تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816753629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ناقوس مرگ براي زني كه قاتل مسافركشها بود


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: داخلی- گروه حوادث:
زن جواني كه با همدستي شوهر صيغهاي خود 2نفر را به قتل رسانده و در 3 فقره سرقت مسلحانه نيز شركت كرده بود، در زندان رجايي شهر كرج به دار مجازات آويخته شد.
صبح 26 بهمن 77 چوپان جواني وحشتزده به ماموران انتظامي نظرآباد هشتگرد مراجعه كرد و مدعي شد زماني كه در حال چراي گوسفندانش بوده، با جسد سوخته مردي در بيابانهاي اطراف روبهرو شده است.
ماموران با راهنمايي مرد چوپان به محل مورد نظر رفتند و بعد از يافتن جسد سوخته مرد ناشناس، آن را براي تعيين علت مرگ به پزشكي قانوني منتقل كردند.
با شروع تحقيقات درخصوص كشف راز جسد سوخته، ماموران به بررسي محل پيدا شدن جسد پرداختند و چند كيلومتر آن طرفتر با يك تاكسي روبهرو شدند كه واژگون شده بود. در حالي كه احتمال ميرفت جسد سوخته متعلق به راننده اين تاكسي باشد، رديابي مالك تاكسي در دستور كار قرار گرفت تا اينكه روز بعد مردي نزد ماموران پليس رفت و مدعي شد پسرش از 2 روز قبل به طرز مرموزي ناپديد شده است.
وقتي اين مرد به ماموران گفت پسرش راننده تاكسي بوده است، ماموران او را به پزشكي قانوني بردند و به اين ترتيب مشخص شد جسد سوختهاي كه در بيابان پيدا شده بود متعلق به پسر گمشده اين مرد است.
جسدي درارتفاعات حلقه دره
در حالي كه رديابيها براي شناسايي عاملان اين جنايت ادامه داشت 22 فروردين 78 ماموران پليس در جريان پيدا شدن جسد مردي در ارتفاعات حلقه دره قرار گرفتند.
آنها بعد از حضور در محل با جسد دست و پا بسته مردي مواجه شدند كه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده بود. بررسيها نشان ميداد كه اين جسد متعلق به مردي به نام علي است كه او هم يك راننده تاكسي بوده و يك شب پيش بعد از اينكه 2 مسافر از تهران به مقصد هشتگرد سوار خودرواش كرده بود، ناپديد شده بود.
از آنجا كه احتمال ميرفت قتل اين دو راننده تاكسي با هم مرتبط باشد و آنها توسط يك نفر به قتل رسيده باشند، تحقيقات روي اين پرونده وارد مرحلهاي تازه شد و كارآگاهان جستوجو براي كشف راز اين جنايات را ادامه دادند.
آب به جاي بنزين
در حالي كه هنوز سرنخي در اين پرونده به دست نيامده بود، كارآگاهان متوجه شدند كه يك راننده تاكسي توانسته از چنگ چند مرد مسلح كه قصد كشتن او را داشتند جان سالم به در ببرد.
اين مرد به سرعت تحت بازجويي قرار گرفت و مدعي شد: يك زن و مرد در ميدان راه آهن تهران از من خواستند تا آنها را بهصورت دربستي به هشتگرد ببرم. من هم قبول كردم اما در بين راه ناگهان مرد جوان چاقويش را روي پهلويم گذاشت و با تهديد از من خواست هر چه پول دارم به او بدهم و خودرو را رها كنم.
من هم از ترس از خودرو پياده شدم اما در همان لحظه مرد و زن جوان اقدام به بستن دست وپاي من كردند و در حالي كه با چاقو مرا زخمي كرده بودند در بيابان رهايم كردند. سپس يكي از آنها در تاريكي شب گالني از صندوق عقب خودروام درآورد و به تصور اينكه بنزين است روي من ريخت. او بعد از اينكه كبريت روشن را روي من انداخت سوار ماشين شد و با همدستش پا به فرار گذاشتند.
مرد نجات يافته ادامه داد: در گالني كه در صندوق عقب ماشينم بود، به جاي بنزين كمي آب وجود داشت و به همين دليل بود كه من از مرگ حتمي نجات پيدا كردم. بعد از آن دست و پايم را باز كردم اما در همين هنگام ماشينم در گل گير كرد و سارقان وقتي قصد داشتند آن را از داخل گل بيرون بكشند متوجه زنده ماندن من شدند.
براي همين بهدنبالم دويدند ولي قبل از اينكه بتوانند مرا به دام بيندازند، خودم را به يك منطقه مسكوني رساندم و با داد و فرياد از مردم كمك خواستم. در يك چشم به هم زدن مردم زوج جوان را محاصره كردند و آنها را به دام انداختند.
بعد از انتقال زوج جوان به اداره پليس مشخص شد كه آنها همان قاتلان تحت تعقيبي هستند كه پيش از اين 2 راننده تاكسي را بعد از شكنجه به قتل رسانده بودند.
حكم مرگ براي 2 جنايتكار
مرد جوان كه محمود نام دارد در بازجوييها گفت: 7 ماه قبل وقتي براي تهيه موادمخدر به ميدان كرج رفته بودم با نرگس آشنا شدم. او نيز به خاطر مشكلات خانوادگي از خانه فرار كرده و به كرج آمده بود.
از همان زمان بود كه ما بهصورت موقت به عقد هم درآمديم و در اين مدت هم دست به قتل 2راننده تاكسي و 3 سرقت مسلحانه زديم. بعد از اعترافات اين زوج، محاكمه آنها در شعبه 3 دادگاه انقلاب كرج شروع شد و هر دو متهم با توجه به اعتراف صريح به قتل و سرقت، محارب و مفسدفيالارض شناخته شده و به اعدام محكوم شدند.
اين حكم از سوي شعبه 37 ديوان عالي كشور مورد تاييد قرار گرفت و در حالي كه اين زوج در انتظار اجراي حكم بودند محمود سال قبل در زندان اقدام بهخودكشي كرد.
محسن علي اشرف- معاون دادستان شهرستان كرج- با اعلام اين خبر به همشهري گفت: صبح ديروز نرگس، ديگر متهم اين پرونده در زندان رجايي شهر به دار مجازات آويخته شد تا اين پرونده براي هميشه مختومه شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن