تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813143373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام محدوديتهاي ترافيكي اطراف مصلاي تهران هنگام برپايي نماز عيد فطر


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: اعلام محدوديتهاي ترافيكي اطراف مصلاي تهران هنگام برپايي نماز عيد فطر
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/07/08
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با تبريك فرا رسيدن عيد سعيد فطر به همشهريان اعلام كرد..همزمان با اين روز براي تسهيل حركت نمازگزاران به طرف مصلاي تهران مقررات ويژه ترافيكي اجرا مي شود.
به گزارش خبرنگار ما ،‌ سرهنگ هاشمي گفت: نماز عيد سعيد فطر در مصلاي بزرگ تهران واقع در محدوده از شمال بزرگراه رسالت ، از جنوب خيابان شهيد بهشتي ، از شرق خيابان شهيد قنبرزاده (آهنچي) و از غرب بزرگراه مدرس و خيابان پاكستان برگزار مي شود.
وي محدوديتهاي تردد را هنگام برپايي نماز عيد فطر به اين شرح اعلام كرد :
جنوب به شمال بزرگراه مدرس از ساعت 5 بامداد از ميدان هفتم تير محدوديت تردد اجرا خواهد شد، شمال به جنوب بزرگراه مدرس براي دسترسي نمازگزاران به پاركينگهاي بنياد مستضعفان و بيهقي تردد امكانپذير است و به محض تكميل ظرفيت پاركينگ ها محدوديت تردد از مدرس ـ رسالت ، مدرس ـ همت و در صورت لزوم مدرس ـ حقاني اجرا مي شود.
همچنين غرب به شرق بزرگراه رسالت از ساعت 5 بامداد از محدوده بزرگراه كردستان محدوديت تردد اجرا خواهد شد، مسير شرق به غرب بزرگراه رسالت براي دسترسي نمازگزاران به پارك در حاشيه بزرگراه حقاني تردد امكانپذير است و به محض تكميل ظرفيت بزرگراه حقاني محدوديت تردد از ابتداي پل سيد خندان به سمت غرب برقرار مي شود.
سرهنگ هاشمي افزود: در مسير شرق به غرب بزرگراه رسالت از تقاطع حقاني به سمت غرب از ساعت 5 بامداد محدوديت اجرا مي شود و در خيابان شهيد بهشتي از تقاطع سهروردي به سمت غرب نيز محدوديت تردد برقرار است.
همچنين در تقاطع رسالت‌ ـ جلفا به محض تكميل ظرفيت پارك در حاشيه بزرگراه حقاني محدوديت تردد اجرا خواهد شد.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ گفت: در خيابان شهيد مطهري ـ ميرعماد به سمت شمال ، بزرگراه حقاني شمال به جنوب از زير پل رسالت ، از تقاطع خيابان خرمشهر ـ شهيد صابونچي به سمت غرب ، از تقاطع شهيد علي اكبري ـ شهيد بهشتي به سمت غرب ، در تقاطع شهيد خليل حسيني (سورنا) ـ شهيد بهشتي، در تقاطع خيابان كاووسي فر (ميترا) ـ شهيد بهشتي، در تقاطع خيابان شهيد يوسفي ـ شهيد بهشتي، در تقاطع خيابان شهيد عشقيار (نيلوفر)، بزرگراه رسالت و حقاني، در تقاطع خيابان شهيد عربعلي (نوبخت) ـ بزرگراه رسالت و حقاني ، از خيابان شهيد صابونچي ورودي به خيابان شهيد بهشتي و وروديهاي غربي به خيابان قنبرزاده از ساعت 5:00 بامداد محدوديت اجرا خواهد شد.
سرهنگ هاشمي محدوديتهاي توقف را نيز به اين شرح اعلام كرد:
از ساعت 5:00 بامداد روز عيد سعيد فطر تا خاتمه مراسم و عادي شدن ترافيك ، توقف سواري هاي شخصي در بزرگراه رسالت از تونل رسالت تا پل صياد شيرازي در هر دو مسير، بزرگراه مدرس از خيابان زهره تا زيرپلهاي فجر در هر دو مسير ، طول خيابان قنبرزاده (آهنچي) در هر دو سمت، طول خيابان شهيد بهشتي از ميدان تختي تا تقاطع خيابان قائم مقام در هردو سمت، طول خيابان مفتح از مطهري به سمت شمال تا خيابان شهيد بهشتي و طول خيابان ميرعماد ممنوع است .
وي گفت: محل پارك خودروهاي شخصي نيز عبارت از پاركينگ پادگان لجستيك ارتش واقع در ضلع شمالي خيابان شهيد مطهري (خيابان شهيد علي اكبري) ، پاركينگ مجتمع امام خميني (ره) واقع در بزرگراه همت (شمال مصلي)، پاركينگ بنياد مستضعفان واقع در الف) ضلع شرقي بزرگراه آفريقا و ب) ضلع غربي بزرگراه مدرس قبل از بزرگراه رسالت ،پاركينگ بيهقي واقع در ميدان آرژانتين، پاركينگ ايستگاه متروي ميردامادـ حقاني است.
وي افزود:‌ محل پارك موتور سيكلتها نيز محلي در خيابان شهيد عشقيار (نيلوفر) ، حد فاصل خيابان خرمشهر به طرف شمال پيش بيني شده است.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از شهروندان و نمازگزاران خواست براي عزيمت به مصلاي بزرگ امام خميني (ره) حتي المقدور از وسايل نقليه عمومي استفاده و به توصيه هاي پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ و مأموران انتظامي مستقر در محدوده برگزاري نماز عيد سعيد فطر توجه كنند.
صدا و تصوير دارد.
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن