تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816779442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انصاریفرد: تمدید قرارداد وینگادا را بررسی می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با ابراز رضایت از عملکرد نلو وینگادا از بررسی کارشناسانه برای تمدید قرارداد این مربی پرتغالی در پایان فصل جاری خبر داد.
عباس انصاریفرد در حاشیه دیدار پرسپولیس تهران - پیکان قزوین با بیان این مطلب افزود: تا به امروز مجموعه باشگاه پرسپولیس و هیئت مدیره این باشگاه از عملکرد نلو وینگادا رضایت کامل دارد. با این حال در پایان فصل بصورت کارشناسانه کارنامه این مربی را بررسی کرده و با جمع بندی نقطه نظرات کارشناسان و مدیریت باشگاه برای تمدید قرارداد وی اقدام خواهیم کرد.
وی در ادامه با اشاره به برتری 2 بریک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان قزوین گفت: این موفقیت را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم و امیدوارم موفقیتهای تیم تداوم داشته باشد. تیم ما در حال حاضر با فشار مسابقات لیگ برتر و رقابتهای آسیایی روبروست و باید هر چهار روز یکبار به میدان برویم. با این وجود نمایش خوبی را از تیم پرسپولیس در بازی با پیکان شاهد بودیم که ادامه موفقیتهای تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیاست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با امیدواری از صعود این تیم به جمع سه تیم بالای جدول رده بندی لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد و گفت: ما تا آخرین لحظه تلاش خود را به کار می بندیم که جز سه تیم بالای جدول باشیم. با این حال امیدواریم از سه جامی که می توانستیم در فصل جاری کسب کنیم به دو جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دست یابیم.
انصاریفرد در ادامه بر تقویت تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده تاکید کرد و گفت:
تیم ما در نقاط مختلف نیاز به تقویت دارد. بر این اساس با نظر وینگادا برای فصل آینده بازیکنان جدیدی را به خدمت درآورده و تیم را تقویت می کنیم.
وی با رد شایعه حضور میثم بائو در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از انتشار این خبر هم من و هم مدیربرنامههای بائو پیوستن این بازیکن به پرسپولیس را تکذیب کردیم. بدون شک تا آخر فصل برای جذب بازیکن جدید اقدام نخواهیم کرد. شاید بازیکنان خاصی را مدنظر داشته باشیم اما با توجه به اینکه تمامی بازیکنان تحت قرارداد با باشگاههای مختلف هستند از مذاکره با آنها خودداری کرده و کار غیرحرفهای صورت نمی دهیم. پایان فصل فرصت خوبی است تا بدون مشکل با بازیکنان مورد نظر کادر فنی وارد مذاکره شویم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت باشگاه سپاهان از محمود خوردبین و سپهر حیدری و جنگ روانی این باشگاه اصفهانی علیه سرخپوشان تهرانی گفت: من به جنگ روانی اعتقاد ندارم و معتقدم تیمها در میدان باید حق خود را بگیرند. بازیکنان تیم پرسپولیس آنقدر با تجربه هستند که اسیر حاشیهسازی رقبا نشده و در میدان به آنچه استحقاقش را دارند، دست یابند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن