تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816235035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سفارت ايران: رژيم صهيونيستي فرزند نامشروع فاشيسم است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سفارت ايران: رژيم صهيونيستي فرزند نامشروع فاشيسم است
سياسي. خارجي . جمهوري آذربايجان . ايران
سفارت ايران در باكو به دنبال تهمت پراكني نماينده رژيم صهيونيستي در جمهوري آذربايجان اعلام كرد: اين رژيم فرزند نامشروع پيوند فاشيسم و صهيونيسم است.

سفارت ايران در جمهوري آذربايجان در يك گزارش مطبوعاتي نوشته است: سخنان رييس جمهوري اسلامي ايران در مجمع عمومي سازمان ملل متحد نگراني و عصبانيت مقامات رژيم صهيونيستي را برانگيخت كه به دنبال آن مقامات رژيم غاصب صهيونيستي با تكاپو به ايجاد فضاي غبارآلود رسانه اي، تهمت پراكني و تحريف سخنان وي روي آوردند.

اين منبع، هدف رژيم صهيونيستي از اين تهمت پراكني را جلوگيري از رسيدن پيام و ديدگاه‌هاي جمهوري اسلامي ايران براي حل معضلات جهاني به ملت هاي جهان عنوان كرده است.

اين گزارش اضافه كرد: نماينده رژيم صهيونيستي در جمهوري آذربايجان كه با درج مقاله و انجام مصاحبه، تلاش كرده است از تبعات شكننده اين سخنراني بر حيثيت رژيم صهيونيستي در افكار عمومي ملت مسلمان آذربايجان بكاهد، با عبارات توهين آميز و خارج از شئون ديپلماتيك و البته در شان و لياقت سران رژيم صهيونيستي، تلاش كرد وانمود كند كه رژيم صهيونيستي رژيمي غيرفاشيست، نجيب، صلح طلب و مخالف سلاح هسته‌اي است و جمهوري اسلامي ايران بزرگترين تهديد است.

گزارش مطبوعاتي سفارت ايران در باكو اضافه كرد: چنين واكنشي نمونه اي روشن از پيروي سران رژيم صهيونيستي از پروتكل‌هاي رهبران و بنيانگذاران صهيونيسم جهاني است.

رژيم صهيونيستي در مقاله توهين آميز خود از دعوت محمود احمدي نژاد رييس جمهوري اسلامي ايران به تغيير در سيستم جهاني انتقاد كرده است.

رييس جمهوري اسلامي ايران در سخنراني خود در سازمان ملل متحد، ريشه اصلي بحران‌ها و معضلات فزاينده جهاني از جمله گسترش فقر، تجاوز و اشغال، جنگ و ترور و تهديد ملت‌ها از سوي قدرت‌هاي زورگو را بي‌توجهي به خدا، تعاليم انبيا، غايتمندي انسان و جهان، معنويت، اخلاق ، عدالت، كرامت و قداست انسان‌ها به عنوان خليفه الله دانسته است.

احمدي نژاد همچنين سيستم جهاني كنوني را سيستمي ناكار آمد براي پيشگيري و حل معضلات جهاني خوانده و به عنوان راه برون رفت از وضعيت كنوني دعوت به بازگشت به تعاليم انبيا و اعمال اصلاح در سيستم جهاني كرده است.

در ادامه اين گزارش آمده است: آيا دعوت به اصلاح سيستم جهاني و حذف امتيازات نامشروع معدود كشورهاي فاتح در جنگ جهاني دوم و استقرار نظمي مبتني بر عدالت، برابري و حقوق برابر تمامي ملت‌ها و باز گشت به تعاليم انبيا تهديد تمدن‌هاي بشري به مرگ است يا دميدن روح حيات پاك به تمدن‌هاي بشري و نظام جهاني است؟
اين گزارش افزوده است: چنين دعوتي البته براي رژيم غاصب صهيونيستي تهديدي اساسي است اما بيان آمال و آرزوهاي اغلب دولت‌ها و ملت‌هاي جهان است كه خواهان جهاني عاري از سلاح‌هاي هسته اي، سلطه طلبي، تجاوز و اشغال و جهاني مبتني بر عدالت، حقوق برابر تمامي دولت‌ها و حفظ عزت، كرامت و آزادي معنوي و فكري ملت‌ها و انسان‌ها مي‌باشند.

گزارش مذكور اضافه كرد: نماينده رژيم صهيونيستي در مقاله خود گفته است كه گويا هر كسي كه با صهيونيسم مخالفت كند با فاشيسم موافقت كرده است ، اما صهيونيسم و فاشيسم ماهيتا عين هم بوده و رژيم صهيونيستي فرزند نامشروع پيوند فاشيسم و صهيونيسم است و خوي تجاوز، اشغال و ترورهاي سازمان يافته دولتي را از همين‌ها به وراثت برده است .

گزارش مطبوعاتي سفارت ايران در باكو افزود: رهبران جمهوري اسلامي ايران همواره اعلام كرده‌اند يهوديت غير از صهيونيسم است به همان اندازه كه فاشيسم و صهيونيسم عين هم و يهوديت و صهيونيسم غير هم هستند.

در جمهوري اسلامي ايران و جمهوري آذربايجان و بلكه در تمامي كشورهاي اسلامي، پيروان اديان مختلف از جمله يهوديان همواره در آرامش و آسايش زندگي كرده‌اند اما به رغم ادعاي نماينده رژيم صهيونيستي، ساكنان مهاجر، غير اصلي و ناخوانده آن سرزمين، انسان‌هايي درجه اول، اما مسلمانان و اعراب موجوداتي درجه دو محسوب مي‌شوند.

اين گزارش افزود: مسجد الاقصي اولين قبله مسلمانان در معرض تخريب و نابودي قرار گرفته و در نوار غزه بعد از انتخاباتي دمكراتيك كه به تشكيل دولت مردمي حماس انجاميد، مردم تنبيه و مجازات مي‌شوند و تحت محاصره و تحريم قرار مي‌گيرند و رهبران حماس مورد ترور سازمان يافته و از قبل اعلام شده قرار مي‌گيرند و آنگاه كه مردان، زنان و جوانان فلسطيني با سنگ و چوب و اسلحه‌هاي دست ساز به مقاومت بر مي‌خيزند و از شرافت و دين، وطن و حكومت منتخب خود دفاع مي‌كنند، متهم به تروريسم مي‌شوند و خانه و كاشانه، جان و هستي شان با قساوت تمام با هواپيما و موشك و تانك هدف قرار مي گيرد.

سفارت ايران در باكو اضافه كرده است: آيا چنين رژيمي اساسا مي‌تواند اندك احساسي نسبت به درد و رنج زنان و مردان مسلمان آذربايجاني كه از خانه و كاشانه خود رانده شده‌اند داشته باشند ؟ و آيا دعوي سنخيت و همگوني بين رژيم اشغالگر صهيونيستي با كشور آذربايجان كه بخشي از خاك آن تحت اشغال است جز نيرنگ و فريب معناي ديگري دارد؟
گزارش سفارت ايران ادامه داد: نماينده رژيم صهيونيستي نبايد فراموش مي كرد يا مطلع نيست كه دو ملت ايران و آذربايجان داراي دين، تاريخ ، فرهنگ و آداب و رسوم مشترك هستند و اين گونه براي ايجاد تفرقه بين آنها ، آذربايجان را جولانگاه خود نمي‌كرد.

جمهوري اسلامي ايران بارها از جمله در اجلاس اخير مجمع عمومي سازمان ملل متحد با تاكيد بر احترام كامل به مقاومت مظلومانه مردم فلسطين و حمايت همه جانبه از آن، راه حلي انساني مبتني بر همه پرسي آزاد از مردم فلسطين براي تعيين و برپايي نوع حكومت در همه فلسطين ارايه كرده است با اين حال رژيم صهيونيستي هيچگاه به برگزاري رفراندوم تن نداده است.

سفارت جمهوري اسلامي ايران در اين گزارش، رژيم صهيونيستي را غده اي سرطاني بر پيكر جهان اسلام و بزرگترين تهديد براي صلح و امنيت خاورميانه و جهان دانست و افزود: دريغ است كه عضويت رژيم ضد بشري و غاصب صهيونيستي در سازمان ملل متحد لكه ننگي بر دامن اين سازمان مي‌باشد.
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن