تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816264144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير بهداشت در دانشگاه علوم پزشكي ايران: علم و فناوري، جامعه را در برابر تهديدات احتمالي حفظ مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: وزير بهداشت در دانشگاه علوم پزشكي ايران: علم و فناوري، جامعه را در برابر تهديدات احتمالي حفظ مي‌كند
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با بيان اينكه علم و فناوري بايد باعث ايجاد اقتدار در جامعه شود، گفت: علم و فناوري، جامعه را در برابر تهديدات احتمالي حفظ مي‌كند.


به گزارش خبرنگار علمي و آموزشي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر لنكراني صبح امروز در مراسم توديع و معارفه رئيس دانشگاه علوم پزشكي ايران سند چشم انداز 20 ساله را ميثاق بزرگي دانست كه همه بايد در جهت تحقق آن تلاش كنند و گفت: در اين سند توجه ويژه اي به آموزش، تحقيقات و علم و فناوري شده است.

لنكراني با بيان اينكه در سند چشم انداز 20 ساله بر مديريت اسلامي و الهام بخش ايران اسلامي در منطقه تاكيد شده است، اظهار داشت: بايد همه تلاش‌هاي ما هدفمند و هماهنگ با اهداف سند چشم انداز 20 ساله پيش رود.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي همچنين گفت: در حركت‌هاي مديريتي نگاه‌ها بايد فراتر از روزمرگي‌ها و فشارهاي اطراف و در راستاي سند چشم انداز 20 ساله باشد تا بتواند تحول سازي عميقي را در جامعه ايجاد كند.

وي ضمن تقدير از تلاش‌هاي دكتر فتحي در طول سه سال رياست خود در دانشگاه علوم پزشكي ايران اظهار داشت: وي در ابتداي قبول مسئوليت شرطي را مطرح كرد و آن اين بود كه اگر فعاليت‌هاي آموزشي‌اش گسترش پيدا كرد مسئوليت را واگذار كند؛ بنابراين دكتر فتحي يك ماه پيش شرط خود را به من يادآوري كرد و گفت كه اين مسئله ايجاب مي‌كند من اكنون كناره گيري كنم.

لنكراني در ادامه گفت: من هم مجبور شدم با تلخي استعفاي وي را بپذيرم.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با اشاره به ظرفيت‌هاي عظيم دانشگاه علوم پزشكي ايران تصريح كرد: توقع داريم از همه ظرفيت‌هاي دانشگاه استفاده مطلوب شود.

وي با بيان اينكه ظرفيت‌هاي دانشگاه هم مي‌تواند امتياز و هم مي‌تواند تهديدي براي دانشگاه باشد، گفت: اين دانشگاه بايد خودش را بيش از گذشته اثبات كند.

لنكراني با بيان اينكه دانشگاه علوم پزشكي ايران حوزه سنگين خدماتي را بر عهده دارد، اظهار داشت: مفهوم تلفيق آموزش و پژوهش با عرصه خدمات رساني بايد در اين دانشگاه متبلور شود.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در ادامه بيان داشت: در برخي از دانشگاه‌ها مي‌توان پذيرفت كه به سختي بين آموزش و خدمت رساني هم افزايي وجود دارد، اما در دانشگاهي كه پس از شكل گيري وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به وجود آمده اند، نمي‌توان پذيرفت كه آموزش و خدمات از هم جدا باشند.

وي با اشاره به فعاليت بيش از 1000 عضو هيئت علمي در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي اظهار داشت: نكته مهم اين است كه اين افراد تحولاتي را در عرصه بهداشت و درمان كشور فراتر از نوشتن مقاله ايجاد كرده اند.

لنكراني همچنين گفت: استادان دانشگاه مي‌توانند همراه با آموزش و پژوهش، مسيري را در نظام سلامت كشور ايجاد كنند و نه تنها گستره كشور، بلكه گستره دنيا را تحت پوشش خود قرار دهند.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در ادامه تاكيد كرد: استادان خود را به كارهاي كوچك سرگرم نكنند و به قله‌هاي علم و دانش توجه كنند.

وي وجود دانشكده مديريت و عرصه خدماتي بزرگ دانشگاه علوم پزشكي ايران را يكي از ظرفيت هاي اصلي اين دانشگاه دانست و افزود: اثبات هويت علمي دانشگاه تنها وظيفه رياست دانشگاه نيست، بلكه همه بايد در اين راه تلاش كنند.

لنكراني ضمن اشاره به فعاليت خود در اين دانشگاه گفت: با توجه به وجود ظرفيت‌هاي فراوان در دانشگاه علوم پزشكي ايران، از مسئولان و روساي اين بيمارستان انتظار دارم در راستاي ارتقاي كاركنان و ارتقاي سلامت كشور گام‌هاي اساسي بردارند.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در پايان خاطرنشان كرد: اگر از اين ظرفيت‌هاي موجود استفاده نشود، خواه ناخواه دچار روزمرگي و فرتوتي خواهيم شد./انتهاي پيام/
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن