تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817062741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استدلال سرمربي استقلال اشتباه استزرينچه:بازي دفاعي استقلال، پرسپوليس را وادار به تغيير تاكتيك كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: استدلال سرمربي استقلال اشتباه استزرينچه:بازي دفاعي استقلال، پرسپوليس را وادار به تغيير تاكتيك كرد


تهران- خبرگزاري كار ايران
جواد زرينچه گفت: وقتي تيم استقلال ميانه زمين را با تعويض هاي تدافعي خود بست پرسپوليس چاره اي جز نفوذ از جناحين و ارسال سانترهاي بلند روي دروازه استقلال نداشت و اتفاقاً اين يك تاكتيك موفق و موثر از سوي سرخپوشان بود.

كاپيتان اسبق استقلال در خصوص اظهارات امير قلعه نويي سرمربي تيم استقلال در مورد شيوه بازي پرسپوليس در بازي روز گذشته به ايلنا گفت : اين استدلال سرمربي استقلال به هيچ وجه صحيح نيست چرا كه تيم استقلال بعد از تعويض هايي كه داشت ميانه ميدان را به طور كمل با يك بازي تدافعي بست و بازيكنان پرسپوليس براي رسيدن به گل چاره اي جز حمله از كنارهاي زمين و سانتر روي دروازي حريف نداشتند.
وي گفت:‌ البته پرسپوليسي ها به طور كلي در بازي با استقلال خوب عمل نكردند اما در نهايت در يك مورد حرفه اي عمل كردند و توانستند روي همين حربه گل تساوي را به ثمر برسانند و به حداقل خواسته خود دست يابند.
جواد زرينچه در گفت وگو با ايلنا افزود: به اعتقاد من بازي دربي بسيار سنگين بود و بازيكنان به راحتي نمي توانستند در زمين مسابقه حركت كنند. همين مساله باعث شد شاهد اشتباهات بسياري از سوي بازيكنان هر دو تيم باشيم. ضمن اينكه گلهاي رد و بدل شده در بازي روي همين اشتباهات شكل گرفت.
وي گفت: در كل اين مسابقه استقلال و پرسپوليس هم به مانند ساير بازي هاي اين دو تيم در چند سال گذشته دلچسب و تماشايي نبود.
وي ادامه داد:‌ اينكه برخي از كارشناسان مي گويند دربي 65 به مراتب از ساير مسابقات اين دو تيم تماشايي تر بوده را به هيچ وجه قبول ندارم،البته نظر آنها محترم است اما من فوتبالي فراتراز بازي هاي گذشته اين دو تيم نديدم.
كاپيتاناسبق تيم استقلال تهران گفت:‌ ما از تفكرات و دلايل تعويض امير قلعه نويي اطلاعي نداريم و به طور يقين سرمربي تيم استقلال براي تصميماتي كه اتخاذ مي كند دلايلي هم دارد.

زرينچه گفت : به طور مثال وقتي كوشكي براي مهار علي كريمي به جاي اكبرپور به ميدان آمد و علي كريمي توانست در دقايق پاياني گل تساوي را به ثمر برساند امير قلعه نويي با نوع برخوردش با مدافع تيم خود نشان داد از فرستادن كوشكي به ميدان چه هدفي را دنبال مي كند.وي قصد داشت تا با اين تعويض از گلزني احتمالي بازيكنان تكنيكي پرسپوليس جلوگيري كند كه متاسفانه مثمر ثمر واقع نشد.
زرينچه افزود:‌ به نظر من تيم استقلال با حفظ توپ وحضور سياوش اكبرپور در ميانه ميدان به طور يقين مي توانست نتيجه بهتري را كسب كند و حتي پيروز ميدان شود ولي قلعه نويي ترجيح داد بازي را دفاعي دنبال كند و ديديم كه از اين تغييرات تدافعي نتيجه مطلوبي نگرفت. از نظر كارشناسي فوتبال اگرتيمي بيشتر مالكيت توپ را در اختيار داشته باشد به طور يقين از شانس بيشتري براي رسيدن به گل برخوردار است، مساله اي كه پرسپوليس در بازي مقابل استقلال به خوبي آن را اجرا كرد و به گل رسيد و موقعيت هاي گلزني زيادي را هم بدست آورد. در سوي ديگر ميدان تيم استقلال زماني گل خورد كه با نفرات بيشتري دفاع مي كرد.
وي ادامه داد: در صحنه گل علي كريمي، چهار مدافع استقلال به جاي اينكه عمل يارگيري را انجام دهند همگي به سمت دروازه خودي حركت مي كردند اما اگر مدافعان وظيفه خودشان را انجام مي دادند اين بازيكن نمي توانست گلزني كند.
كارشناس فوتبال كشور گفت: استقلال در مسابقه دربي مي توانست پيروز ميدان باشد و اگر مهاجمان اين تيم دقت بيشتري مي كردند حتي در نيمه دوم به رغم اينكه يك بازي تدافعي را در دستور كار داشتند چندين فرصت گلزني را توسط برهاني و يدالله اكبري از دست دادند.
زرينچه درپايان گفت:‌ در كل اگر بازيكنان استقلال علي الخصوص آرش برهاني حرفه اي عمل مي كردند كسب سه امتياز دوراز دسترس اين تيم نبود.
پايان پيام

كد خبر: 449342
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن