تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815076926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه هاي فناوري


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: تازه هاي فناوري


محمد رضايي:

كارت حافظه 100 گيگابايتي

شركت Pretec بيشترين ظرفيت كارت هاي حافظه CF را به بازار عرضه كرد تا بتواند ركوردي تازه در اين زمينه بر جا بگذارد.اين كارت حافظه كه X333 نام گرفته است، 100 گيگابايت ظرفيت دارد و همراه با مدل 64 گيگابايتي خود وارد بازار شده است و گفته مي شود كه پيش از اين نيز نسخه 48 گيگابايتي آن توانسته بود توجه همه علاقه مندان به حافظه هاي مجازي را در بازار به خود جلب كند.هر دو كارت حافظه جديد شركت Pretec قادرند با سرعت 35 مگابايت در ثانيه اطلاعات را منتقل كنند. اين كارت هاي حافظه با يك بدنه فلزي پوشيده شده اند و شركت سازنده طوري آنها را طراحي كرده كه هرگونه آسيب احتمالي يا سقوط از ارتفاع، باعث از بين رفتن اطلاعات نمي شود. اين طور كه گفته مي شود، محصولات جديد شركت Pretec نسبت به كارت هاي حافظه استاندارد CF كه تاكنون در اين مركز توليد شده 10 مرتبه بادوام ترند.كارت حافظه 64 گيگابايتي CF به راحتي مي تواند با هاردديسك 256 گيگابايتي SATA يا IDE SSD هماهنگ شود. كارت حافظه 64 گيگابايتي جديد در دو مدل X233و X333 ساخته شده است كه شركت سازنده هر كدام از آنها را به ترتيب با قيمت 399 و 630 دلار مي فروشد.

گوشي مخصوص شيك پوشان
شركت Armani كه از صاحبنام ترين مراكز طراحي لباس، وسايل تزئيني، آرايشي و ... در دنيا محسوب مي شود، براي دومين بار يك تلفن همراه زيبا و جذاب را براي شركت سامسونگ طراحي كرد. اين گوشي كه Armani Night Effect نام گرفته است، فناوري مخابراتي كره اي را با تركيبي از طراحي اروپايي به كاربران در اختيار كاربران مي گذارد. گوشي Night Effect سامسونگ به صورت ساده و يك تكه طراحي شده است و از مهم ترين ويژگي هاي آن مي توان به نمايشگر با كيفيت 2/2 اينچي اشاره كرد كه از جنس شيشه ساخته شده است و تصاوير را با فناوري AMOLED پخش مي كند. همچنين اين گوشي داراي دوربين ديجيتالي 2/3 مگاپيكسلي است كه متاسفانه به نور فلش مجهز نشده است.
براي اين گوشي قابليت دريافت برنامه هاي موج FM راديو در نظر گرفته شده و روي آن كليد هاي اختصاصي براي كنترل موسيقي به كار رفته است.از ديگر ويژگي هاي گوشي Armani Night Effect مي توان به حافظه داخلي 120 مگابايتي و قابليت ارتقاي ظرفيت حافظه از طريق كارت حافظه microSD اشاره كرد.قرار است گوشي
Samsung Night Effect از ماه نوامبر سال جاري به طور رسمي پس از ورود به بازار تلفن همراه جنوب شرق آسيا و خاورميانه، وارد بازار تلفن همراه اروپا شود.

حافظه فلش با طعم سيب
با حافظه فلش جديدي با نام Aigo USB شما تفاوت را بين دستگاه هاي ديجيتالي كه براي انتقال اطلاعات ساخته شده اند، احساس خواهيد كرد.اين حافظه فلش يك بخش محافظ دارد تا جلوي هرگونه آسيب احتمالي به ورودي USB گرفته شود. اين بخش محافظ كه به شكل سيب ساخته شده است، دو برابر يك گيره كاغذ حجم دارد.حافظه فلش جديد هم اكنون با حجم هاي دو و چهار گيگابايتي ساخته شده است. مدل دو گيگابايتي حافظه Aigo با قيمت 18 و مدل چهار گيگابايتي آن با قيمت 28 دلار فروخته مي شود.شركت توليدكننده اين حافظه فلش اعلام كرده است محصول جديد خود را از ابتداي پاييز به صورت همزمان وارد بازارهاي جهاني خواهد كرد.اين طور كه اخبار رسيده نشان مي دهند، قرار است در آينده اين حافظه فلش با حجم بالاتر و به شكل انواع ميوه ها توليد شود تا انگيزه كاربران براي خريد آنها بالاتر رود.

تلفن همراه با دوربين هشت مگاپيكسلي
فروشگاه Phones4U كه از معتبرترين عرضه كنندگان تلفن همراه در اروپا محسوب مي شود، گوشي جديدي از شركت سامسونگ عرضه كرده است كه يك دوربين هشت مگاپيكسلي دارد و مي تواند با دوربين هاي ديجيتالي موجود در بازار برابري كند.اين گوشي كه Bresson نام دارد و در شركت كره اي سامسونگ ساخته شده به جديد ترين فناوري هاي روز مجهز شده است و دوربين ديجيتال هشت مگاپيكسلي آن كليه امكانات دوربين هاي ديجيتالي پيشرفته را در اختيار كاربران مي گذارد.از ويژگي هاي گوشي Bresson كه با نام رسمي M8800 وارد بازار مي شود، مي توان به نمايشگر لمسي 2/3 اينچي اشاره كرد كه آن را در سري گوشي هاي هوشمند قرار مي دهد، است. نمايشگر اين گوشي با قدرت تفكيك 16 ميليون رنگ جزء نمايشگرهاي باكيفيت است.علاوه بر موارد ياد شده، اين گوشي از فناوري هاي نسل سوم تلفن هاي همراه پشتيباني مي كند و به تبع آن كاربران مي توانند روي اين گوشي از فناوري پرسرعت ارتباطي HSDPA بهره مند شوند.گوشي جديد M8800 به سيستم نقشه رهياب جهاني GPS مجهز شده و سيستم راهبر AGPS روي آن قرار گرفته است.كارشناسان معتقدند كه گوشي Bresson سامسونگ مي تواند يكي از رقباي اصلي گوشي Renoir شركت LG باشد و اين دو گوشي سهم عمده اي از بازار تلفن همراه را از آن خود كنند.

گوشي جديد با سيستم عامل گوگل
پس از انتشار شايعات و اخبار مختلف در مورد عرضه سيستم عامل گوگل براي تلفن هاي همراه با نام Android، شركت -Mobile Tسرانجام گوشي هوشمندي با نام G1 Android وارد بازار كرد كه اين سيستم عامل روي آن نصب شده است.نمايشگر لمسي اين گوشي به گونه اي طراحي شده است كه مي تواند تصاوير را با كيفيت 480 در 320 پيكسل و با كيفيت HVGA پخش كند.اين گوشي كه از فناوري هاي نسل سوم تلفن همراه(G3) پشتيباني مي كند به سيستم مسيرياب جهاني(GPS) نيز مجهز شده است.از ديگر امكانات به كار رفته در گوشي جديد با سيستم عامل گوگل مي توان به دوربين ديجيتالي 1/3 مگاپيكسلي، حافظه داخلي هشت گيگابايتي، دوام باتري به مدت پنج ساعت در حالت استفاده و 130 ساعت در حالت آماده باش اشاره كرد.اين گوشي به فناوري ارتباطي Stereo Bluetooth مجهز شده است و هم اكنون در كليه فروشگاه هاي -Mobile T در سراسر دنيا فروخته مي شود.
منبع: com.www.gizmood
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن