تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820894574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعضاي تيم دانش‌آموزي آكادمي نخبگان ايران به كشور بازگشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اعضاي تيم دانش‌آموزي آكادمي نخبگان ايران به كشور بازگشتند
داخلي. فرهنگي. نخبگان
تيم دانش‌آموزي آكادمي نخبگان ايران كه براي شركت در مسابقات بين‌المللي اختراعات و نوآوري‌هاي (تكنومارت) به كشور تايوان اعزام شده بودند ، عصر امروز از طريق فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) به كشور بازگشتند.

رييس موسسه ملي آكادمي نخبگان ايران به خبرنگار ايرنا گفت : اين تيم دانش‌آموزي در قالب ‪ ۲۰‬گروه از قوميت‌هاي مختلف ايراني براي ارايه اختراعات و ابتكارات خود در ‪ ۳۱‬شهريور ماه گذشته عازم كشور تايوان شده بود.

پروفسور"محسن صادقي" افزود: تيم دانش‌آموزي نخبه ايراني متشكل از ‪۶۰‬ نفر در اين نمايشگاه با ‪ ۴۳‬اختراع همگام با ديگر كشورها، شركت كردند.

او ادامه داد: دانش‌آموزان دختر و پسر نخبه ايراني شركت‌كننده در اين مسابقات كه در مقطع راهنمايي تحصيل مي‌كنند با لباس‌هاي محلي خود در اين نمايشگاه حضور يافتند.

صادقي گفت: هر يك از دانش‌آموزان نخبه شهرهاي مختلف كشور با لباس‌هاي محلي، نمادي از فرهنگ و تاريخ تمدن و جغرافياي يكي از استان‌هاي ايران اسلامي بودند و هويت اصيل ايراني را به ملل ديگر ثابت كردند.

وي افزود: آنان در تلاش بودند تا به جهانيان اثبات كنند كه اصل و ريشه خود را كه بر گرفته از اين خطه مقدس است را فراموش نكرده‌اند و تحت هر شرايطي و در هر پهنه از گيتي، اصالتشان را حفط خواهند كرد.

صادقي ادامه داد: تيم ايران در اين مسابقات رتبه دوم را كسب كرد و كشور تايوان به دليل برخورداري از امتياز ميزباني به رتبه نخست دست يافت.

گزارش خبرنگار ايرنا شهرري حاكي است كه اين تيم با استقبال جمعي از مسوولان كشور و اقشار مختلف مردم در فرودگاه بين‌المللي امام (ره) قرار گرفت.

تيم دانش‌آموزي آكادمي نخبگان ايران با كسب بيش از ‪ ۱۸‬مدال طلا و نقره پس از كشور تايوان در سكوي دوم ايستاد و كشور ژاپن نيز سوم شد.ك‪۲‬ ‪۱۱۳۹/۱۶۶۰/۷۳۰۰‬
 چهارشنبه 10 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن