تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820933019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: اخبار كوتاه شهرستانها
ساري ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : به مناسبت هفته اطعام و اكرام 8 واحد ساختماني احداثي توسط كميته امداد امام خميني (ره ) شهرستان محمود آباد افتتاح و بصورت رايگان در اختيار خانواده هاي ايتام اين شهرستان قرار داده شد. در مراسم واگذاري اين و احدهاي احداثي كه مدير كل كميته امداد استان امام جمعه فرماندار بخشدار حاميان طرح اكرام ايتام و تني چند از خيرين شهرستان محمودآباد حضور داشتند آقاي حسين زاده رئيس كميته امداد شهرستان محمودآباد گفت : زيربناي هر يك از ساختمانهاي احداثي 45 مترمربع مي باشد و براي هر كدام از آنها مبلغ يكصد ميليون ريال هزينه شده است .
نور ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان نور طي گفتگوئي با خبرنگار اظهار داشت : در شهرستان نور مجوز تعداد 207 هيئت مذهبي اعم از برادران و خواهران و نيز تعداد 150 مداح اهل بيت از نور و چمستان به ثبت رسيده است . حجت الاسلام قاسميان با اشاره به اينكه 26 مسجد اين منطقه شبها محفل نوراني شبي با قرآن را برگزار مي كنند. گفت : در سطح شهرهاي نور رويان چمستان بلده و ايزدشهر حدود 340 باب مسجد وجود دارد.
اسفراين ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : عمليات اجرايي 144 واحد مسكوني بسيجيان در شهرستان اسفراين آغاز شد واحدهاي مسكوني بسيجيان در مجاورت بيمارستان امام خميني شهرستان اسفراين كه شامل 12 بلوك در پنج طبقه با زيربناي هر واحد 75 مترمربع و هر بلوك در زميني به مساحت 231 متر مربع ساخته خواهد شد. كل مساحت زمين اختصاص يافته از سوي مسكن و شهرسازي به بسيجيان 6550 مترمربع و با هزينه اي بالغ بر 3 ميليارد و 650 ميليون تومان ساخته و در اختيار 144 نفر از بسيجيان اين شهرستان قرار خواهد گرفت .
رباط كريم ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : فرماندار رباط كريم به مناسبت فرا رسيدن هفته دفاع مقدس و برگزاري آيين خاص اين روز در جمع مردم مسئولان و نيروهاي نظامي و انتظامي گفت : جنگ تحميلي و هشت سال دفاع مقدس تجلي ايثار و وحدت در شرايط سخت و دشوار آن برهه از زمان بود. مهندس علي جهانبخشي افزود : باتوجه به فقدان سازماندهي مناسب ارتش و نيروهاي مسلح در بدو پيروزي انقلاب اسلامي دشمنان اسلام و انقلاب بر اين باور بودند كه با سركردگي صدام بعثي مي توانند نظام اسلامي را سركوب نمايند در حاليكه نيروهاي بسيجي با آزاد سازي خرمشهر ثابت كردند كه تسلط بر ايران و ايراني تنها يك خيال خام ابتر و دست نيافتني است . به گفته وي : نيروهاي مسلح كشور هر ساله در چنين روزي با به نمايش گذاشتن عناصر دفاعي ضمن يادآوري ايثارگريهاي آن دوران و رزمندگان مدافع اسلام به دشمنان دين اثبات مي نمايند كه ايران و ايراني عاشورايي است و همواره آماده دفاع از مرز و بوم كشور است . فرماندار رباط كريم در پايان ضمن تقدير از نيروهاي مسلح نظامي و انتظامي و گراميداشت ا ين روز بزرگ خطاب به مرم حاضر در جمع گفت : اگر امروز آرامشي در كشور حاكم است به واسطه حضور و دفاع شبانه روزي نيروهاي مخلص ارتش سپاه و... است .
كرج ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : سازمان بازيافت و تبديل مواد شهرداري كرج جشنواره شهر پاك را در پارك تنيس برگزار مي كند. معاون فني و اجرايي سازمان افزود موسسه فرهنگي هنري فرزانه سازان با همكاري سازمان بازيافت به منظور برقراري ارتباط صميمانه با كودكان و خانواده هاي آنان در زمينه مسائل و مباحث زباله و نظافت شهر اقدام به برگزاري جشنواره شهر پاك خواهد كرد. اين جشنواره در روزهاي هفتم و هشتم مهر ماه از ساعت 17 30 در محوطه پارك تنيس برگزار مي شود.
منجيل ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : استاندار گيلان در ادامه سفر به شهرستان رودبار وارد شهر منجيل شد و ضمن بازديد از پارك ساحلي سد سفيدرود منجيل و درخت سرو كهنسال هرزويل و جاده منجيل به هرزويل بر تعريض اين جاده و محوطه سازي درخت سرو تاكيد نمود. وي همچنين از نمايشگاه طلايه داران شهادت بازديد بعمل آورد. شهردار منجيل در خصوص تعريض جاده منجيل به هرزويل گفت : فاز اول تعريض جاده مذكور شامل شن ريزي زيرسازي و آزادسازي مسير از محل اعتبارات جاري شهرداري انجام خواهد شد. ولي فاز دوم كه شامل جدول گذاري آسفالت تعريض پل و ديوارسازي ميباشد در صورت تصويب و تخصيص اعتبار از سوي معاونت برنامه ريزي استانداري گيلان اجرا خواهد شد. شايان ذكر است استاندار گيلان در اين سفر از بيمارستان در حال احداث شهر رستم آباد تعريض پل در حال اجراي ولي آباد رودبار و تعريض جاده كنارگذر تونل هاي سه گانه منجيل بازديد نمود.
ساري ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : شهردار ساري گفت : براي ايجاد رفاه شهروندان 370 هزار مترمربع از كوچه ها و معابر شهر ساري زيرسازي و آسفالت شد. وي با بيان اينكه بزودي روكش آسفالت ديگر مناطق شهر ساري نيز شروع خواهد شد افزود : كارخانه آسفالت شهرداري ساري در 6 ماهه اول سال جاري 27 هزار و 292 تن آسفالت توليد نموده است .
كرج ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : سيدمحمد ميرشفيعي رئيس دادگستري شهرستان كرج گفت : طلاق يك پديده اجتماعي و حقوقي است كه به دلايل متفاوت بروز مي كند و در اسلام از طلاق به عنوان مذموم ترين پديده يادشده است . وي افزود : زندگي در كلان شهرها ويژگي و موقعيت خاص خود را داراست كه باعث مي شود كنترل هاي اجتماعي كم رنگ تر شده و زوجين جسارت بيشتري را جهت امر طلاق به خرج دهند. و اين پديده در هر جامعه و موقعيتي امري است ناپسند و تبعات اجتماعي خاص را به دنبال خواهد آورد. وي در ادامه اظهار داشت : لذا هدف نهايي محاكم خانواده مصالحه ميان زوجين است كه با ارجاع به شوراي حل اختلاف سعي مي نمايند ميان زوجين هم پوشاني برقرار كرده و آنها را دوباره به زندگي مشترك بازگردانند.
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن