تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820558100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه استان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه استان اصفهان
خبرگزاري فارس: نمايش فيلم «انتهاي زمين» با حضور كارگردان آن در اصفهان، نمايشنامه‌خواني آثار لوييجي پيراندلو در تالار سوره اصفهان و برگزاري نمايشگاه سالانه كاريكاتور اصفهان در تهران و ... از مهم‌ترين خبرهاي كوتاه استان اصفهان است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي حوزه هنري اصفهان، فيلم بلند سينمايي انتهاي زمين با حضور كارگردان اين فيلم در سينما سپاهان اصفهان به نمايش در مي‌آيد.
اين فيلم به كارگرداني و نويسندگي ابوالفضل صفاري، به روايت داستان مردي به نام حجت كه از شمال ايران به جنوبي‌ترين منطقه ايران در كنار درياي عمان سفر كرده است، مي‌پردازد.
انتهاي زمين، نخستين فيلم بلند صفاري است كه در سال 86 ساخته شده و موفق به كسب ديپلم افتخار از جشنواره بين‌المللي زردآلوي طلايي ارمنستان شده است.
فيلم سينمايي انتهاي زمين به همت كانون فيلم حوزه هنري اصفهان در ساعت 16 بعد از ظهر روز يكشنبه 14مهرماه در سينما سپاهان اصفهان نمايش داده مي‌شود.

*نمايشنامه‌خواني آثار لوييجي پيراندلو در تالار سوره اصفهان
به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، خانه تئاتر حوزه هنري اصفهان در ادامه جلسات نمايشنامه خواني خود در تالار سوره اقدام به نمايشنامه خواني آثار لوييجي پيراندلو كرده است.
نمايش‌هاي "مردي كه گل در دهان داشت" و "نمي دانم چطور" در ساعت 17 بعد از ظهر روزهاي شنبه 13 مهرماه و يك‌شنبه 14 مهرماه در تالار سوره حوزه هنري واقع در خيابان آمادگاه خوانده مي‌شوند.
اين جلسات پس از نمايشنامه خواني آثار آنتوان چخوف در تابستان سال جاري و پس از وقفه به مناسبت ماه رمضان با آثار لوييجي پيراندلو در مهرماه ادامه خواهد داشت.
جلسات بعدي نمايشنامه خواني، آثار پيراندلو در 20 و 27 مهرماه برگزار مي‌شود.

* برگزاري نمايشگاه سالانه كاريكاتور اصفهان در تهران
به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، برگزيده‌اي از نمايشگاه سالانه كاريكاتور اصفهان از ششم تا پانزدهم مهرماه در گالري خانه كاريكاتور ايران برپا شده است.
در اين نمايشگاه چهل و چهار اثر كاريكاتور و تصوير سازي از 32 هنرمند در دو بخش آزاد و موضوعي (دوستت دارم اصفهان) به نمايش در آمده است.
اين نمايشگاه در خرداد سال‌جاري با 150 اثر در دو گالري نقش‌خانه و خانه هنرمندان اصفهان با موضوع همدردري هنرمندان با شهر اصفهان (به دليل خسارت‌هاي تاريخي، فرهنگي و زيست محيطي) با عنوان دوستت دارم اصفهان برگزار شده بود.

*برگزاري برنامه‌هاي ويژه ماه رمضان توسط بسيج اصفهان
به گزارش روابط عمومي و تبليغات مركز پشتيباني منطقه‌اي اصفهان، به مناسبت ايام ماه مبارك رمضان، كلاس‌هاي تفسير قرآن، جزء خواني، روخواني و روانخواني و تجويد نماز ويژه كاركنان رسمي و تمام نيروهاي وظيفه مركز پشتيباني شهيد خرازي در ايام ماه رمضان در حسينيه امام خميني(ره) اين مركز برگزار شد.
شركت‌كنندگان در اين جلسات از سخنراني اساتيد مجرب حوزه و دانشگاه و روحانيت معظم بهره‌هاي معنوي لازم را كسب كردند.
در روزهاي پنج‌شنبه ماه مبارك رمضان نيز جلسات تفسير قرآن در مسجد حجت‌بن‌الحسن (عج) واقع در جنب گلستان شهداي اصفهان از ساعت هشت تا 10 صبح برگزار شد كه در اين جلسات تمام نيروهاي رسمي و افسران وظيفه شركت كردند.
انتهاي پيام/م
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن