تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816520232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /آغاز رسمي طرح اكران ويژه سينماها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /آغاز رسمي طرح اكران ويژه سينماها
آغاز رسمي طرح اكران ويژه، نمايش فيلم‌هاي كوتاه و نگاهي به اكران عيد فطر سيماها عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز سه‌شنبه نهم مهرماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به ارائه مستندي جامع از دفاع مقدس در سيما، اخباري از پروژه سينمايي حسن فتحي و معرفي فيلم‌هاي تلويزيون در ايام تعطيل. گفتگو با سروش صحت نويسنده مجموعه "بزنگاه" و يادداشتي بر برنامه‌هاي راديو در صفحه گفتگو، گفتگو با پاتريك ويلسن بازيگر فيلم "تراسي با چشم انداز درياچه" در صفحه سينما و استقبال مديران و اهالي فرهنگ و هنر از برگزاري جشنواره فرهنگي و هنري در رمضان و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي صدا و سيما در صفحه فرهنگ و هنر آمده است.

"ايران" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با مهرشاد كارخاني كارگردان فيلم "ريسمان باز" و يادداشتي درباره سينماي وحشت. پايان بررسي آثار بخش مسابقه جشنواره موسيقي فجر، اخباري از فيلم جديد حسن فتحي، واكنش ارشاد به انتشار غير قانوني آثار علامه جعفري و شهريار، آغاز رسمي طرح اكران ويژه با فيلم "خواب زمستاني" و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.

"همشهري" در صفحه موسيقي مي‌پردازد به مطلبي درباره موزه‌هاي موسيقي و يادداشتي از مدير موزه موسيقي صبا. مروري بر شكست‌هاي بزرگ تاريخ سينما، نگاهي به فيلم "بانكوك خطرناك" و نگاهي به فيلم "پسرها با پيژامه‌اي پاره" در صفحه سينما و نمايش 40 فيلم كوتاه در 5 نقطه تهران، اكران فيلم "خواب زمستاني" در گروه اكران ويژه، نمايش "قانون نانوشته" در سالن قشقايي، آغاز به كار چهارمين خانه فرهنگ مترو و اخباري كوتاه از ميرحسين موسوي، مريم سعادت، فلور نظري، سيروس حسن‌پور و ... در صفحه ادب و هنر منعكس شده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به برپايي نمايشگاه عكس كامران عدل، مرور اخبار فرهنگي و هنري، گپي با عليرضا رئيسيان، نمايش آثار ميرحسين موسوي در اصفهان، نمايش 40 فيلم كوتاه در چهار گوشه تهران، روي پيشخوان، رونق موقت سينماي ايران در اكران عيد فطر و انتشار عكس‌هاي علي زارع.

"اعتماد" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به نگاهي به نمايش "حسينقلي مردي كه لب نداشت"، گپي با قطب‌الدين صادقي و انتشار مجموعه آثار محمود استادمحمد. گزارشي از جريان توليد سينماي ايران، آمار فروش جهاني فيلم‌ها، اكران فيلم‌هاي كوتاه برگزيده جشن خانه سينما، اعلام آثار بخش تجربه‌هاي نو جشنواره تئاتر فجر، ادامه فيلمبرداري "طاووس‌هاي بي‌پر"، چند يادداشت و اخبار كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به مطلبي به بهانه سالروز تولد ميكل آنجلو آنتونيوني، درباره جشنواره فيلم نيويورك و عيد فطر در مصر. مروري بر اكران عيد فطر، رده‌بندي مجموعه‌هاي رمضاني سيما، صدور مجوز كنسرت شجريان منوط به رفع مشكلات تالار كشور، انتشار نخستين آلبوم موسيقي به آهنگسازي يك زن ايراني و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به بازار آمدن بازي رايانه‌اي فيلم "300"، استقبال از نمايشگاه قرآن امسال، حرف‌هاي مشاور هنري رئيس جمهور درباره "اين فصل را با من بخوان"، تعجب خبرگزاري كانادايي از بازتاب مرگ پل نيومن در ايران، حرف‌هاي مسعود ده‌نمكي درباره رقابت سينما و تلويزيون، چند يادداشت و اخبار كوتاه.

"كارگزاران" در صفحه موسيقي مي‌پردازد به گفتگو با مجيد انتظامي، برگزاري كنسرت شجريان پس از رفع مشكلات تالار كشور و اخبار كوتاه. ريخت‌شناسي مجموعه‌هاي تلويزيون در ماه رمضان، يادداشتي بر "روز حسرت"، نگاهي به شصتمين دوره جوايز امي و مطلبي درباره درهاي بسته ترانه تيتراژ در صفحه تلويزيون و آغاز فصل اكران سينماها، پاسخ مازيار ميري به اظهارات عضو شوراي پروانه نمايش و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن