تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817253549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازتاب دربي 65 در سايت AFC: علي كريمي پرسپوليس را نجات داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: بازتاب دربي 65 در سايت AFC: علي كريمي پرسپوليس را نجات داد


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: علي كريمي پس از 7 سال دوري از ليگ ايران، در دومين بازي اش براي پرسپوليس گل ديرهنگامي زد تا براي چهارمين بار متوالي دربي تهران مساوي شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز"،در حالي كه تيم قطبي در آستانه اولين باخت مقابل استقلال بود علي كريمي كه بارها تماشاگران را با حركات فردي اش به وجد آورده بود در دقيقه 87 بازي را به تساوي كشاند.
پيش از اين امير قلعه‌نويي سرمست از برتري 1-0 تيمش با تعويض‌ هايي كه انجام داد استقلا‌ل را به تيمي دفاعي تبديل كرده بود. او كوشكي را به جاي سياوش اكبرپور به زمين آورده بود تا جلوي حملا‌ت حريف را بگيرد و البته مسئول مهار علي كريمي باشد.
در مقابل افشين قطبي مدافعان خودش را از زمين خارج مي‌كرد تا از بازيكنان تهاجمي‌اش براي تغيير نتيجه استفاده كند. او پتروويچ را به جاي آتسو وارد زمين كرد تا با حضور اين بازيكن قدرت پرسپوليس براي زدن گل به حداكثر برسد.
استقلال هنوز بازي در آغاز نيمه دوم شكل لازم را نگرفته بود كه به گل رسيد. برهاني سرعتي در دقيقه 46 با فرار از شكاف خط دفاع حريف با پاس جباري روبه‌رو شد. واعظي از دروازه خارج شد و به سمت توپ شيرجه زد اما برهاني با ضربه اي قوسي توپ را گل كرد.
بعد از اين گل به خصوص از حدود دقيقه 60 فشار پرسپوليس بيشتر شد و نيكبخت براي بار دوم بعد از آنكه كريم تير دروازه طالب لو را لرزانده بود دوباره به ديرك زد. بالاخره اين حملات وقتي نتيجه داد كه كريمي با تجربه در دقيقه 87 با ضربه سر گل مساوي را زد.
افشين قطبي مي‌گويد: "پس از گلي كه از تيم حريف دريافت كرديم به خوبي مي‌شد حدس زد كه تصميم‌گيري براي بازيكنان سخت است زيرا دربي فضاي رواني خاص خود را دارد. آنها حتي در برخي اوقات از دادن برخي پاس‌هاي ساده نيز برنمي‌آمدند."
" بالا‌خره خوشحال شدم كه در يك موقعيت، باقري، علي كريمي را ديد و او هم با تجربه بين‌المللي‌اش گل تساوي را براي ما به ثمر رساند. به نظر من، ما مي‌توانستيم برنده بازي باشيم. استقلا‌ل با اين تساوي به هدفش رسيد."
قطبي كه در كنفرانس مطبوعاتي صحبت مي‌كرد، حتي قول قهرماني هم داد؛ در حالي كه امير قلعه‌نويي معتقد است استقلا‌ل مي‌توانست پيروز اين ميدان باشد. او به دو موقعيت پرسپوليس كه توپ به تير دروازه برخورد كرد، اشاره كرد و گفت : " موقعيت‌هاي استقلا‌ل بيشتر از حريف بود. آنها موقعيت چنداني نداشتند. به غير از دو سه شوتي كه زدند. البته اين ضربه‌ها هم كار تاكتيكي به حساب نمي‌آيد و بيشتر خلا‌قيت بازيكنان بود. ما يك سر و گردن از پرسپوليس بالا‌تر بوديم".
قلعه نويي از بيژن كوشكي انتفاد كرد و گفت كه او مسئول مهار كريمي بوده و اين گل نتيجه غفل اين بازيكن در انجام مسئوليتش بوده. او بعد از بازي نيز به كوشكي حمله تندي كرد كه فريادهايش سر او از نگاه عكاسان دور نماند.
اين اولين رويارويي اين دو مربي در دربي پايتخت بود. دو مربي كه پيش‌تر در مسابقه ايران- كره جنوبي مقابل هم قرار گرفته بودند و بعد در بازي پرسپوليس- مس.
اين دو مربي همچنان در دربي پايتخت شكست نخورده‌اند . افشين قطبي در هر سه بازي‌اش مقابل استقلا‌ل سه تساوي يك - يك به دست آورده است.
در بازيهاي ديگر هفته نهم ذوب آهن با 6 گل سايپا را درهم كوبيد و 6-3 برنده شد. راه آهن با يك گل مغلوب سپاهان شد و پاس و ملوان به تساوي بدون گل رسيدند.
فولاد 2-0 استقلال اهواز را برد و برق 1-0 مقاومت را شكست داد. پيام و پيكان بدون گل مساوي كردند و صبا 2-1 پگاه را برد./158/120
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 872]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن