تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817209493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير بهداشت :نگاه مديريتي بايد فراتر از روزمرگي ها و سلايق شخصي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وزير بهداشت :نگاه مديريتي بايد فراتر از روزمرگي ها و سلايق شخصي باشد
وزير بهداشت تاكيد كرد: نگاه مديريتي بايد فراتر از روزمرگي ها، فراتر از سلايق شخصي و فشارها بوده و در عرصه خدمت تحول ساز باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر كامران باقري لنكراني روز گذشته در مراسم توديع و معارفه رياست دانشگاه علوم پزشكي ايران در تالار رازي افزود: سند چشم انداز 20 ساله ميثاق بزرگي است كه همه وظيفه داريم در مسئوليت هايي كه داريم در جهت تحقق آن تلاش كنيم. اين چشم انداز كمك مي كند كارها پيش رود.

وي اضافه كرد: در چشم انداز توجه ويژه اي به علم و فناوري شده، البته علم و فناوري هدفمندي كه آن را متفاوت از ساير نگاهها است و بايد باعث شود كه كشور به رفاه، ثروت و جامعه سالم دست يابد. بايد موجب شود كه كشور از اقتدار برخوردار باشد و در برابر تهديدات احتمالي حفظ شود.

وزير بهداشت گفت: خصوصيت ديگر چشم انداز 20 ساله، اين است كه از منظر تاكيد بر ارزشهاي اسلامي دنبال شود . در فراز اول آن تاكيد شده كه ارزشهاي اسلامي بايد مورد توجه قرار گيرد و اگر شاقول فعاليت هاي ما چشم انداز باشد مي توانيم مطمئن باشم كه تلاشها هدفمند پيش مي رود . هر فردي كه نگاه چشم انداز گونه داشته باشد مي تواند در خدمت به كشور گام ها مثبتي بردارد.

وي با اشاره به تصميم دكتر فتحي براي ترك مسئوليت رياست دانشگاه علوم پزشكي ايران، يادآور شد: وي در زمان قبول مسئوليت، شرط گذاشت كه در زمان نياز بخش آموزش به وي، اين مسئوليت را ترك مي كند و با توجه به اين مسئله، در مهرماه امسال اين شرط را يادآوري كرد و من با كمال تلخي اين موضوع را پذيرفتم.

باقري لنكراني دانشگاه علوم پزشكي ايران را داراي ظرفيت هاي بسياري دانست كه بايد مورد تاكيد ويژه قرار گيرند و افزود: اين ظرفيت ها موقعيت ممتاز و در عين حال شكننده اي را به اين دانشگاه بخشيده است و بايد بيش از گذشته خود را اثبات كند.

وي اضافه كرد: اين دانشگاه بايد از زمينه هايي كه وجود دارد استفاده كند. حوزه پوشش اين دانشگاه بيش از 6 ميليون نفر جمعيت را شامل مي شود كه در عين اينكه تهديد محسوب مي شود، مي تواند نقطه قوت هم باشد.

وزير بهداشت با اشاره به همزماني تشكيل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با ايجاد دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي و درماني ايران و تحقق ادغام حوزه هاي آموزش، پژوهش و ارائه خدمات خاطرنشان كرد: ادغام فرصتي براي هم افزايي است و شايد در برخي دانشگاهها به دليل اينكه ساختار دانشكده ها پيش از ادغام ايجاد شده، مشكلات پذيرفته شود اما در اين دانشگاه ناپذيرفتني است.

وي به استفاده مناسب از ظرفيت ادغام در برخي از دانشگاههاي خارجي در حوزه پزشكي اشاره كرد و افزود: تحقيقات هفدمند، آموزش مطلوب و ارائه خدمات در سطح بالاتر از نتايجي بود كه يكي از دانشگاههاي خارجي با استفاده از ظرفيت ادغام از آن بهره برد و اين در حالي است كه ما حسرت مي خوريم كه چرا ما به فكر آن تحقيقات نبوديم.

باقري لنكراني اظهار داشت: از ميان 11 هزار عضو هيئت علمي، يك هزار استاد تمام گروه پزشكي داريم كه بايد بررسي كنيم هر كدام از اين افراد چه اثر ماندگاري در حوزه سلامت براي مردم داشته اند. ايجاد اثر ماندگار براي مردم فراتر از مقاله نوشتن صرف است.

وي تاكيد كرد: بايد در مقام استادي راهي را ايجاد كنيم كه تحولي در نظام سلامت باشد كه مبتكرانه بوده و قله را هدف قرار دهد. ظرفيت ايجاد اين تغييرات در دانشگاه علوم پزشكي ايران وجود دارد و در دانشكده مديريت اين دانشگاه و عرصه هاي خدماتي آن مي توان از آن استفاده كرد.

وزير بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشكي ايران بايد هويت علمي و پژوهشي خود را اثبات كند چرا كه هر كه نتواند خود را در محيط علمي اثبات كند باقي نمي ماند و اين را تاريخ آكادميك دنيا ثابت كرده است.

وي با اشاره به همكاري خود با دانشگاه علوم پزشكي ايران در كسوت هيئت علمي، يادآور شد: اين همكاري به دليل وجود ظرفيت هاي اين دانشگاه است و توقع اين است كه با بازخواني وظايف، موجب ارتقاي هيئت علمي، فعاليت كارمندان و دانشجويان فراهم شد. نبايد با كاستن از فعاليت موجب فرتوتي شويم كه به روزمرگي ختم شود. مدل سازي براي ارتقاي فعاليت ها بايد با جديت پيگيري شود.

به گزارش مهر، مراسم توديع دكتر مهدي فتحي رئيس سابق دانشگاه علوم پزشكي ايران و معارفه دكتر سيد عباس حسني سرپرست جديد دانشگاه علوم پزشكي ايران پيش از اين قرار بود روز دوشنبه برگزار شود كه به دليل همزماني با مراسم آغاز سال تحصيلي، يك روز به تعويق افتاد.
 چهارشنبه 10 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن