تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816877995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير بهداشت خبر داد: تدوين آيين نامه سلامت كاركنان دولت//اجراي پرونده الكترونيك سلامت طي يك برنامه 10 ساله


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: وزير بهداشت خبر داد: تدوين آيين نامه سلامت كاركنان دولت//اجراي پرونده الكترونيك سلامت طي يك برنامه 10 ساله


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: وزير بهداشت و درمان از تدوين آيين نامه سلامت كاركنان دولت خبر داد گفت:در اين آيين‌نامه ، استانداردهاي موقعيت‌هاي شغلي تدوين و دستگاه‌هاي دولتي نيز مكلف مي شوند كه در چارچوب اين آيين نامه برنامه سلامت كاركنان خود را اجرايي و عملياتي كنند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار بهداشت باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز"، كامران باقري لنكراني در جمع خبرنگاران افزود:آيين نامه طرح سلامت كاركنان دولت كه يكي از مصوبات اثر گذار شوراي عالي سلامت است موجب مي شود تا در محيط كار شاهد مخاطرات و آسيبهاي شغلي از جمله مشاغل پشت ميز نشيني و يا آزمايشگاهي به دليل موضوعات حرفه اي نباشيم.
وي با اشاره به غير استاندارد بودن محيط هاي شغلي و ايجاد مشكلات اسكلتي و عضلاني قابل توجه در كشور ادامه داد:دستگاه‌هاي دولتي نيز مكلف شده اند كه اين استانداردها را طي يك برنامه زمان بندي شده در مجموعه تحت پوشش خود اجرا كنند.
وزير بهداشت همچنين از پيگيري موضوع مراقبت از سالمندان در وزارت بهداشت خبر داد و افزود: بسته خدماتي مربوط به سالمندان تدوين شده و تاكنون در 42 شهرستان كشور پايلوت شده و درحال حاضر نيز به دنبال جمع بندي نتايج اين برنامه هستيم تا بتوانيم آن را به صورت يك برنامه كشوري اجرا كنيم.
وي با بيان اينكه اين طرح در برنامه توسعه پنجم كشور نيز مصوب مي شود، تصريح كرد: خدمات ويژه سالمندان شامل مراقبت هاي جسمي و رواني بوده و اعتبارات مربوط به اجراي اين برنامه در بودجه سال 88 اختصاص مي يابد.
باقري لنكراني از اجراي پرونده الكترونيك سلامت و خدمات الكترونيك سلامت طي يك برنامه 10 ساله در كشور خبر داد و اظهار داشت:اجراي اين برنامه ملي كه بودجه‌هاي سنواتي آن نيز هر سال مصوب مي‌شود با همكاري بين بخشي امكانپذير است و در حال حاضر پايلوت طرح پرونده الكترونيك سلامت در چند شهر كشور از جمله بابلسر شروع شده و درحال گسترش است.
وزير بهداشت بررسي و تدوين برنامه كاهش سموم محصولات گياهي با همكاري وزارت جهاد كشاورزي را مصوبات شوراي عالي سلامت خواند و گفت: ارتقاي استاندارد روغن خوراكي نيز يكي ديگر از مصوبات شوراي عالي سلامت است كه با همكاري موسسه استاندارد اجرا مي شود و به زودي استاندارد جديد روغن خانوارهاي ايراني تعريف مي‌شود.
وي افزود: در جلسه شوراي عالي قرار شده است تا تبليغات رسانه‌اي مواد خوراكي در صدا و سيما بازبيني شود و مواد مضر سلامت مانند روغن جامد خوراكي كه زيان هاي آن كاملاً ثابت شده است تبليغ نشود، البته مقرر شد تا متن اين بند از مصوبات شوراي عالي سلامت با همكاري صدا و سيما تدوين شود.
وزير بهداشت و درمان درباره مصوبه اخير مجلس مبني بر افزايش ظرفيت رشته‌هاي دانشگاهي گفت: اين مصوبه فعلاً در حد كليات است و بايد ببينيم جزئيات اين قانون چه خواهد بود اما درباره رشته‌هاي علوم پزشكي كه مسئوليت بنده به آن مربوط است بايد بر اساس نياز جامعه و بازار كار در اين مورد تصميم گيرد كرد و نبايد در اين زمينه بي‌گدار به آب زد.
لنكراني از تحت بيمه قرار گرفتن حدود 30 مركز درمان براي پنج سرطان شايع و بيماري هايي كه در تعهد بيمه نيست در سال جاري خبر داد و گفت: هزينه درمان در اين 30 مركز رايگان است و از طريق بودجه وزارت بهداشت تامين مي شود.
وزير بهداشت در خصوص ايجاد پالايشگاه خون نيز تصريح كرد: در زمينه دارو با فشارهايي از بيرون مواجه هستيم به طور مثال بخشي از تصميمات وزارت بهداشت در حوزه توليد دارو موجب شد كه يكي از شركت هاي صادر كننده دارو به ايران ، 50 ميليارد تومان از صادرات خود را بكاهد كه پس از اين جريان عده اي سعي كردند با جوسازي رسانه اي فشارهاي مختلفي را به وزارتخانه وارد كنند و پس از ريشه يابي مشخص شد كه اين فشارها به همان شركت بر مي گردد./01 /187/110
 پنجشنبه 11 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن