تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810418552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريز و درشت از فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ريز و درشت از فوتبال ايران
بنگر محروم شد
محسن بنگر مدافع ملي پوش تيم فوتبال سپاهان از سوي كميته انضباطي با يك جلسه محروميت و مبلغ 5 ميليون ريال جريمه محكوم شد.

بازيكن ابومسلم احضار شد
پس از بازبيني فيلم مسابقه دو تيم ابومسلم و مقاومت شهيد سپاسي، بازيكن ابومسلم به كميته انضباطي احضار شد.وحيد عسگري، بازيكن شماره 20 ابومسلم مرتكب تخلف از نوع برخورد شديد با بازيكن تيم مقابل شد و بر همين اساس، فردا ساعت 15 بايد در اين كميته حضور داشته باشد و تا اطلاع ثانوي از همراهي تيم مربوط و شركت در مسابقات معلق و محروم است.

امروزساعت 19 به وقت تهران ؛
ايران به مصاف ليبي مي رود
در مرحله مقدماتي جام جهاني 2008 فوتسال، امروز چهار بازي ديگر برگزار مي شود.از گروه D، تيم ايران بعد از درخشش مقابل تيم اسپانيا قهرمان فوتسال دنيا، به مصاف ليبي خواهد رفت. حريف ايران تاكنون به يك تساوي برابر اروگوئه و يك شكست سه بر صفر برابر اسپانيا دست يافته است.همچنين در همين گروه، تيمهاي اسپانيا و چك با هم رودررو خواهند شد. از رقابتهاي گروه C تيم چين به مصاف مصر خواهد رفت.مصريها بازي قبلي خود را برابر آرژانتين با شكست پشت سر گذاشته اند. آرژانتين نيز برابر اوكراين صف آرايي مي كند.

با وساطت مديرعامل استقلال؛ قرباني و پولادي بخشيده شدند
پس از آنكه امير قلعه نويي تصميم گرفت دو بازيكن متخلف خود را به دليل بي انضباطي از حضور در تمرينات اين تيم اخراج كند برخي دست اندركاران باشگاه از مديرعامل استقلال خواستند با پا درمياني مانع از اين شود كه امير قلعه نويي قرباني و پولادي را از استقلال اخراج كند.
به همين دليل امير رضا واعظ آشتياني با حضور در تمرين ديروز عصر استقلال و صحبت خصوصي با سرمربي تيم مانع از اخراج دو بازيكن استقلال شد. با توجه به اينكه دو بازيكن استقلال از حضور در تمرينات محروم نشدند، اما پيش بيني مي شود طي روزهاي آتي با تشكيل كميته انضباطي قرباني و پولادي به دليل برخورد ناشايست با سرمربي تيم بشدت نقره داغ شوند و ماجرا با جريمه مالي پايان يابد.

خلعتبري: به آقاي گلي ليگ برتر نمي انديشم
بازيكن ذوب آهن اصفهان گفت: اصلاً به كسب عنوان آقاي گلي در ايران نمي انديشم.
محمدرضا خلعتبري، درباره پيروزي 6 بر 3 ذوب آهن برابر سايپا اظهار داشت: فرصتهاي زيادي براي گلزني داشتيم و به مراتب برتر از حريف بازي كرديم. اين پيروزي پرگل حق طبيعي ذوب آهن بود.
وي افزود: هرگز به آقاي گلي در ليگ برتر نمي انديشم، زيرا به عنوان يك بازيكن هافبك نبايد چنين ايده اي داشته باشم.

سازمان ليگ طلب پيامي ها را مي دهد
6 تن از بازيكنان و كادر فني تيم فوتبال پيام خراسان كه به دليل طلب آنها، باشگاه پيام به حالت تعليق در آمده بود، مي توانند طلب خود را از سازمان ليگ دريافت كنند.
عباس چمنيان، مجيد طوسي، مجيد مرتضايي، عبدا... شورابي، شاپور رجب زادگان و محسن فتح آبادي 6 تن از بازيكنان و كادر فني تيم فوتبال پيام خراسان بودند كه باشگاه طلب آنها را پرداخت نكرده و همين امر موجب تعليق باشگاه پيام مشهد بود، اما پس از تعهد مديرعامل باشگاه هم اكنون سازمان ليگ مبلغ فوق را از حساب باشگاه برداشته و افراد فوق مي توانند براي دريافت طلب خود به سازمان ليگ مراجعه كنند.

به دليل انجام حركات ناشايست در داربي تهران ؛
«كاظمي» تا اطلاع ثانوي از همراهي استقلال محروم شد
حسين كاظمي بازيكن تيم استقلال تهران تا اطلاع ثانوي از حضور در ميادين فوتبال محروم شد.
به گزارش ايسنا، در حالي كه صبح ديروز كميته انضباطي فدراسيون فوتبال حسين كاظمي و آرش برهاني بازيكنان تيم استقلال و عليرضا نيكبخت واحدي بازيكن تيم پرسپوليس تهران را به دليل مسائل پيش آمده در جريان بازي اين دو تيم در دربي تهران به كميته انضباطي احضار كرده بود در نشست عصر ديروز كميته انضباطي به دليل حركات ناشايست صورت گرفته از سوي حسين كاظمي، اين بازيكن تا اطلاع ثانوي از حضور در بازيهاي تيم استقلال تهران محروم شد.
ضمن آنكه «كاظمي» بايد براي توضيح در زمينه اتفاقها در كميته انضباطي نيز حاضر شود.

قرارداد500 ميليوني استقلال با اسپانسر
باشگاه استقلال، مبليران را به عنوان حامي مالي جديدش انتخاب كرد.
مبليران كه تا پايان نيم فصل با باشگاه استقلال قرارداد دارد، بايد مبلغي حدود500 ميليون تومان را براي 9 بازي به اين تيم پرطرفدار تهراني پرداخت كند. اين در حالي است كه باشگاه استقلال مبلغ يك ميليارد و پانصد ميليون تومان را به عنوان مبلغ پايه براي انتخاب اسپانسرش در كل فصل اعلام كرده بود.

متهمان دربي در كميته انضباطي
رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال از احضار حسين كاظمي، آرش برهاني و عليرضا نيكبخت واحدي به اين كميته براي ارائه توضيحاتي در ارتباط با عملكردشان در دربي شصت و پنجم خبر داد.
وي همچنين احتمال داد پس از بازبيني فيلم بازي «امير قلعه نويي» نيز به كميته انضباطي فراخوانده شود.

پرسپوليس با اسپانسر مقابل ابومسلم
پرسپوليس با اسپانسر مورد نظرش قرارداد بست و در بازي مقابل ابومسلم با حامي مالي وارد ميدان مي شود.
مديران باشگاه پرسپوليس قبل از دربي با اسپانسر مورد نظر خود قرارداد امضا كردند، اما هيأت مديره باشگاه تصميم گرفت تا در دربي از اسپانسر استفاده نكند.

تذكر كتبي به قلعه نويي
نماينده فدراسيون فوتبال در گزارش انضباطي از دربي ، برخورد قلعه نويي با خبرنگارن را غيراخلاقي دانسته و براي اين حركت تذكر كتبي به مربي استقلال را خواستار شده است.
در اين گزارش جزئيات مسائل رخ داده در كنفرانس خبري بعد از دربي ذكر شده و تذكر كتبي نيز براي قلعه نويي در نظر گرفته شده است.
البته اين گزارش به محروميت قلعه نويي منجر نخواهد شد، اما تذكر كتبي در پرونده وي درج خواهد شد.

مصطفوي به خاطر تساوي پاداش مي دهد
بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس با قول داريوش مصطفوي يك ميليون تومان پاداش مي گيرند.
با وجود اينكه مقرر نبود بازيكنان اين تيم در دربي 65 پاداشي دريافت كنند، پس از جلسه هيأت مديره با بازيكنان در هتل استقلال، با قول مديرعامل قرار شد به تمام بازيكنان به دليل درخشش در نيمه دوم، نفري يك ميليون توماني پاداش تعلق گيرد. اين پاداش در دو روز آينده به بازيكنان پرداخت خواهد شد.

برهاني: پرسپوليس تا صبح هم گل نمي زد!
مهاجم تيم استقلال تهران گفت: پرسپوليس بسيار خوش شانس بود كه در مقابل استقلال بازنده نبود.
متأسفانه ما روي اشتباههاي بازيكنان خودمان گل خورديم و گر نه تيم پرسپوليس چنانچه بازي تا صبح هم ادامه پيدا مي كرد نمي توانست به ما گل بزند. البته من خودم نيز در زدن ضربات آخر كم دقتي كردم و بايد بهتر از فرصتها استفاده مي كردم.
برهاني اضافه كرد: بازيكنان پرسپوليس به غير از بازي هوايي تاكتيك ديگري نداشتند تا در زمين مسابقه پياده كنند.

مرادي: ايران به داوري مثل من نياز ندارد!
مسعود مرادي درباره قضاوت در مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران گفت: فعلاً نظري درباره ليگ برتر ندارم، زيرا فوتبال ايران به داوري مثل مرادي نياز ندارد. تصميم گرفتم در مسابقات داخلي قضاوت نكنم تا براي حضور در جام جهاني آرامش داشته باشم.
مرادي درباره مسائل اخيري كه عليه وي به وجود آمده گفت: شك ندارم افرادي قصد تخريب من را دارند و به همين خاطر جريان سازي منفي عليه من به وجود آمده است. چه دليلي به غير از مشكل شخصي مي تواند وجود داشته باشد تا يك داور بين المللي را تا اين اندازه تخريب كنند؟

عزيزي و هاشمي نسب در كميته انضباطي
خداداد عزيزي و مهدي هاشمي نسب به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال دعوت شدند.پس از اعتراضهاي خداداد عزيزي در پايان ديدار تيمهاي پيام و پيكان كه به تساوي انجاميد، كميته انضباطي فدراسيون فوتبال از سرمربي تيم پيام و «مهدي هاشمي نسب» بازيكن اين تيم براي بررسي رفتارهايشان در اين ديدار دعوت كرد.

محروميت نظرمحمدي
از سوي كميته انضباطي علي نظر محمدي تا اطلاع ثانوي از همراهي تيمش محروم شد.اين بازيكن در ديدار با پرسپوليس مرتكب تخلفاتي شده بود كه از سوي كميته انضباطي تا اطلاع ثانوي محروم گرديد.

پاداش 100 ميليوني براي آبيها
باشگاه استقلال به بازيكنان خود بابت تساوي مقابل پرسپوليس قصد دارد پاداش مالي دهد.
مسؤولان اين تيم پس از اينكه باشگاه پرسپوليس تصميم گرفت به هريك از بازيكنان خود يك ميليون تومان پاداش بدهد، قصد دارند به هر يك از بازيكنان خود پاداش بدهند.
قرار است به تيم استقلال از كادر فني و بازيكنان، در مجموع100 ميليون تومان داده شود.

ايران - كويت؛ 24 آبان
تيم ملي فوتبال ايران 24 آبان ماه ديداري تداركاتي برابر تيم ملي كويت برگزار مي كند.محمدتقي خزايي، رئيس صندوق حمايت از پيشكسوتان و قهرمانان ورزشي اظهار داشت: برگزاري اين مسابقه قطعي شده است.
به گفته وي، فدراسيون كويت بخشي از هزينه هاي اعزام به اين كشور را پرداخت خواهد كرد.

ترابيان: مدعي صعود هستيم
رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال با تأكيد بر آمادگي بازيكنان براي ديدار مقابل ليبي گفت: تيم ملي فوتسال يكي از مدعيان اصلي صعود به مرحله دوم مسابقات جام جهاني برزيل است.عباس ترابيان افزود: صعودمان به دور دوم مسابقات برزيل حتمي است، حتي اميد زيادي داريم تا به عنوان تيم نخست گروه راهي مرحله بعدي رقابتها شويم.وي با انتقاد از كوتاهي صدا و سيما نسبت به پخش زنده ديدار تيم ملي فوتسال ايران مقابل اسپانيا گفت: اين موضوع احساس سرخوردگي شديدي را در بين اعضاي تيم و بخصوص بازيكنان ايجاد كرد. وي افزود: در حالي كه 198 كشور جهان جام جهاني فوتسال را پوشش مي دهند، صدا و سيماي ايران حتي از پخش ديدار تيم ملي كشورمان هم غفلت مي كند.

كوشكي اخراج شد
مدافع استقلال به دليل اتفاقاتي كه در دربي رخ داد از سوي سرمربي اخراج شد. بيژن كوشكي كه به دليل اشتباهش باعث گشوده شدن دروازه استقلال مقابل پرسپوليس شد و از سوي امير قلعه نويي به شدت و به شكل بدي مورد مواخذه قرار گرفت، در تمرين ديروز اين تيم غيبت كرد و به همين دليل بنا به تصميم اميرقلعه نويي اين بازيكن تا اطلاع ثانوي حق شركت در تمرين را ندارد.
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 321]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن