تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803207138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داربي تهران در پرده‌ شصت وپنجم


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: داربي تهران در پرده‌ شصت وپنجم
هفته‌ نهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال كشور با انجام 9 بازي طي روزهاي پنج‌شنبه و جمعه پيگيري مي‌شود.
هفته‌ نهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال كشور با انجام 9 بازي طي روزهاي پنج‌شنبه و جمعه پيگيري مي‌شود.
هفته‌ نهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال كشور را بي‌شك بايد هفته‌ داربي‌ها ناميد. در اين هفته در كنار داربي‌هاي شيراز و اهواز مهم‌ترين داربي پايتخت ميان پرسپوليس و استقلال در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي‌شود.
برنامه بازي‌هاي هفته‌ نهم بدين شرح است:

پنج‌شنبه 11 مهر
فولاد خوزستان – استقلال اهواز
ورزشگاه تختي اهواز- ساعت 16
داوران: محسن قهرماني، مرتضي كريمي و مصطفي فراهاني
داربي اهواز در شرايط حساسي برگزار مي‌شود در حال حاضر تيم فولاد با 8 امتياز در رده‌ي نهم جدول قرار دارد اما، رقيب اين تيم تنها با 2 امتياز كمتر در جايگاه شانزدهم قرار دارد. طبيعي است وقتي با سه امتياز مي‌توان اين جايگاه را تغيير داد انگيزه و حساسيت در اين بازي به اوج خواهد رسيد. ضمن آنكه نتايج چند بازي اخير موقعيت مجيد جلالي و اكبر ميثاقيان را متزلزل ساخته و با وجود تاكيد مديران دو باشگاه بر حفظ اين دو مربي شكست در داربي اهواز كه چندان كم ارزش‌تر داربي پايتخت نيست مي تواند بهاي سنگيني براي هر دو باشگاه به خصوص سرمربي‌هاي تيم‌ها خواهد داشت.
اكبر ميثاقيان بسيار اميدوار است كه بازيكنانش در اين بازي همانند بازي مقابل استقلال تهران و پيكان احساساتي نشوند، چرا كه در اين صورت تيم مجيد جلالي فرصتي براي فكر كردن به آنها نخواهند داد.

مقاومت شهيد سپاسي شيراز – برق شيراز
ورزشگاه حافظيه - ساعت 16 داوران: خداداد افشاريان، عليرضا يزداني و بابك داوري
تيم مقاومت شهيد سپاسي شيراز با 10 امتياز در جايگاه هفتم جدول رده‌بندي قرار دارد اما رقيب اين تيم صدر نشين پر قدرت ليگ برتر است كه در پايان هفته‌ي هشتم و در حالي كه دو بازي كمتر انجام داده با 14 امتياز بر صدر جدول تكيه زده است. بي ترديد اگر شاگردان جوان محمد عباسي اسير حاشيه و غرور نشوند تيم برق در پايان نيم فصل نخست مي تواند به بزرگي خود در لبگ برتر ادامه دهد اما براي تيم مستعد برق شيراز قرار گرفتن مقابل تيم همشهري تفاوت‌هايي دارد. غلام پيرواني نشان داده است كه همواره با جوانانش مي‌توانند تيم‌هاي بزرگ را به زانو در آورد. پيرواني قواعد داربي شيراز را به خوبي مي‌داند و احتمال دارد نخستين شوك به برق از جانب تيم همشهري وارد شود.

پيام خراسان – پيكان قزوين
ورزشگاه ثامن الائمه مشهد؛ ساعت 16
داوران: محمود رفيعي ، محمدرضا منصوري و صادق نوري
اين بازي جدال قعرنشين و يكي از صدرنشينان ليگ برتر است زماني كه پيكان قزوين با چهارده امتياز در مكان دوم جدول قرار دارد و پيام خراسان با دو امتياز در رده هجدهم قرار گرفته است طبيعي است كه بايد شانس پيكان را به خصوص با تبحري كه شاگردان مديرروستا در بازي‌هاي خارج از خانه از خود نشان دادند، براي پيروزي بيشتر دانست. اما به اذعان بسياري از تيم‌هاي ليگ برتري پيام در خانه بازي‌هاي خوبي انجام مي‌دهد شايد اين آخرين شانس‌هاي شاگردان خداداد عزيزي براي ماندن در ليگ برتر باشد كه بايد آن را در مقابل تيم قدرتمند پيكان محك بزنند.

پگاه گيلان – صبا باتري قم
ورزشگاه سردار جنگل رشت - ساعت 16
داوران: شاهين حاج‌بابايي، محمدرضا ابولفضلي و حميد نظري
پگاه گيلان با هفت امتياز در مكان سيزدهم جدول و صبا باتري قم با همين تعداد امتياز در رده‌ دوازدهم جدول قرار دارد. در نبرد همسايه‌هاي جدول رده‌بندي ليگ برتر شاگردان بيژن ذوالفقارنسب بايد سه امتياز اين بازي را به دست آورند تا بتوانند از انتهاي جدول فاصله بگيرند. تيم زيرك پگاه كه در بازي مقابل پرسپوليس نيز عملكرد نسبتا خوبي داشت در برابر تيم استاد بازي‌هاي سخت يعني فيروز كريمي قرار مي گيرد. صبا باتري قم پس از پشت سر گذاشتن فراز ونشيب‌هاي بسيار به رشت مي‌رود تا با كسب امتياز از اين بازي خود را براي رشد بيشتر در جدول آماده كنند.

پرسپوليس – استقلال
ورزشگاه آزادي تهران - ساعت 15
داوران: سعد كميل، اسماعيل صفيري و حسين نجاتي
داربي بزرگ تهران به پرده‌ي شصت و پنجم خود رسيده است. اين بار حساسيت‌هاي داربي تهران بسيار بيشتر است چرا كه اين بازي حتي مي‌تواند حكم فينال سوپرجام باشگاه‌هاي كشور را داشته باشد در جايي كه قهرمان ليگ برتر هفتم به مصاف قهرمان جام حذفي مي‌رود. اين اولين داربي است كه افشين قطبي و امير قلعه‌نويي رو در روي يكديگر قرار مي‌گيرند، دو مربي كه ادعاي تكيه زدن بر نيمكت تيم ملي ايران را دارند اكنون پرسپوليس 14 امتيازي در رده سوم جدول قرار دارد و استقلال 10 امتيازي در جايگاه‌ي ششم قرار گرفته است هرچند كه تغييرات مديريتي سبب شده است تا هر چقدر تمرينات پرسپوليس با آرامش پيش مي‌رود تمرينات استقلال با حاشيه‌هاي جانبي همراه باشد اما، قلعه‌نويي تاكنون به خوبي اين حاشيه‌ها را مديريت كرده است.
سه امتياز داربي حكم مرگ و زندگي براي دو تيم دارد آن هم در مقابل صد هزار هوادار كه پس از موفقيت‌هاي فصل گذشته دو تيم مي‌خواهند برتري خود را به رخ يكديگر بكشند. در پرسپوليس كه اكنون علي كريمي را نيز در تيم خود مي‌بيند كسب اين سه امتياز خود به اندازه‌ي يك قهرماني در ليگ برتر ارزش دارد و در مقابل براي استقلال اين سه امتياز معناهاي بسياري دارد.
پايان حاشيه، تحكيم و ثبات قلعه‌نويي و همچنين مطرح شدن به عنوان مدعي جدي قهرماني ليگ برتر. در ساعت 15 روز جمعه آرامش پايان مي‌يابد و طوفاني از انگيزه، تلاش، تكنيك و تاكتيك در ورزشگاه آزادي آغاز مي‌شود و در نهايت اين رويين‌تنان سرخابي هستند كه امپراتور و يا ژنرال ايراني را سربلند مي‌كنند.
ذوب آهن اصفهان- سايپا كرج
ورزشگاه فولاد شهر اصفهان - ساعت 16
داوران: سعيد بخشي‌زاده ، حيدر شكور و سعيد علي‌نژاديان
در هياهوي بازي‌هاي مهمي كه پيش روي تيم هاي صدرنشين است، ذوب آهن 14 امتيازي كه در مكان چهارم جدول قرار دارد، نگاه جدي به صدر جدول دوخته است. آنها در بازي مقابل سايپا به دنبال كسب سه امتياز خانگي هستند تا با اميد به توقف سه تيم ديگر بتوانند به صدر جدول راه پيدا كنند. اما تيم سايپا پس از آنكه غلتك تيم كروفچي ازبكستان با 5 گل از روي اين تيم عبور كرده است براي حفظ اعتبار خود و البته حفظ سرمربي تيم به اصفهان مي‌رود. بازيكن با تكنيك تيم ملي آلمان اكنون بر روي نيمكت سايپا مي نشيند تا انديشه‌هايش را در مقابل مربي سابق تيم ملي ايران محك بزند تاكنون منصور ابراهيم زاده در ذوب آهن موفق بوده است ولي ليتبارسكي نتوانسته است انتظارات را برآورده كند هرچند كه او زمان زيادي نيست به سايپا آمده است اما براي نشان دادن توانايي هاي خود بايد بتواند مقابل تيم‌هايي چون ذوب آهن امتياز كسب كند.

مس كرمان- ابومسلم خراسان
ورزشگاه امام علي(ع) كرمان - ساعت 16
داوران: رحيم رحيمي‌مقدم، جهانگير حيدري و محمدرضا اميني
مس كرمان كه با 12 امتياز در مكان پنجم جدول قرار دارد به مصاف ابومسلمي مي‌رود كه با هفت امتياز در جايگاه يازدهم جدول قرار گرفته است. شاگردان پرويز مظلومي پس از شكست هفته‌ گذشته اين بار به مصاف تيم برگي‌زر مي‌روند تا سه امتياز اين بازي خانگي را به دست آورند. مظلومي كه همواره نامش در كنار ابومسلم مطرح بوده است اكنون در مصاف با شاگردان سابق خود به دنبال پيروزي است ودر مقابل تيم ابومسلم نيز اميدوار است تا با دست خالي كرمان را ترك نكند.

راه‌آهن شهرري – سپاهان اصفهان
ورزشگاه اكباتان تهران - ساعت 16
داوران: محمدحسين اسدي، مجيد ويشگاهي و نيك‌فر نيك نهاد
راه‌آهن با وجود بازي قابل قبول مورد استقلال مغلوب اين تيم شد تا با شش امتياز در جايگاه چهاردهم جدول قرار بگيرد آن‌ها در خانه ميزبان تيم 9 امتيازي سپاهان هستند كه در رده‌ي هشتم قرار دارد سپاهان كه با انگين فيرات هنوز نتوانسته است نشاني از تيم بزرگ چند فصل گذشته داشته باشد در برابر راه‌آهن كار آساني نخواهد داشت. هرچند كه اگر بي‌دقتي‌هاي مهاجمان راه‌آهن در اين بازي نيز ادامه پيدا كند شايد شاگردان داوود مهابادي امتياز ديگري را از دست بدهند. در هر صورت راه‌آهن براي فاصله گرفتن از انتهاي جدول چشم به هر سه امتياز اين بازي دارد.

پاس همدان – ملوان انزلي
ورزشگاه قدس همدان، ساعت 16
داوران: عليرضا فغاني، محمد نجفي و بهروز برون
تيم وينگو بگوويچ با هشت امتياز در مكان دهم جدول قرار دارد و شاگردان محمد احمدزاده با شش امتياز پانزدهم هستند. بي‌ترديد بر روي كاغذ شانس پاس براي كسب سه امتياز بيشتر است اما تيم ملوان نيز توانايي متوقف ساختن پاس را دارد. هرچند كه در همدان رسيدن به اين هدف چندان آسان نخواهد بود.
 چهارشنبه 10 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن