تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815401267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پژواك


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: پژواك
خرمدره- خبرنگار كيهان:
انجمن عكاسان جوان با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان خرمدره اقدام به برگزاري نمايشگاه عكس آبتره از آثار مرتضي خرمي در محل فرهنگسراي امام خميني (ره) اين شهرستان كرده است.
اين نمايشگاه تا 15 مهر ماه براي بازديد علاقه مندان داير خواهد بود.
گرگان - خبرنگار كيهان:
در سومين دوره جشنواره هنرهاي قرآني «پرتو حسن» كه در حوزه هنري كشور برگزار شد از اثر نگارگري عطيه سادات مفيدي هنرمند جوان حوزه هنري استان گلستان، تقدير به عمل آمد.
ندا ذوقي مسئول واحد هنرهاي تجسمي حوزه هنري با اعلام اين خبر گفت: اين جشنواره در رشته هاي مختلفي چون: خوشنويسي، نگارگري، تذهيب و نقاشي برگزار شد كه آثار منتخب در هر رشته معرفي شدند.
دزفول- خبرنگار كيهان:
انجمن سينماي جوان دزفول كلاسهاي آموزش فيلم سازي برگزار مي كند.
به گفته حميد تجلي فر، رئيس انجمن سينماي جوان دزفول، در اين كلاسها طي دو ترم عكاسي، طرح و گزارش نويسي، مباني ارتباط تصويري، فيلم نامه نويسي، فيلمبرداري، كارگرداني و مونتاژ آموزش داده مي شود.
اصفهان- خبرنگار كيهان:
نمايشگاه عكس سوادآموزي تحت عنوان (جوانه هاي سبز علم و دانايي) در گالري شماره 2 كتابخانه مركزي شهرداري اصفهان برپا شد.
به گزارش روابط عمومي نهضت سوادآموزي استان اصفهان در اين نمايشگاه 90 قطعه عكس تخصصي سوادآموزي با موضوع معرفي فعاليت هاي سوادآموزي در يگان هاي نظامي و انتظامي، ندامتگاه ها، سوادآموزي در مراكز كارگري به نمايش گذاشته شده است.
در اين نمايشگاه همچنين عكس هايي از سوادآموزي در كلاس هاي آزاد با هدف معرفي جايگاه و اهميت سوادآموزي به عنوان زيرساخت توسعه در ابعاد مختلف اجتماعي، فرهنگ، مذهبي، سياسي و اقتصادي ارائه شده است.
تبريز- خبرنگار كيهان:
طي مراسمي در تالار خاقاني تبريز، هفت چهره برتر مسابقه عكس «آسماني ها»، انتخاب شدند.
در اين مراسم از 300 اثر رسيده، آثار متعلق به فاطمه نباتي، آذين انور حقيقي، داوود قريشي، محمدعلي سلماني، محمد رضا امتناني، يونس رجبي و مليحه محمد خان لو، به عنوان آثار برتر، انتخاب و معرفي شدند.
بندرعباس- خبرنگار كيهان:
نفرات برتر مرحله استاني جشنواره گلدسته هاي سپيد (شعر و قطعات ادبي اييني) در بندرعباس معرفي شدند. براساس اين گزارش، راضيه كلانتر از كانون فرهنگي- هنري نبي اكرم ميناب، زبيده ذاكري از كانون حجت گورزانگ ميناب و مصيب رحيمي از كانون فاطمه زهرا در بخش شعر كلاسيك به ترتيب اول تا سوم شدند.
در بخش شعر نو مصطفي رنجبري و غلام اميني دم شهري از كانون وليعصر ميناب به عنوان نفرات اول و دوم و محمد مسعودپور از كانون سجاديه ميناب را به عنوان نفر سوم معرفي كرد و آزاده نصيري از كانون فرهنگي- هنري نورالائمه شميل، سميه ذاكري از كانون نبي اكرم و طيبه آزادپور از كانون الغدير بخش رويدر خمير عناوين اول تا سوم بخش نثر شاعرانه را بدست آورند.
هنرمندان واحد نمايش حوزه هنري استان هرمزگان به تمرين نمايش حيراني ها جهت حضور در پنجمين جشنواره سراسري ماه پرداخته اند.
اين نمايش، داستان سرگشتگي يك انسان را روايت مي كند كه در پي كشف حقيقت زندگي است.
كارگرداني نمايش حيراني ها را علي رحيمي، هنرمند مينابي استان برعهده دارد.
گفتني است اين نمايش در چهارمين تئاتر استاني ماه (نوزدهمين جشنواره استاني تئاتر سوره) مورد توجه داوران و تماشاگران قرار گرفت و به عنوان نمايش برتر انتخاب شد.
كانون فيلم و عكس در شهرستان حاجي آباد از توابع استان هرمزگان راه اندازي شد.
در جلسه اعضاي اين كانون، عبدالله دهقاني به مدت دو سال به عنوان رئيس كانون اين شهرستان انتخاب شد.
كاشان- خبرنگار كيهان:
به مناسبت ماه رمضان، نمايشگاه خوشنويسي با عنوان نگارش هاي آسماني در نگارخانه مهتاب فرهنگسراي معراج سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان برگزار شد.
در اين نمايشگاه 21 تابلو قرآني كتابت شده به خط نستعليق اثر مهدي سلماني، به نمايش گذاشته شده است.
¤ كتاب «اسرار آفرينش اهل بيت» با موضوع امام زمان (عج) در آران و بيدگل به چاپ يازدهم رسيد.
اين كتاب كه توسط عباس استاد آقايي به نگارش درآمده در قطع وزيري و باشمارگان 3 هزار نسخه توسط انتشارات ياران مهدي (عج) در سال جاري روانه بازار نشر شده است.
كتاب حاضر شامل 8 بخش است كه اطلاعات وسيعي از موضوعات انسان شناسي، قرآن شناسي سيره اهل بيت، انتظار در آيينه اسناد و احاديث و شگفتي هاي عصر ظهور را شامل مي شود.
رشت- خبرنگار كيهان:
همزمان با گراميداشت هفته دفاع مقدس تئاتر «صبور سبز» به نويسندگي و كارگرداني علي حاجي علي عسكري در رشت به روي صحنه رفت.
اين نمايش كه با حمايت اداره كل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس گيلان و به مدت يك هفته به اجرا درآمد سجاد محبوبي، مجتبي محسني پور و فرهاد رحمان زاده در آن به ايفاي نقش پرداختند.
صبور سبز داستان رزمنده اي را بازگو مي كند كه با چشم خود نظاره گر تير خلاصي يك افسر عراقي به مجروحان ايراني است.
¤ رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بروجرد گفت: تاكنون حدود 32 فيلم ويژه دفاع مقدس در اين شهرستان ساخته شده است.
به گزارش روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بروجرد احمدي با اعلام اين خبر گفت:«بوسه بر خاك» ساخته رضا ميرزايي، «آزادگان» ساخته عباس آقايي، «بال پرواز» ساخته رضا برگزيده، «اسلحه پدر» ساخته احمد يوسفي، «بي من چرا رفتي» ساخته شبنم حجازي و «بچه هاي ما» ساخته غلامرضا فريد از جمله اين فيلمها هستند.
وي اضافه كرد: اين فيلمها به صورت ويديويي، هشت و 16 ميليمتري ساخته شده و بيشتر آنها در جشنواره هاي منطقه اي و شبكه هاي تلويزيوني به نمايش درآمده است.
وي اظهار داشت: همچنين حدود 3هزار فريم عكس سياه و سفيد و رنگي با موضوع دفاع مقدس توسط اعضاي انجمن سينماي جوانان بروجرد تهيه و در نمايشگاههاي مختلف به نمايش درآمده است.
¤ جشنواره هنرهاي تجسمي استان تهران با عنوان «هنر و شكوفايي» در شهريور ماه 87 در شهرستان ورامين برگزار شد و با درخشش هنرمندان اسلامشهري به پايان رسيد.
به گزارش روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اسلامشهر، در اين جشنواره كه در رشته هاي نقاشي موضوعي، طراحي، طراحي- نوآوري و شكوفايي، تصويرسازي و ... برگزار شد هيات داوران ياور بالسيني از هنرمندان برجسته اسلامشهر را به عنوان نفر برگزيده بخشهاي «طراحي- نوآوري و شكوفايي و نقاشي موضوعي و خانم زهره زارعي را نفر برگزيده بخش طراحي شايسته تجليل و قدرداني دانستند.
¤ به گزارش روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اسلامشهر، رضا تقي پور هنرمند خوشنويس برجسته اسلامشهري مقام برتر بخش گرافيك را در شانزدهمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم به خود اختصاص داد.
گفتني است اين هنرمند اسلامشهري تا به حال توانسته مقامهاي متعددي در جشنواره ها و مسابقات كسب و براي شهرستان افتخارآفريني كند.
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 414]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن