تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817168447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار وزير ورزش و جوانان عراق با علي آبادي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ديدار وزير ورزش و جوانان عراق با علي آبادي
به گزارش واحد مركزي خبر ، محمد علي آبادي عصر ديروز در ديدار با جاسم محمد جعفر با اشاره به نزديكي هاي فرهنگي ،اقتصادي و تاريخي ايران وعراق ، بر اهميت پيوند دو كشور همسايه و دوست تاكيد كرد و افزود: همدلي و همراهي تهران و بغداد چشم طمع را از دولت هاي بزرگ قطع خواهد كرد .

وي در ادامه با بيان اينكه امروز دو كشور ايران وعراق ، مناسبات سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي بسيار خوبي دارند، اظهارداشت: دولت و ملت ايران به تحكيم هرچه بيشتر اين روابط علاقه مند هستند .

رييس سازمان تربيت بدني با اشاره به توانمندي هاي ورزشي دو كشور افزود:هر دو كشور داراي ملتي سالم و قدرتمند هستند و اگر بتوانيم اين استعدادها را با كمك يكديگر به مسيري درست هدايت كنيم، درآينده اي نزديك خواهيم توانست در ميدان هاي جهاني و بين المللي حرف هاي زيادي براي گفتن داشته باشيم.

وي با بيان اينكه سازمان تربيت بدني از امكانات بسيار خوبي در دو بخش نرم افزاري و سخت افزاري براي توسعه اين روابط برخوردار است،گفت:در ديدار قبلي نيز در خصوص ساخت و احداث اماكن ورزشي با كمك متخصصان ايراني اعلام آمادگي كرديم و در اين ارتباط مي توانيم با يكديگر همكاري هاي مشتركي را آغاز كنيم.

علي آبادي افزود: همچنين مي‌توان با برگزاري اردوهاي مشترك و بهره‌گيري از مربيان مجرب دو كشور و گسترش ارتباطات ورزشكاران با يكديگر در زمينه‌ ورزش قهرماني گامهاي مفيدي برداريم.

وزير ورزش عراق نيز در اين نشست به اهميت ايران در منطقه اشاره كرد و اظهارداشت: علت حضور من و هيئت همراه در ايران به علت علاقه مندي نخست وزير عراق براي توسعه اين روابط در ابعاد مختلف است.

وي در خصوص همكاري مشترك ايران در خصوص ساخت و سازهاي ورزشي در عراق با همت مهندسان و كارشناسان ايراني اظهار داشت: در نشست قبلي در اين خصوص به ويژه براي ساخت چند زورخانه در كشورعراق به توافقاتي رسيديم.

جاسم محمد جعفر به علاقه مندي مردم عراق به ورزش زورخانه اي به علت زمينه مذهبي آن اشاره كرد و افزود : زمين بودجه و امكانات ورزشي براي احداث 3 زورخانه در چند شهر عراق تهيه شده است كه اميدواريم هرچه زودتر با همكاري مهندسان و كارشناسان ايراني دراين بخش، اين طرح ‌ها احداث شود .

وي همچنين خواستار برپايي نمايشگاهي از تجهيزات ورزشي در كشور عراق شد و گفت : خوشبختانه محصولات ايراني در عراق از بازار بسيار خوبي برخورداراست.

وزير ورزش و جوانان عراق افزود: با توجه به مربيان مجربي كه در رشته هاي مختلف در ايران فعال هستند، در نظر داريم براساس برنامه‌اي مشخص با جذب اين مربيان از تجربيات آنان استفاده كنيم .

وي تصريح كرد: با تشكيل اردوهاي مشترك و برگزاري مسابقات قهرماني ميان دو كشور تلاش خواهيم كرد، با ارتقاي سطح فني ورزشكاران عراقي ، پيوند جوانان ايراني و عراقي را بيشتر كنيم .

در ادامه اين نشست علي آبادي از مهدي فراهاني به عنوان كارشناس مسائل ورزشي عراق خواست تا به همراه شاهرخ شهنازي مشاور امور بين‌الملل، تفاهم نامه پيشنهادي را به سرعت بررسي و نتايج را اعلام كنند .

علي آبادي همچنين از پيشنهاد برقراري ارتباط ورزشي، برگزاري اردوهاي مشترك و اعزام مربيان ايراني براي آموزش به ورزشكاران عراقي استقبال كرد و در خصوص گسترش ورزش باستاني و كشتي پهلواني واحداث زورخانه در كشور عراق قول همكاري داد .

در پايان اين نشست مقرر شد، وزير ورزش عراق با سفر به مشهد مقدس وزيارت مرقد مطهر ثامن الحجج امام رضا(ع) از زورخانه هاي اين استان بازديد كند.
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن