در برنامه ها، نمايندگان طيف هاي اصول گرا، اصلاح طلب و مستقل در مقابل هم قرار گرفته و مباحثه و مناظره خواهند داشت. سردبير برنامه هاي گفت و گوي روز تصريح كرد: در برنامه اين هفته در ‌١٥ مهر ماه با حضور اعضاي احزاب اصول گرا، برنامه اين احزاب جهت انتخابات آتي رياست جمهوري مورد تحليل و ارزيابي قرار مي گيرد.برنامه گفت و گوي روز ساعت ‌‌١٨ بر روي موج اف. ام رديف ‌‌١٠٣.9 مگاهرتز براي علاقه مندان مسائل و انديشه هاي سياسي و بين المللي پخش مي شود.

ـ حذف صفرهاي ريال در نقد اقتصادي

نقد اقتصادي از مجموعه برنامه هاي راديو گفت و گو حذف صفرهاي ريال را بررسي مي كند.

سردبير برنامه نقد اقتصادي گفت: با حضور كارشناسان مسائل اقتصادي در يك سلسله برنامه، به بررسي حذف صفرهاي ريال از واحد پول ملي پرداخته مي شود.

محمد مهدي نژاد خاطرنشان كرد: دكتر بخشي و ديگر كارشناسان علم اقتصاد از ميهمانان اين برنامه جهت بحث و ارزيابي پيامدهاي اين امر بر اقتصاد ايران هستند.وي خاطرنشان كرد: علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را دوشنبه ‌١٥ مهر ماه ساعت ‌٢٣ بر روي موج اف. ام رديف ‌١٠٣. ‌٩ مگاهرتز بشنوند.

انتهاي پيام
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن