تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817215455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: اخبار كوتاه اقتصادي
پايانه ها و بنادر نفتي كشور ساماندهي مي شوند
مطالعه طرح جامع ساماندهي پايانه ها و بنادر نفتي كشور در سازمان بنادر و كشتيراني آغاز شد. معوان فني و مهندسي سازمان بنادر و كشتيراني در گفت وگو با شانا گفت : اين طرح براي تجهيز و توسعه بنادر و پايانه هاي نفتي كشور متناسب با نيازهاي 10 سال آينده اجرا خواهد شد. سيد عطاالله صدر ادامه داد : براين اساس بنادر چابهار شهيد رجايي بوشهر و امام در جنوب كشور و بنادر انزلي نوشهر و اميرآباد در شمال كشور در چارچوب طرح جامع بررسي مي شوند. وي با اشاره به اين كه اين طرح با توجه به ايجاد نيازهاي جديد افزايش مبادلات فرآورده هاي نفتي ترانزيت و سوآپ فرآورده و مواد نفتي از كشور در آينده اجرا مي شود اظهار داشت : به اين ترتيب مشخص مي شود كدام يك از بنادر نيازمند بازسازي و بهسازي يا ايجاد ظرفيت هاي جديد هستند. صدر مدت انجام اين طرح مطالعاتي را 18 ماه عنوان كرد كه يك شركت مهندسي مشاور داخلي با نظارت همكار خارجي آن را انجام مي دهد .
آزادسازي كامل قيمت سيمان بزودي كليد مي خورد
در جلسه رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار دبير كانون نهادهاي سرمايه گذاري ايران و مديران عامل شركت هاي سرمايه گذاري با وزير صنايع و معادن بر آزادسازي كامل قيمت سيمان تاكيد و مقرر شد اين طرح به زودي اجرايي شود. به گزارش پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار دبيركل كانون نهادهاي سرمايه گذاري ايران و مديران عامل شركت هاي سرمايه گذاري جلسه اي را با حضور وزير صنايع و معادن در وزارت صنايع و معادن برگزار كردند. علي صالح آبادي با اين خبر اين نشست گفت : در اين جلسه موضوعات مختلف مربوط به بازار سهام مورد بحث و بررسي قرار گرفت . همچنين تاثير تحول اقتصادي وضعيت صنعت سيمان شرايط شركت هاي سنگ آهني و معادن مطرح و به صورت مبسوط مورد بررسي قرار گرفت . صالح آبادي يادآور شد : در اين جلسه بر آزادسازي كامل قيمت سيمان نيز تاكيد و مقرر شد كه اين طرح به زودي به مرحله اجرا گذاشته شود. همچنين درخصوص شركت هاي معدني و سنگ آهن نيز وزارت صنايع تلاش مي كند تا فضاي سرمايه گذاري بيشتري را براي بخش خصوصي فراهم كند.
30 درصد از فروش آب وزارت نيرو بدون درآمد است
قدرت مانور وزارت نيرو براي جلوگيري از هدر رفت 15 تا 16 درصدي آب سالانه يك درصد است . مجيد نامجو در گفت وگو با برنا درخصوص ميزان هدر رفت آب گفت : اين موضوع را بايد در تفاوت ميزان آب توليدي با ميزان آب فروخته شده به مردم جستجو كرد كه اين اختلاف توليد و فروش 30 درصد است كه به آن بدون درآمد مي گوئيم . وي با تقسيم بندي آب بدون درآمد به سه بخش گفت : بخش اول « آب بدون درآمد مجاز » است كه شامل همان درصدي مي شود كه طبق دستور دولت از مردم دريافت نمي شود. نامجو « هدر رفت ظاهري » را دومين بخش ذكر كرد و آن را شامل انشعابات غيرمجاز و خطاهاي انساني دانست كه باعث نابرابر شدن ميزان توليد و فروش مي شود . وي هدر رفت واقعي را آخرين بخش از آب بدون درآمد ذكر كرد و ميزان آن را 15 تا 16 درصد در كل كشور خواند . به گفته نامجو قدرت مانور وزارت نيرو براي كاهش هدر رفت واقعي 8 درصد است كه سالانه يك درصد را شامل مي شود .
نمازگزاران عيد سعيد فطر بيمه حوادث شدند
بخش اقتصادي : نمازگزاران عيد سعيد فطر در مصلاي تهران از ساعت 5 صبح تا ظهر همان روز تحت پوشش بيمه حوادث قرار مي گيرند. رئيس كل بيمه مركزي ايران در نامه اي به مدير عامل شركت بيمه ايران از آن شركت خواست به عنوان راهبر قرارداد بيمه حوادث نمازگزاران عيد سعيد فطر را طبق روال سال هاي گذشته صادر كند تا نمازگزاران از ساعت 5 صبح لغايت 12 ظهر روز عيد سعيد فطر تا سقف تعهد 50 ميليون ريال براي هر نفر تحت پوشش بيمه حوادث قرار گيرند . هر يك از شركت هاي بيمه ايران آسيا البرز ودانا براساس سهم خود از پورتفوي بيمه حوادث خسارت هاي احتمالي را طبق ضوابط مقرر در قرارداد تقبل مي كنند. جانشين رئيس ستاد برگزاري اقامه نماز عيد سعيد فطر در تهران پيش بيني كرد كه امسال يك ميليون و پانصد هزار نفر نماز عيد سعيد فطر را در مصلاي تهران برگزار كنند.
اجراي طرح بسته هاي حمايتي زعفران و فناوري اطلاعات در سال جاري
در سال جاري خبر داد . مهدي غضنفري در گفت وگو با IT رئيس سازمان توسعه تجارت از اجراي طرح بسته هاي حمايتي زعفران و خبرگزاري فارس درخصوص بسته هاي حمايتي كالاها گفت : بسته هاي حمايتي فقط براي دو كالا به صورت نمونه آماده شده بود تا درصورت موفقيت به ساير كالاها تعميم داده شود. وي افزود : متاسفانه به خاطر مشكلات پولي سال گذشته نتوانستيم بسته هاي و زعفران را طرح اجرا كنيم . رئيس سازمان توسعه تجارت گفت : در سال گذشته به دليل حجم بالاي حمايتها و اجزاي متنوع IT حمايتي آن نظير تبليغات در تامين منابع مالي به مشكل برخورديم .
سهم تهران در ساخت مسكن استيجاري 1458 واحد است
معاون وزير مسكن و شهرسازي گفت : توليد مسكن هاي استيجاري در كشور تا پايان سال جاري به 8995 واحد مسكوني خواهد رسيد كه سهم استان تهران از آن 1458 واحد مسكوني است . موسي برزگري در گفت وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت : توليد مسكن هاي استيجاري در كشور توسط دولت تا پايان سال جاري حدود 98 پروژه خواهد بود كه اين تعداد پروژه در مجموع با 8995 واحد مسكوني تا پايان سال جاري افتتاح مي شود . وي افزود : اين 98 پروژه در استانهاي تهران آذربايجان شرقي و غربي اصفهان اردبيل خراسان رضوي و شمالي چهارمحال و بختياري سمنان زنجان خوزستان فارس سيستان و بلوچستان قم كردستان كرمان كهگيلوي و بويراحمد گيلان لرستان مركزي مازندران و هرمزگان توليد و افتتاح خواهد شد. بيشترين تعداد واحد مسكوني استيجاري مربوط به تهران با 1458 واحد مسكوني آذربايجان غربي با 952 واحد مسكوني و خوزستان با 921 واحد مسكوني است . كمترين تعداد واحد مسكوني استيجاري نيز مربوط به سيستان و بلوچستان با 48 واحد مسكوني است .
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن