تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815356841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس پليس آگاهي: نظارت بر مناطق سخت گذر كردستان تشديد شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس پليس آگاهي: نظارت بر مناطق سخت گذر كردستان تشديد شده است
رييس پليس آگاهي استان كردستان گفت: به منظور مقابله با روند قاچاق كالا در اين استان علاوه بر شناسايي معابر و انبارها، نظارت و پوشش انتظامي بر مناطق سخت گذر تشديد شده است.


محمد قنبري روز يكشنبه در جمع نمايندگان رسانه هاي جمعي استان در سنندج گفت: همچنين دهها معبر غير مجاز ورود و خروج كالا در مناطق مرزي استان شناسايي شده است.
وي به كشفيات اين اداره در نيمه نخست سال جاري اشاره كرد و گفت:در اين مدت افزون بر 300 ميليارد ريال اموال، طلا و كالاي قاچاق كشف و ضبط شده است.
وي گفت: كشف 380 كيلوگرم طلا در شهرستان بانه، سوخت، وسايل الكترونيكي، لوازم آرايشي و بهداشتي، چاي، برنج، مواد غذايي و پارچه از جمله مهمترين كالاهاي كشف شده است.
وي با اشاره به عملكرد پليس آگاهي كردستان در شهريور ماه امسال گفت: كشف 35 هزار ليتر سوخت قاچاق، 13 هزار پاكت انواع سيگار، 148 طاقه پارچه، 13 هزار و 233 قلم انواع دارو در راستاي يك عمليات رزمي چهار روزه اقدامي پر حجم در حوزه كشفيات است.
به گفته وي در اين عمليات همچنين 44 قاچاقچي و 34 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق در استان كشف و ضبط شده است.
سرهنگ قنبري همچنين از دستگيري سه نفر از اعضاي يك باند قاچاق خودروهاي گران قيمت در كردستان خبر داد و گفت:پليس آگاهي موفق شد با دستگيري اعضاي اين باند دو دستگاه خودرو بنز به ارزش بيش از چهار ميليارد ريال را كشف و ضبط كند.
به گفته وي كشف 76 هزار پاكت سيگار و 860 هزار نخ سيگار خارجي، 20 هزار ليتر فرآورده نفتي و 326 طاقه پارچه از ديگر كشفيات پليس آگاهي استان در شهريور ماه سال جاري در عملياتي ديگر است.
به گفته وي دستگيري يك سارق، يك قاتل، دو كلاهبردار و يك آدم ربا از ديگر فعاليت هاي پليس آگاهي استان كردستان در نيمه اول امسال است.
وي گفت اين تلاش ها در راستاي مهار پديده قاچاق و مبارزه با مظاهر علني فساد انجام گرفته است و پليس موفق به شناسايي بيشتر محل هاي انبار مشروبات الكلي شده و اقدام به انهدام باندها و دستگيري عوامل مرتبط به قاچاق كرده است.
ك/2 533/610/1139 شماره 513 ساعت 13:43 تمام
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن