تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820894949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسوول :آشكار شدن استعدادهاي نهفته ، سبب شناسايي نبوغ افراد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مسوول :آشكار شدن استعدادهاي نهفته ، سبب شناسايي نبوغ افراد مي شود
شهرري -معاون موسسه ملي آكادمي نخبگان ايرانيان گفت : آشكار شدن استعدادهاي نهفته خردسالان و دانش آموزان در سراسر كشور، سبب شناسايي نبوغ افراد به ويژه نخبگان مي شود.


دكتر"پريچهر شاهسون " روزشنج شنبه در گفت و گو با ايرنا شهرري اظهارداشت : افراد تا زمانيكه هويت علمي و آنچه كه در ذهن و افكارشان براي خلق يك اختراع عملي مي گذرد كشف نشود، نمي توانند توانايي هايشان را به اثبات برسانند.
وي گفت :آكادمي ملي نخبگان ايران در سال 83 راه اندازي شد، ادامه داد: اين آكادمي در راستاي رسالت خطير آموزشي و پرورش نخبگان و مخترعان جوان براي شركت در مسابقات جهاني ، پذيرايي افرادي متخصص ، مبتكر و دانشمند با ايده هاي جديد عملي است .
او شاخص ترين فعاليت موسسه آكادمي ملي نخبگان ايراني را جست و جو در ميان شهرهاي مختلف كشور حتي در مناطق محروم براي كشف افراد نخبه عنوان كرد.
وي در ارتباط با جذب نخبگان در سراسر كشور، افزود: مسوولان و كارشناسان اين آكادمي در تلاش هستند تا افرادي كه داراي بضاعت مالي كم اما مملو از نبوغ هستند را در مناطق مختلف كشور شناسايي كنند.
شاهسون گفت : آنان در صدد هستند تا با در اختيار قرار دادن امكانات مطلوب و قايل توجه ، استعدادهايشان را تحت نظارت استادان راهنما و كارآمد در رشته هاي مختلف علمي ، بستر مناسبي را براي شكوفا شدن هر چه بيشتر نخبگي آنان و ارايه دستاوردهاي نوين علمي به جهان ، فراهم كنند.
در حال حاضر، بيش از 10 هزار نفر نخبه در كشور وجود دارد.ك 3 1660/7300/1547
 پنجشنبه 11 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن