تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816709670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله جنتي در نماز جمعه تهران : ايجاد بحران اقتصادي و تخريب مقامات از سياست هاي دشمن است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: آيت الله جنتي در نماز جمعه تهران : ايجاد بحران اقتصادي و تخريب مقامات از سياست هاي دشمن است
دبير شوراي نگهبان ايجاد اختلاف و تخريب مقامات همچنين ايجاد بحران اقتصادي را از سياست هاي دشمن براي زدن ضربه به كشور دانست و بر هوشياري مردم مسئولان و رسانه ها در اين زمينه تاكيد كرد.
به گزارش خبرنگار مهر آيت الله جنتي در خطبه نماز جمعه ديروز تهران به بيانات رهبر معظم انقلاب در روز عيد فطر در باره لزوم وحدت در ميان مسلمانان جهان همچنين گروه هاي سياسي داخل كشور گفت : اي امت امام و اسلام آنچه شما را هم اكنون تهديد مي كند و دشمنان از آن به خوبي استفاده مي كنند اختلاف و تخريب مقامات است .
آيت الله جنتي تخريب مقامات را از ديگر سياست هاي دشمن دانست و گفت : سياست دشمن اين است كه آنان كه معتمد مردم هستند و مردم دعوت آنها را اجابت مي كنند را تخريب كند آنان در جلسات خصوصي اين شيوه را طراحي كرده اند.
وي ادامه داد : به عنوان مثال در خصوص مسائل اقتصادي شيمون پرز مي گويد اقتصاد ايران را هدف قرار دهيم و اين يك سياست جهاني است . وي خاطرنشان كرد : يك سفير پليد در ايران زندگي مي كند كه اسم وي را نمي گويم اما موضوع را بيان مي كنم تا بداند قضيه لو رفته است . اين فرد چندي قبل به انگليس و آمريكا مي رود پس از آنكه به ايران برگشته در جلسات خصوصي گفته با ايجاد بحران بايد اهداف خود را پيش ببريم و منظورش بحران اقتصادي در كشور است و اين نيازمند هوشمندي مسئولان و مردم است كه بدانند مي خواهند با ما چه كنند.
وي افزود : بايد حتما كساني كه در مهار تورم نقش دارند هر كاري كه در توان دارند انجام دهند اين واجب و لازم است . ستادي در اين خصوص تشكيل شود تا در خصوص مسائل اقتصادي بحث كنند و از همه ابعاد بر روي آن كار شود مطلوب تر است البته عده اي در حال تلاش هستند.
وي با ابراز خرسندي از ايجاد آشفتگي در اقتصاد آمريكا تاكيد كرد : اينان به نتايج كارهاي بد خود مي رسند اين مشكل به اروپا هم سرايت كرده كه مايه خوشحالي ما است . هر چه آنان ناراحت تر باشند ما خوشحال تريم همانطور كه هر چه ما ناراحت تر باشيم آنان خوشحال ترند.
خطيب جمعه تهران با بيان مجدد اين نكته كه ايجاد بحران اقتصادي در كشور يكي از اهداف دشمن است بر لزوم هوشياري مردم مسئولان و رسانه ها تاكيد كرد.
جنتي در بخش ديگري از سخنان خود يادآور شد : حضور آمريكا در افغانستان و مرزهاي پاكستان را نمي شود ناديده گرفت آنان از همه جهات در حال تجاوز هستند و همه مرزها را مي شكنند و به هيچ چيز پايبند نيستند و همه جا را مال خود مي دانند اما بايد منتظر باشند تا يك سيلي محكمي از سوي اسلام و مسلمين به صورتشان خواهد خورد.
دبير شوراي نگهبان همچنين با اشاره به روز قدس و حضور پرشور و گسترده مردم در راهپيمايي اين روز اين حضور را شايسته تقدير دانست و اظهار داشت : نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز قدس از ابتكارات خاص امام بود كه بركات زيادي براي ما به همراه داشته و محوري است كه همه مسلمانان را دور هم جمع مي كند.
وي افزود : روز قدس يك مسئله جهاني ضد ظلم و روز حمايت از مظلوم است و مردم و كشورهاي مختلف در راهپيمايي اين روز شركت كردند كه نشان مي دهد انقلاب اسلامي نفوذ جهاني دارد و اين كشورها پيام انقلاب را دريافت كرده اند.
آيت الله جنتي ادامه داد : همانطور كه مقام معظم رهبري تاكيد كردند من نيز از هنيه ( نخست وزير دولت مردمي فلسطين ) تشكر مي كنم كه پيغام بسيار خوبي براي مردم ما داده و گفته است « قدس روز عظمت و سرفرازي است كه امام بزرگوار اين روز را پايه گذاري كرده اند و من بزرگترين تقديرهاي خود را نثار رهبر و مردم ايران مي كنم . »
دبير شوراي نگهبان با بيان اينكه موضع جمهوري اسلامي ايران در مورد اسرائيل همان سخنان رئيس جمهور در سازمان ملل است از سفيران ايران در خارج از كشور خواست تا به عنوان نماينده امام و رهبري بدون ترس از اخراج از محل ماموريت خود مواضع رسمي كشور را اعلام كنند.
آيت الله جنتي با اشاره به سفر رئيس جمهور به آمريكا با تقدير از سخنراني محمود احمدي نژاد تصريح كرد : هر كس اين سخنراني را شنيده باشد آن را تقدير مي كند ما نمي گوئيم اگر اشكال و انتقادي وجود دارد گفته نشود اما منتقدان اين را هم قبول كنند كه مهم است كه يك نفر از موضع عزت و اقتدار حرفهاي انقلاب و جمهوري اسلامي را بزند و در جايي كه بردن نام خدا ممنوع است آيه قرآن بخواند و نام خدا و پيامبر را ببردكسي جرات ندارد اين گونه حرف بزند آنها اين را سبك مي دانند و از حرف زدن در مورد آن خجالت مي كشند.
وي افزود : اگر نمي گذارند حرف رهبر انقلاب به گوش جهانيان برسد اما اين حرفها به گوش همه مردم جهان رسيد.
دبير شوراي نگهبان محكوم كردن آمريكا در كشور خودش و بيان مواضع روشن جمهوري اسلامي ايران در مورد اسرائيل از زبان رئيس جمهور در سازمان ملل را ارزشمند خواند گفت : اگر در مورد اسرائيل و موضع كشور در مورد آن شايعاتي سر زبانها افتاده بود با سخنراني روشنگرانه رئيس جمهور همه بايد بدانند موضع امت و امام از ابتدا اين بوده و تا آخر همين است .
خطيب جمعه اين هفته تهران افزود : سفيران ما در خارج از كشور نيز بدانند بايد اين موضع را حفظ كنند و از خود ضعف نشان ندهند.
وي خطاب به سفرا و نمايندگان ايران در خارج از كشور يادآور شد : شما نماينده امام و رهبر هستيد و نترسيد حرفهاي خود را بزنيد نهايتا به عنوان عنصر نامطلوب شما را به كشور برمي گردانند اما شجاعانه با مردم روبرو شويد و حقيقت را بگوييد. شما مصونيت داريد اما اگر اذيت شديد ارزش دارد حرف حق را بزنيد.
آيت الله جنتي با اشاره به در پيش رو بودن هفته نيروي انتظامي با تشكر از اقدامات انجام شده توسط اين نهاد اظهار داشت : نيروي انتظامي در حال تجديد حيات است و متحرك شده است .
دبيرشوراي نگهبان ادامه داد : بايد با فساد برخورد شود اگر با فساد برخورد نشود مانند آتش پيش مي رود تا همه چيز را خاكستر كند بنابراين بايد مهار شود.
آيت الله جنتي افزود : نيروي انتظامي با مردم برخورد مهربانانه اي داشته است و بايد همين گونه باشد نبايد الفاظ زشت و ركيك بكار برده شود مسئولان و مردم هم بايد با آنها همكاري كنند اگر ضعفي وجود دارد بايد برطرف شود و در كارهاي مثبت از آنان دفاع شود.
وي با تاكيد بر مبارزه جدي با مواد مخدر گفت : مواد مخدر دختران و پسران را به نابودي مي كشاند البته برخوردهاي خوبي در اين زمينه انجام شده است خدا لعنت كند آمريكا را از زماني كه آمريكايي ها به افغانستان آمدند توليد مواد مخدر چند برابر شده است .
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بازگشايي مدارس و دانشگاهها تاكيد كرد بايد سعي كنيم پاكي نسل پاك و پاكدل را حفظ كنيم . دانش آموزان پاك وارد مدارس و دانشگاهها مي شوند بنابراين نگذاريم تا آلوده گردند. اين كار ساده تر است . مراقب باشيم آنها كه با دل پاك مي آيند آلوده نشوند و كمك كنيم تقواي آنان محفوظ بماند و رشد كنند.
وي درخطبه اول نمازجمعه امروز تهران مهاجرت پيامبر اسلام از مكه به مدينه را تغيير دهنده سرنوشت تاريخ و حركتي بزرگ و باشكوه خواند و به تبيين شرايط بيعت قبايل و افراد با پيامبر در آستانه هجرت و پس از آن پرداخت . بر پايه اين گزارش حجت الاسلام سيد رضا تقوي به عنوان سخنران قبل از خطبه ها طي سخناني خواستار ورود تعاليم تربيتي پيامبر به متون درسي شد و از اقدام شوراي عالي انقلاب فرهنگي در عدم تصويب نامگذاري روزهاي مسجد هنر دفاع مقدس و نماز جمعه در تقويم كشور انتقاد كرد.
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن