تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815208287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شمار گردشگران ورودي به آذربايجان شرقي ‪ ۳۰۰‬درصد افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شمار گردشگران ورودي به آذربايجان شرقي ‪ ۳۰۰‬درصد افزايش يافت
داخلي. فرهنگي. گردشگري. ميراث.

رييس سازمان ميراث فرهنگي،گردشگري و صنايع‌دستي آذربايجان‌شرقي،از افزايش ‪ ۳۰۰‬درصدي تعداد گردشگران ورودي به استان در نيمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش ايرنا،"تراب محمدي" روز شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت فرا رسيدن "روز جهانگردي و هفته گردشگري" گفت: هر چند نظام آماري مشخص و مدوني‌براي تعيين تعداد دقيق گردشگران دركشور وجود ندارد،اما آمار دريافتي از اماكن اقامتي، مسافرتي و سايت‌هاي تاريخي استان حاكي از اين ميزان رشد است.

وي، تعداد اتباع خارجي ورودي به آذربايجان شرقي در نيمه نخست امسال را ‪ ۱۸۰‬هزار نفر اعلام كردو اظهار داشت: از اين تعداد ‪۱۲۵‬هزارنفر را گردشگران خارجي تشكيل مي‌دادند.

وي، دليل رشد چند برابري تعداد گردشگران ورودي به استان در سال جاري در مقايسه با سال قبل را همكاري و تعامل خوب رسانه‌ها در معرفي ظرفيت‌هاي گردشگري آذربايجان شرقي، ارتقاي سطح زيرساخت‌هاي گردشگري، آب و هواي مناسب و ارتقاي فرهنگ گردشگرپذيري شهروندان برشمرد.

محمدي اضافه كرد: اعتبارات دولتي اختصاص يافته براي توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري استان با بيش از ‪ ۱۰‬برابر افزايش از ‪ ۷/۲‬ميليارد ريال در سال گذشته به ‪ ۷۵‬ميليارد ريال در سال جاري رسيده است.

وي گفت: در زمان حاضر ‪ ۲۸‬هتل يك تا پنج ستاره در نقاط مختلف آذربايجان شرقي آماده ارايه خدمات به گردشگران داخلي و خارجي است.

وي در خصوص برنامه‌هاي ويژه هفته گردشگري در آذربايجان‌شرقي اظهار داشت:
در اين هفته ، عمليات كلنگ زني يك باب هتل در تبريز و يك هتل ديگر در شهرستان" عجب شير" آغاز مي‌شود.

وي از افتتاح چند مجتمع رفاهي بين‌راهي از قبيل گام(فاز)نخست مجتمع بين راهي"ممقان"،توزيع اقلام فرهنگي ويژه معرفي جاذبه‌هاي تاريخي فرهنگي استان و افتتاح مركز كشوري اطلاعات پيش از سفر در تبريز به عنوان ديگر برنامه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي،گردشگري و صنايع دستي آذربايجان‌شرقي در اين هفته ياد كرد.

وي يادآور شد:به‌مناسبت فرا رسيدن روز جهانگردي و هفته گردشگري در مراكز اقامتي و رفاهي استان خدمات با ‪ ۳۰‬درصد تخفيف به گردشگران ارايه مي‌شود.

وي حضور در بين دانشجويان رشته جهانگردي دانشگاه تبريز و بحث و بررسي راهكارهاي توسعه صنعت گردشگري استان را از ديگر برنامه‌هاي اين سازمان به مناسبت روز جهانگردي و هفته گردشگري عنوان كرد.ك/‪۲‬
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن