تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815312350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برخي از مسيرهاي ارتباطي كشور مسدود مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: برخي از مسيرهاي ارتباطي كشور مسدود مي‌شوند
مسئول مركز اطلاعات راههاي كشور با اعلام اينكه برخي از مسيرهاي ارتباطي طي چند روز آينده مسدود خواهند شد، گفت: مسدود شدن اين راهها به منظور ترميم، تعميرات دوره‌اي و ريزش‌ برداري است.


"محمدرضا علامي" روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: تونل شيرين سو واقع در مسير قزوين - لوشان به منظور انجام تعميرات دوره‌اي تاسيسات تهويه و روشنايي روز دوشنبه (فردا) از ساعت هشت تا 16 مسدود خواهد شد.
وي ادامه داد: در زمان انسداد رانندگان وسايل نقليه مي‌توانند از طريق جاده كنارگذر تونل با احتياط تردد كنند.
علامي سپس از مسدود شدن محور سنندج - ديواندره حدفاصل كيلومتر 35 تا 40 خبر داد و گفت: اين محور روز دوشنبه (فردا) بين ساعات 12 تا 14 به منظور انجام انفجار و ريزش برداري مسدود خواهد شد.
وي افزود: مسير سنندج - ديواندره فاقد كنارگذر است و رانندگان وسايل نقليه عبوري از اين مسير بايد در مكانهاي از پيش تعيين شده در دو انتهاي محدوده ابتداي ورودي تونل دوم و روستاي عباس آباد توقف كنند.
مسئول مركز مديريت اطلاعات راههاي كشور سپس اظهار داشت: محوره ايذه - دهدز نيز واقع در استان خوزستان به منظور ادامه عمليات ريزش برداري و تنظيم پلكاني محدوده ريزشي در كيلومتر 23 تا بيستم مهرماه روزها بين ساعات 9 تا 15 به تناوب مسدود خواهد شد.
علامي ادامه داد: محور سمنان - فيروزكوه واقع در استان سمنان نيز به علت انجام عمليات بهسازي محور و روكش آسفالت حدفاصل پاسگاه راه افتر تا گردنه بشم كه از 26 شهريور ماه مسدود اعلام شده بود، كماكان مسدود است.
وي افزود: در مدت انسداد اين مسير رانندگان وسايل نقليه مي‌توانند از طريق محورهاي سمنان - شهميرزاد - فولادمحله - ساري و همينطور از طريق محور ايوانكي - آبسرد تردد كنند.
وي سپس گفت: محور داران - اليگودرز واقع در استان اصفهان به منظور احداث يك دستگاه پل در محدوده روستاي حصور (كيلومتر 13) تا 24 مهرماه مسدود خواهد بود.
وي افزود: در مدت انسداد نيز رانندگان وسايل نقليه عبوري از اين مسير مي‌توانند در محدوده اجراي عمليات از طريق جاده انحرافي تردد كنند.
علامي همچنين گفت: در استان هرمزگان نيز مسير حاجي آباد - سرجان حدفاصل كيلومتر 38تا 40 و 70 تا 75 و مسير حاجي آباد - سيرجان در كيلومتر 55 تا 64 تا سي‌ام مهرماه بين ساعات
7 تا 18 همزمان با عبور ترافيك، عمليات مرمت و لكه‌گيري آسفالت انجام مي‌شود.
وي افزود: در مسير كلات - مشهد حدفاصل كيلومتر 8 تا 10 و 19 تا 85 نيز تا تاريخ 18 مهرماه عمليات ريزش برداري همزمان با عبور ترافيك انجام خواهد شد.
مسئول مركز اطلاعات راههاي كشور اظهار داشت: محور هنديجان - ديلم واقع در استان خوزستان به منظور احداث يك دستگاه پل در محدوده كيلومتر 28 كه از تاريخ 17 شهريورماه مسدود شده بود، كماكان تا اطلاع بعدي مسدود خواهد بود و تردد وسايل نقليه از طريق جاده انحرافي احداثي صورت مي‌گيرد.
علامي در پايان گفت: محور شمشك به ديزين حدفاصل قله تا هتل ديزين به منظور انجام عمليات راهسازي تا اطلاع بعدي مسدود است و رانندگان بايد فقط از طريق جاده كرج - چالوس تردد كنند. اين محور از تاريخ 11 شهريورماه امسال مسدود شده است.
اقتصام ** 1574 ** 1558
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن