تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816490567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در روز جهاني قدس مردم متدين استان اصفهان با آرمانهاي ملت فلسطين تجديد ميثاق كردند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: در روز جهاني قدس مردم متدين استان اصفهان با آرمانهاي ملت فلسطين تجديد ميثاق كردند
اصفهان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : همزمان با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس مردم متدين و روزه دار اصفهان با شركت در راه پيمايي گسترده خود : بار ديگر با آرمان هاي ملت فلسطين تجديد عهد و ميثاق نموده و خشم و انزجار خويش عليه ستم گران و اشغالگران صهيونيستي را به گوش جهانيان رساندند.
اصفهان يكپارچه در حمايت ملت مظلوم فلسطين قيام كرد و فرياد حق طلبانه خود عليه كاخ هاي ظلم و ستم را در سرتاسر گيتي به صدا در آورد.
اصفهان قهرمان در روز قدس شاهد خروش و جوشش مردم روزه دار عليه اسرائيل غاصب و جنايت هاي 60 ساله اين رژيم جعلي و غيرقانوني بر مردم مظلوم و بيدفاع فلسطين بود.
مردم شهيدپرور اصفهان با خروش خود فرياد تاريخي امام خميني (ره ) درخصوص نابودي رژيم صهيونيستي را مجددا در اذهان مردم دنيا زنده كردند و خواب را از چشمان پليد و حقير صهيونيست هاي غاصب گرفتند.
گزارش خبرنگاران ما از استان اصفهان حاكيست بدنبال دعوت شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اصفهان از اقشار مخلتف مردم براي حضور يكپارچه در راه پيمايي روز جهاني قدس مردم سلحشور و روزه دار اصفهان از نخستين ساعات صبح روز جمعه با شركت در راه پيمايي اين روز عظيم فرياد مرگ بر اسرائيل جنايتكار را در آسمان اصفهان طنين انداز كردند و با حمايت هاي قاطع خود از مبارزات مردم مظلوم فلسطين برگ زريني در تاريخ پرافتخار خود را به ثبت رسانيدند.
اين گزارش مي افزايد راه پيمايان درحاليكه عكس هايي از امام خميني رهبر معظم انقلاب و پلاكاردهايي در حمايت از ملت فلسطين و محكوميت رژيم غاصب صهيونيستي همراه داشتند در مسيرهاي هشت گانه از نقاط مختلف شهر اصفهان به طرف ميدان امام حركت كردند و در اين ميدان تجمع نمودند.
در مراسمي كه به اين مناسبت با حضور اقشار مختلف مردم مسئولين نيروهاي نظامي و انتظامي همراه با فريادهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل در ميدان امام برگزار شد استاندار اصفهان در سخناني با اشاره به تحقق جهاني شدن شعار مرگ بر اسرائيل گفت : آن روزي كه امام خميني فرمودند غده سرطاني اسرائيل بايد نابود شود كسي فكر نمي كرد اين امر به عنوان يك ايده مهم صلح طلبي در جهان مطرح شود.
سيد مرتضي بختياري افزود : دستاوردهاي كلام نوراني امام (ره ) را طي سخنراني رئيس جمهور در سازمان ملل شنيديد كه وي به عنوان نماينده مردم قهرمان ايران و بنام اسلام و قرآن و امام زمان (عج ) چگونه جنايت هاي رژيم سفاك اسرائيل را افشاكرد و مشاهده گرديد سران كشورها چگونه سخنان وي را تائيد نمودند.
استاندار اصفهان با اشاره به حمايت هاي مردم آزاده جهان از ملت تحت ستم فلسطين گفت : امروز ديگر فلسطينيان احساس تنهايي نمي كنند زيرا كشورها و ملت هاي مسلمان در برابر اسرائيل غاصب ايستاده اند.
وي با اشاره به شكست توطئه هاي 60 ساله جنايتكاران صهيونيستي عليه مردم فلسطين گفت : اولمرت جنايت پيشه رسما اعتراف كرده كه شعار اسرائيل بزرگ را فقط خود اسرائيلي ها معتقد هستند و روياي اسرائيل بزرگ پايان يافته است و خودتان را گول مي زنيد كه مي گوئيد اسرائيل بزرگ از نيل تا فرات است .
وي افزود : اين ها همان تحقق وعده الهي است كه امام خميني 29 سال پيش فرمودند و امروز نيروهاي فلسطيني با روحيه شهادت طلبي در دفاع از آرمان هاي خود صداي مقاومت سر ميدهند و اميدوار به نابودي رژيم ستمگر اسرائيل هستند.
استاندار اصفهان گفت : صهيونيست ها در 60 سال گذشته هر جنايتي را توانستند عليه مردم فلسطين انجام دادند اما پيروزي واقعي از آن مردم فلسطين است و اين اعتقاد ملت هاي جهان مي باشد.
وي افزود : مردم فلسطين عليرغم تقديم هزاران شهيد و مصدوم و آوارگي كه توسط اشغالگران انجام شده است از آرمان هاي خود دست برنداشته و ديديد در انتخابات به كساني راي دادند كه سريع ترين و قاطع ترين مواضع را عليه اسرائيل و استكبار داشتند و اين همه سال جنايت مردم را از اعتقاداتشان دور نكرد.
استاندار اصفهان با اشاره به وضعيت اسف بار داخل رژيم اشغالگر قدس گفت : تعداد 530 تا 560 هزار نفر تاكنون از اسرائيل خارج شده اند كه 25 هزار نفر آنها را تحصيل كرده هاي اسرائيل شامل مي شوند كه به بهانه هاي مختلف از اسرائيل رفته اند و به علاوه صدها سرمايدار اسرائيلي با 20 هزار ميليارد دلار سرمايه از اين كشور خارج شده اند كه همه اين ها بخاطر وضعيت اسف بار داخل اسرائيل است .
وي كمك هاي عظيم آمريكا به رژيم صهيونيستي را يادآور شد و افزود : عليرغم كمك هاي ميلياردي آمريكائيان به رژيم صهيونيستي براي ضربه زدن به اسلام و قرآن اكنون شاهد هستيم به لطف الهي و با هوشياري مردم ولايت مدار ايران تمام توطئه هاي آنان با شكست روبرو شده و جز سرشكستگي براي آمريكا چيزي در برنداشته است به طوريكه بوش منفورترين رئيس جمهور تاريخي آمريكا مطرح شده است .
استاندار اصفهان تلاش استكبار براي وانمودن كردن اينكه ايران عامل برهم زدن صلح و امنيت در منطقه است را يادآور شد و گفت : عليرغم تمام اين توطئه ها و سنگ اندازي ها در راه پيشرفت و تعالي ايران اسلامي ملت ايران با تكيه بر اعتقادات ديني و تلاش گسترده خود پله هاي ترقي را در زمينه هاي مختلف طي كرده و خار چشم دشمنان اسلام شده است .
در پايان اين مراسم قطعنامه سراسري روز جهاني قدس در حمايت از مردم مظلوم فلسطين قرائت گرديد كه با فرياد الله اكبر و مرگ بر اسرائيل مردم روزه دار اصفهان مورد تاكيد قرار گرفت .
گزارش خبرنگاران ما از سراسر استان اصفهان حاكيست نظير اين مراسم ها در اقصي نقاط شهرستان هاي استان با حضور يكپارچه مردم برگزار گرديد.
استاندار اصفهان : علي رغم كمكهاي ميلياردي آمريكائيها به رژيم صهيونيستي صدها سرمايه دار اسرائيلي با 20 هزار ميليارد دلار سرمايه از اين كشور غاصب خارج شده اند كه مويد وضعيت اسف بار فعلي رژيم اسرائيل مي باشد
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن