تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804618559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کریمی:شاید برای بازی با پرسپولیس مصدوم یا محروم شدم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: كریمى تمایل زیادى داشت تا در پرسپولیس بماند اما اختلافات او با عباس انصارى فرد در نهایت منجر به جدایى این بازیكن شد.


على كریمى در تیم جدیدش استیل آذین باز هم در نقش یك ستاره ظاهر شد و در پیروزى این تیم مقابل صباى قم بهترین بازیكن زمین بود. بدون شك با درخشش كریمى، این اندوه هواداران پرسپولیس است كه با گذشت زمان بیشتر مى شود. كریمى تمایل زیادى داشت تا در پرسپولیس بماند اما اختلافات او با عباس انصارى فرد در نهایت منجر به جدایى این بازیكن شد. حالا كریمى در كنار دیگر ستاره هاى استیل آذین دوران جدیدى را تجربه مى كند و پیروزى مقابل صبا باعث شد تا آنها صدرنشین لیگ شوند.
استیل آذین دومین بازى خود را هم با برد پشت سر گذاشت. در مورد این بازى صحبت مى كنى؟
- خوشحالم كه این بازى را بردیم و فكر مى كنم نسبت به حریف نمایش بهترى داشتیم. استیل آذین یك تیم سراسر هجومى است و این موضوع را در بازى با صباى قم ثابت كردیم. البته آنها هم خوب بازى كردند و توانستند در حالى كه ۲ گل عقب بودند بازى را مساوى كنند اما ما تا آخرین ثانیه به دنبال برد بودیم و به هدفمان رسیدیم.
در این بازى علاوه بر زدن یك گل، ۲ پاس گل هم دادیم. مثل اینكه خیلى آماده هستى؟
- من فقط انجام وظیفه كردم و خوشحالم كه سهم كوچكى در برد تیمم داشتم.
بعد از به ثمر رساندن گل به طرز عجیبى خوشحالى كردى، دلیلى داشت؟
- دلیل خاصى نداشت. من فقط خواستم نشان دهم كه بعضى از حرف هایى كه در مورد من مى زنند درست نیست. برایم خیلى زور دارد كه بعضى ها بگویند به خاطر پول به استیل آذین آمدم در حالى كه خیلى ها مى دانند چه اتفاقاتى افتاد و من از پرسپولیس جدا شدم.
باور حضور على كریمى در تیم استیل آذین تا حدودى سخت به نظرمى رسد. اینطور نیست؟
- به هر حال خودم دوست داشتم بازى در یك تیم جدید را تجربه كنم بازى در تیمى كه به تازگى به لیگ برتر آمده است. تیمى جوان و یك دست كه قطعاً اهداف خاصى را در اولین سال حضورش در لیگ برتر دنبال مى كند.
بعد از تجربه بازى در تیم هاى اروپایى، عربى و پرسپولیس تجربه بازى در تیمى مانند استیل آذین براى كریمى چطور است. فكر نمى كنى از انتخاب این تیم پشیمان شوى؟
- به هر حال من به قسمت اعتقاد خاصى دارم و اعتقاد دارم بعد از مسائلى كه برایم پیش آمد قسمت بود كه به استیل آذین بیایم. از انتخاب این تیم هم اصلاً ناراضى و پشیمان نیستم چون مدیریت، كادر فنى و سیستم اداره این باشگاه كاملاً حرفه اى است.
فكر نمى كنى این تیم براى على كریمى فاقد جذابیت هاى لازم باشد؟
- اصلاً فكر نمى كنم. بازى در استیل آذین؛ تیمى كه نگاه هاى زیادى در این فصل به دنبال آن است جذابیت هاى زیادى براى بازیكنان تیم ما وفوتبالدوستان خواهد داشت.
در فصل اول لیگ برتر، تو و كاویانپور یك تنه پرسپولیس را به قهرمانى رساندید. این موضوع در استیل آذین هم تكرار خواهد شد؟
- در فوتبال و در سال هاى اخیر فقط اسم ها بازى نمى كنند. من و كاویانپور تمام تلاشمان را براى موفقیت استیل آذین انجام مى دهیم اما موفقیت تنها در گرو كار تیمى است و تنها به یك یا ۲بازیكن ارتباط ندارد.
رابطه تو با استیلى چگونه است؟
- من هیچ مشكلى با استیلى ندارم. او رابطه خوبى با بازیكنان استیل آذین دارد و در مدت حضورم در این تیم هیچ مشكلى با او نداشتم.
اما برخى ها مى گویند رابطه تو و استیلى چندان خوب نیست؟
- براى این برخى ها كه شما مى گویید متأسفم چون این افراد كسانى هستند كه همیشه مى خواهند خودشان را پشت حاشیه هاى ساختگى و پشت برخى ازافراد مخفى كنند. در پرسپولیس هیچ حاشیه اى نداشتم و همیشه اولین یا دومین نفرى بودم كه بر سر تمرینات پرسپولیس حاضر مى شدم البته نبى الله باقرى ها معمولا زودتر از من بر سر تمرینات حاضر مى شد. من همین رویه را در استیل آذین هم در پیش گرفته ام و همیشه اولین نفرى هستم كه در تمرینات حاضر مى شوم.
نظر تو در رابطه با بازى ایران و بوسنى چیست؟
- من شب ها زود مى خوابم به همین دلیل فقط ۱۰ دقیقه ابتدایى بازى بوسنى و ایران را دیدم اما به هر حال خوشحالم كه تیم ملى ایران در یك دیدار خارج از خانه پیروز شد و مردم را خوشحال كرد.
على كریمى بعد از انصراف از حضور در تیم ملى قصد تجدید نظر در این رابطه را ندارد؟
- مردم همیشه نسبت به من لطف دارند و هر جا كه مرا مى بینند مرا شرمنده محبت خودشان مى كنند اما من تصمیمم را گرفتم و از شما هم مى خواهم با بازگشت به گذشته این موضوع را لوث نكنید.
اما به هر حال بسیارى هنوز هم تیم ملى را با حضور على كریمى و برخى ستاره هاى دیگر مى پسندند و دوست دارند تو به تیم ملى باز گردى؟
- من نمى توانستم براى سال هاى زیادى در تیم ملى بازى كنم و اصولاً باید این مسأله در نظر گرفته شود كه على كریمى تا چه زمانى مى توانست براى تیم ملى بازى كند. دوست داشتم از تیم ملى كنار بروم تا جا براى یك بازیكن جوان باز شود الان هم از تصمیمم پشیمان نیستم و تصمیم من برگشت ناپذیر و قطعى است. فقط امیدوارم پس از ناكامى در صعود به جام جهانى تیم ملى ما در جام ملت ها خوب نتیجه بگیرد و موفق شود.
تو با استیل آذین چقدر هماهنگ شدى و از لحاظ آمادگى در چه شرایطى قرار دارى؟
- همه مى دانند كه من كمى دیر به استیل آذین ملحق شدم اما بعد از پیوستن به تیم جدید مرتب و منظم تمرین كردم و در حال حاضر فكر مى كنم به ۷۰ درصد از آمادگى مطلوب و مدنظر رسیده ام.
به نظر تو توقع قهرمانى از استیل آذین در اولین سال حضور در لیگ برتر انتظارى منطقى محسوب مى شود؟
- در فوتبال هر چیزى امكان دارد اما با گذشت یك یا ۲ هفته نمى توان در مورد قهرمانى یك تیم حرف زد. تلاشمان را در استیل آذین براى بالانشینى انجام مى دهیم و در وهله بعدى نیم نگاهى نیز به قهرمانى خواهیم داشت.
چرا با تردید در مورد قهرمانى تیم پرستاره استیل آذین حرف مى زنى؟
- من اعتقاد دارم استیل آذین در قیاس با برخى از تیم هاى لیگ برتر نظیر سپاهان، استقلال و پرسپولیس كم ستاره تر است، در ضمن باید این نكته را نیز در نظر گرفت كه شاید تنها چند بازیكن تیم ما نظیر آذرى، اسدى و چند بازیكن دیگر تجربه بازى درلیگ برتر را دارند و این موضوع به اعتقاد من موضوع كوچك و بى اهمیتى محسوب نمى شود.
در رابطه با بازى پرسپولیس مقابل مس چه نظرى دارى؟
- نتیجه تساوى ۳ بر ۳ در خارج از خانه نتیجه قابل قبولى براى پرسپولیس محسوب مى شود اما فكر مى كنم بعد از هفته چهارم یا پنجم بهتر مى توان در رابطه با پرسپولیس یا سایر تیم هاى مدعى حرف زد.
تقابل على كریمى در هفته پانزدهم بدون شك مقابل پرسپولیس جذابیت هاى بسیارى را همراه خواهد داشت. در این رابطه چه صحبتى دارى؟
- فكر مى كنم هنوز زود است كه در رابطه با هفته پانزدهم حرف بزنم. كسى چه مى داند چون ممكن است براى این بازى محروم یا مصدوم شوم یا هزار اتفاق دیگر براى من بیفتد كه بازى ام تحت تأثیر آن قرار بگیرد.
فكر مى كنى هواداران پرسپولیس تو را فراموش كرده اند؟
- فكر مى كنم هواداران اصیل و واقعى پرسپولیس شرایط مرا درك مى كنند چون كاملاً در جریان جدایى من قرار دارند و من در این بین به معدود تماشاگرنماها كه در رابطه با من تصورات خاصى دارند نیز كارى ندارم.
به نظر مى رسد بازى پرسپولیس و استیل آذین یك دیدار احساسى باشد.
- اتفاقا من معتقدم به دلیل بازیكنانى كه در تركیب دو تیم حضور دارند بازى جذابى را خارج از ثبت هر گونه نتیجه اى از ۲ تیم خواهیم دید.
حسین هدایتى در مصاحبه اى اعلام كرده كریمى هر زمانى كه بخواهد او را در اختیار پرسپولیس قرار خواهد داد. در این مورد نظرت چیست؟
- هدایتى اصولاً شخصى نیست كه نتوان روى حرفش حساب كرد. او مدیرى است كه همه حرف هایش قاطع است. او یك پرسپولیسى اصیل است و در مدت حضورش در پرسپولیس نیز حسن نیتش را نشان داد. فعلاً تمام تمركزم به استیل آذین و موفقیت این تیم است اما همه چیز را در این مورد به هدایتى واگذار مى كنم و اگر ایشان بخواهد این احتمال وجود دارد كه در نیم فصل به پرسپولیس برگردم.
در این فصل استیلى در نظر دارد از تو در چه پستى استفاده كند؟
- سرمربى تیم فعلاً در پست فوروارد از من استفاده مى كند و من هم مشكلى براى بازى در این پست ندارم چون قبلاً هم در آن پست بازى كرده ام.
اما پست اصلى تو پست فوروارد نیست؟
- پست اصلى من هافبك نفوذى است اما قطعاً در پست فوروارد هم این توانایى را دارم كه كمى عقب تر از محوطه جریمه حریفان توپ گیرى كنم.
كریمى در پست مهاجم در امر گلزنى موفق خواهد بود؟
- هیچ وقت تنها به فكر گلزنى و مطرح كردن نام خودم نبودم و اولویت اولم نتیجه گیرى استیل آذین و مثمرثمر بودن در تیم جدیدم است.
فكر مى كنى در چند سال اخیر، فوتبال ایران از حالت دوقطبى بودن خارج شده است؟
- فوتبال ایران بعد از آغاز لیگ برتر به نظر من از حالت دو قطبى بودن خارج شده به نحوى كه دیدیم چند تیم شهرستانى به راحتى در لیگ برتر قهرمان شدند.
این موضوع به نظر تو به نفع فوتبال ماست؟
- فكر مى كنم خارج شدن فوتبال از حالت دو قطبى كمك زیادى به فوتبال ملى ما مى كند.
اگر حضور در استیل آذین میسر نمى شد چه تصمیمى براى ادامه فوتبالت داشتى؟
- من همیشه با واقعیت ها زندگى مى كنم. در حال حاضر بازیكنى ۳۱ ساله محسوب مى شوم به همین دلیل هم شاید بعد از جدایى از پرسپولیس فوتبال را كنار مى گذاشتم.
برخى ها اعتقاد دارند كه كریمى در تیم دیگرى جدا از پرسپولیس در لیگ ایران موفق نخواهد شد؟
- وقتى نخواستند من در پرسپولیس بمانم من نمى توانستم در این تیم بمانم.
در رابطه با دربى این فصل چه صحبتى دارى؟ فكر مى كنى بازى پرسپولیس- استقلال بدون كریمى چه حسى براى هواداران پرسپولیس دارد؟
- دربى همیشه هیجان خاص خودش را دارد و این موضوع به حضور یك یا دو بازیكن بستگى ندارد.
و در رابطه با غیبت خودت در دربى شصت و هفتم چه صحبتى دارى؟
- من ۸ سال در دربى ها حضور نداشتم بنابراین غیبت امسال من هم چیز عجیبى محسوب نمى شود.
فكر مى كنى برنده دربى ۶۷ چه تیمى خواهد بود؟
- هر بازى خصوصاً دربى شرایط خاص خودش را دارد. از نظر من برنده شدن در این بازى خاص براى یك تیم حكم برترى در آن فصل را براى تیم برنده خواهد داشت.
فكر مى كنى شرایط كدام تیم به لحاظ بازیكن در دربى بهتر از تیم دیگر است؟
- استقلال بیشتر بازیكنان فصل گذشته اش را حفظ كرده و به اعتقاد من این یك برگه برنده براى استقلال محسوب مى شود اما پرسپولیس تیم كوچكى نیست و قطعاً انگیزه هاى متفاوتى براى این بازى خواهد داشت.
به نظر تو بهترین خرید پرسپولیس كدام بازیكن است؟
- پرسپولیس بازیكنان خوبى را به خدمت گرفته اما به دلایلى دوست ندارم از بازیكن خاصى نام ببرم چون ممكن است از حرف من تعابیر مختلفى انجام شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن