تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815475504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش فاصله حزب كارگر با محافظه كار / اميد براون به ادامه حيات سياسي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كاهش فاصله حزب كارگر با محافظه كار / اميد براون به ادامه حيات سياسي
جديدترين نظر سنجي هاي انجام شده در انگليس حكايت از بهبود وضع حزب حاكم اين كشور و كم شدن اختلافها ميان حزب محافظه كار و حزب كارگر دارند.

به گزارش خبرگزاري مهر، اين نظرسنجي كه توسط موسسه BPIX و براي هفته نامه ساندي تلگراف انجام شده نشان مي دهد كه اختلاف ميان حزب محافظه كار به رهبري ديويد كمرون و حزب كارگر به رهبري گوردون براون نخست وزير انگليس از 23 درصد به 12 درصد كاهش يافته است.

بر همين اساس در حال حاضر محبوبيت حزب محافظه كار در ميان مردم انگليس 43 درصد و محبوبيت حزب كارگر 31 درصد و محبوبيت حزب ليبرال دموكرات 17 درصد است.

بر اساس اين گزارش، برگزاري كنفرانس سالانه حزب كارگر در هفته گذشته و راه كارهاي اقتصادي ارائه شده در اين كنفرانس براي مقابله با مشكلات اقتصادي انگليس دليل اصلي بهبود اوضاع حزب حاكم بوده است.

به گزارش ساندي تلگراف، كنفرانس سالانه حزب كارگر تا حدي براي مقامات اين حزب مفيد بوده كه هم اكنون 36 درصد مردم انگليس حزب كارگر را گزينه اي مناسب براي غلبه بر مشكلات اقتصادي خود مي دانند در حاليكه 35 درصد از مردم انگليس اين طرز فكر را درباره حزب محافظه كار دارند.

به گزارش ساندي تلگراف، مشكلات اقتصادي يكي از دلايل اصلي نارضايتي مردم انگليس از حزب حاكم اين كشور بود و حال كه اقدامات اخير حكايت از رفع اين مشكلات در ماههاي آينده دارد، مردم انگليس از ادامه كار دولت براون در اين زمينه حمايت مي كنند.
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن