تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821142603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عيد فطر، روز چيدن ميوه هاي اجابت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: عيد فطر، روز چيدن ميوه هاي اجابت
تهران / واحد مركزي خبر / ورزشي 1387/07/10
امروز درعيد سعيد فطر مومنان به چيدن ميوه هاي اجابت پرداختند و نماز عيد را به امامت ولي امر مسلمين اقامه كردند .
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر ، امروز مصلي تهران شاهد شماري از بهترين و مومن ترين بندگان خدا بود كه پس از يك ماه راز و نياز و بندگي در پيشگاه خداي مهربان و گرفتن اجر و پاداش به نماز ايستادند .
درحالي كه براي تردد بهتر وسايط نقليه/ راهنمايي و رانندگي مقررات ويژه اي را در نظر گرفته بود، مردان و زنان مومن به همراه كودكان و خانواده خود در نهايت شادي با در دست داشتن سجاده هاي نماز و با پاي پياده از خيابانها و بزرگراه هاي مجاور مصلي امام خميني راهي اين مكان شدند .
نماز جماعت عيد سعيد فطر در حالي اغاز شد كه بسياري از شهروندان هنوز در مسيرهاي مختلف راهي مصلي بودند و همين امر باعث شد كه بسياري از افراد با پهن كردن سجاده هاي خود در بلوارهاي اطراف به نماز بايستند .
دختر بچه كوچكي كه با پدر خود درحال حركت به سمت مصلي بود در مصاحبه با ما با ابراز خوشحالي از حضور در نماز عيد فطر گفت: من خيلي عيد فطر را دوست دارم و وقتي امام جماعت به نماز مشغول مي شود و قرائت اورا مي شنوم خيلي لذت مي برم .
پيرمردي هم كه عصا به دست و با كمري خميده براي نماز امده بود از خداوند خواست كه باقي ماه هاي سال نيز همچون ماه مبارك رمضان حال و هواي راز و نياز را از مردم نگيرد .
از نكات قابل توجه نماز عيد فطر امسال نظم حاكم در خدمات دهي اتوبوسراني و مترو بود كه مردم در مصاحبه با ما از ان ياد كردند .
صداو تصوير دارد

شماره نوار
 چهارشنبه 10 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن