تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798476546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش متدولوژی و تکنولوژی طراحی وب ciw (بخش 8)


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: آموزش متدولوژی و تکنولوژی طراحی وب CIW (بخش 8)





انيميشن

انيميشن يکي از مهمترين مولفه هايي است که وب را از بقيه رسانه ها مشهور تر کرده است . درجات مختلف انيميشن از تصاوير Gif انيميشن ساده تا عناصر تعبيه شده سه بعدي و محيط هاي مجازي مي توانند دسته بندي شوند و به محسوس شدن حس حرکت و درگير کردن تعدادي از کاربران کمک ميکند.
بعضي اوقات از اين انيميشن ها براي جلب توجه و در مواقع ديگر براي شرح و تفصيل مفاهيم استفاده مي شود . طرح و ابزار هدفمند نه تنها فوايد انيميشن را از مسير خود منحرف نميکند بلکه به ارزش آن نيز ميافزايد.بيشتر انواع انيميشن هاي پايه Gif Animated و فايلهاي Macromedia Flash مي باشند .

Animated Gif فايلهاي (Gif Animator ) :

در قبل گفتيم که يک فايل انيميشن از جمع آوري عکسهاي ساکن و حرکت آنها در توالي رشته با سرعت و تکرار طراحي شده است . خيلي از لوگوها با Gif Animated طراحي شده است . اغلب آگهي ها فايلهاي Gif هستند که خود با حرکتشان براي آگهي چرخش ايجاد ميکنند . فايلهاي Gif Animator براي نمايش اطلاعات اضافي در مکاني مانند صفحه نمايش مي توانند خيلي مفيد باشند و توانايي جلب نظر کاربران را نيز دارند و حرکت را در فرم قالب عادي به صفحات ساکن اضافه مي کند .

رويدادهاي ماوسي Rollovers :

رويدادهاي ماوسي حرکتي است که با رد شدن مکان نماي ماوس بر روي مکانهاي معين صفحه ايجاد حرکت ميکند. به طور معمول رويدادهاي ماوسي همراه با المانهاي Navigation کاربرد دارند و آنها با نشان دادن عکس العمل نسبت به عمليات کاربر ، کاربر را درگير مي کنند و با کاربر بصورت متقابل عمل مي کنند و نيز بعضي از عناصر را بصورت ابر اتصال نشان مي دهند . در حالت عادي ابر متن هايي که در صفحه بصورت پيش فرض قرار دارند به رنگ آبي هستند و زير آنها خط کشيده شده است و اين روش ظاهر صفحه را کمي متفاوت ميکند.

فايلهاي Flash :

Macromedia Flash بطور چشمگيري مورد قبول همگان قرار گرفته است. Flash يک فرم جديدي از انيميشن را که در قبل ايجاد آن آسان نبود , معرفي مي کند و در حالي که پهناي باند را حفظ مي کند رسانه اي غني عرضه مي کند .

اجتناب از Animation :

اسکرول کردن متن ها يکي از انواع انيميشن هايي است که کاربران مايل به استفاده از آن نيستند . براي دادن اطلاعات خيلي مهم نبايد اسکرول ايجاد شود زيرا احتمالا کاربران توجه کمي به آنها خواهند کرد .


صوت
صوت متفاوت از بقيه مندرجات است و کاربران براي دريافت آن رسانه به نوع نمايش استناد نمي کنند و محدوديت هاي سايز مانيتور ، سيستم عامل و عمق و بيت رنگي نيز در آن وجود ندارد .
اصوات مي توانند به دو روش جداگانه انتشار داده شوند . کاربر بايد صوت را بارگذاري کند و سپس مراحل اجرا آن سيستم شروع مي شود و يا فايل صوتي مي تواند در قالب رشته اي توزيع شود . کيفيت اجراي هر فايل ضبط شده وابسته به مراحل و قالبهاي استفاده شده و کيفيت دستگاه خروجي سيستم کاربر براي فايل ديجيتالي مي باشد .

بارگذاري صوت :

اولين صورت Audio در وب بارگذاري آن فايل مي باشد . يک فايل مي تواند در يک صفحه وب تعبيه شود و همراه با ساير فايلها مانند عکسها بارگذاري شود . بايد در نظر داشته باشيد که زمان بارگذاري فايلهاي صوتي بزرگ زياد است و بر خلاف فايلهاي متني نياز به حافظه بيشتري براي ذخيره و اجرا دارند .
زمان بارگذاري يک فايل صوتي در مقايسه با زماني که آن فايل اجرا مي شود زيادتر است و اين مورد براي کاربران خيلي مناسب نيست . فايلهاي صوتي تعبيه شده از بقيه قالبهايي که به کاربر براي بارگذاري اجازه نمي دهد متفاوت است . آنها جزء مولفه هاي ضروري سايت هستند و غير قابل تفکيک مي باشند .
توصيه ميشود فايلهاي صوتي را تعبيه نکنيد و به جاي آن به کاربر اجازه دهيد که خود آنها را بارگذاري کند و گوش دهد . در حال حاضر يک فايل تعبيه شده صوتي همراه با متن در وب استفاده مي شود فايل Flash مي باشد . فايلهاي Flash فايلهاي صوتي را بي اندازه در سايز کوچک مي کنند و بصورت جرياني براي کاربر تبديل مي کنند و زمان بارگذاري آن را براي کاربر کاهش مي دهند .
جدول زير فايلهاي صوتي و پسوندهاي آن را نشان مي دهد :
File Name Extention File Type
aiff Macintosh Native Format
.au Unix Native Format
.mid Midi Format,Produces Smal Files Size by Creating Music algorithms
.mov Quick time format , support both audio and video
.wav Windows native format
.swf Shock Wave / Flash Format


انتشار صوت :

مزيتي که در روش انتشار صدا با فايلهاي صوتي بارگذاري شده است اين ميباشد که کاربر مجبور نيست که به فايل گوش دهد. به مجرد آنکه اتصال با سرور منتشر کننده صدا برقرار مي شود يک حافظه موقت ايجاد مي شود . فايل صوتي اجرا ميگردد . يک فايل صوتي 10 MB را در نظر بگيريد ، بارگذاري آن با يک ارتباط با خط تلفن غير ممکن است . در اين نوع قالبها فايل زماني که بارگذاري مي شود مي تواند اجراء شود و زمان انتظار براي تحويل آن به کاربر کاهش مي يابد . نمايش زنده قالبهاي صوت براي انتشار تکنولوژي مفيد مي باشد . گوش دادن به يک فايل صوتي بصورت Online که در همان زمان کاربر منتشر مي شود مي تواند با گوش دادن به راديو قابل مقايسه باشد . وقتي انتقال جريان صورت مي گيرد بارگذاري کامل ميشود و سپس در حافظه ذخيره مي شود . شبکه جريان صوت را به صحنه هدايت مي کند . Real Palayer اين توانايي را دارد که جرياني از فايلهاي صوتي ويدوئويي را از ميان ارتباط آهسته 28.8 kb با کيفيت قابل قبولي اجرا کند.

ويدئو :

ويدئو در گسترش تکنولوژي Multimedia مي باشد که در وب مورد استفاده قرار مي گيرد تاثير بسزايي دارد . در حال حاضر ويدئو براي کاربراني که از Dialup استفاده مي کنند از کيفيک خوبي برخوردار نيست . ديدار هر سايت هاي جديد و بزرگ مثالهايي از فايلهاي ويدئويي جاري که با استفاده از Real Player و Media Player و ... ساير برنامه ها اجرا مي شود را ارائه مي کند .
در اينتکنولوژي از( ويدئو) بطور معمول قدر تفکيک کمي دارد . حرکت قاب آنها کند و داراي عدم تعادل است و در ابعاد نيز کوچک هستند ولي اکثر اوقات به طور معمول قابل مشاهده و فهم هستند .
مانند صوت فايلهاي ويدئو نيز مي تواند بارگذاري و اجرا شود و بصورت جرياني به سمت کاربر جاري شود و پس از قطع جريان با نرم افزارهاي اجرا کننده اجرا شود .
انتخاب ويدئو و استفاده از آن با زياد شدن پهناي باند افزايش يافته است .
ويدئو کنفرانس ، تبديل کنندگان داده در وب ، دوربين هاي وب به عنوان وسايل حمل و نقل در وب مورد استفاده قرار مي گيرد .
ويدئو بر روي وب نبايد براي اشخاصي که در خارج از شبکه مثل LAN يا اينترانت هستند اجباري باشد . شما بايد اتصالاتي ايجاد کنيد و با ايجاد آنها به کار اختيار دهيد که خود را انتخاب کند . براي کليپ هاي ويدئويي بايد زمان اختياري رادر حدود چند دقيقه براي انتشار صوت براي کمک به حفظ پهناي باند و بارگذاري، زمان ايجاد کنيد .

Internet TV :

Internet TV هنوز به عنوان يک جزء محکم و ثابت توسعه پيدا نکرده است و عموما هنوز به عنوان وسيله اي براي ارتباط مردم با اينترنت نيست ولي بيشتر کارشناسان بر اين باورند که اين کار به زودي انجام خواهد شد . به طور معمول ميکروسافت اين تکنولوژي را داراست که نام آن Web TV مي باشد و قسمتي از استراتژي آن افزايش سود براي مصرف کننده مي باشد . کنترل اين وسيله شبيه به جعبه کابل و ارتباط با اينترنت با يک سرعت خط بالا مي باشد . براي استفاده از Web TV کاربران نياز به يک خط تلفن براي ارتباط با تلويزيون بر روي اينترنت دارند . به محض ارتباط کاربران مي توانند تمام اعمال خود را مانند موج سواري در دريا بر روي اينترنت انجام دهد .
کاربران مي توانند از يک سايت ديدن کنند و تمامي عکسهاي آن را مشاهده کنند و عکس العملهايي نيز براي کاربران در نظر گرفته شده که کاربران ميتوانند محصولات در دسترس داخل سايت بازديد کنند . شرکتهايي مثل سوني و فيليپس در اين تکنولوژي با Web Tv - http://www.webtv.net متحد هستند .

اهداف يک سايت چند رسانه اي

چند رسانه اي ها مندرجاتي پر محتوا ايجاد مي کنند و روشهايي را براي شرح اطلاعاتي که مقصود آن واضح نيست بيان مي دارند . در اوايل پيدايش چند رسانه اي وب متخصصان خبره وب آنقدر از اين رسانه شگفت زده شده بودند که رسالت بزرگتر پيام آن را از ياد برده بودند .
روشن کردن اهداف چند رسانه اي وب سايت قبل از ايجاد اولين صفحه يا ايجاد توالي انيميشن سيار مهم است . در ابتداي کار با چند رسانه اي ها هميشه سئوالات زير را از خود داشته باشيد .

1- کاربران شما چه کساني هستند، پيام شما براي آنها چيست ؟
2- تنظيمات يا بر هم کنش يا رابطه تقابل بايد چگونه باشد ؟
3- کدام يک از المانهاي چند رسانه اي براي بر هم کنش و تکميل پيام شما لازم هستند ؟
4- کدام نوع از ابزارو چه نوع مهارتي جهت ايجاد المانهاي چند رسانه اي و ايجاد مطالب وب سايت نياز داريد ؟

به عبارت ديگر هنگامي که کاربران سايت شما مي بينيد مي خواهيد چه عملي انجام دهند ؟ آيا مي خواهيد جسته گريخته مندرجات را بخوانند ؟ خريد کنند ؟ پژوهش کنند ؟ يا در سيستمهاي بروز شده ثبت نام کنند؟

سرانجام در نظر داشته باشيد که :

- کاربران بعد از ورود در يک وب سايت و قبل از خروج از آن مايل به پر کردن يک فرم خواهند بود و يا به ثبت نام در صفحه مهمان ترغيب خواهند شد . کاربران براي اطلاعات مربوط به محصولات فهرست شده از طريق Email ها يا تلفن هاي بدون صرف هزينه يا پر کردن فرم هاي اختياري در خواست خريد مي دهند . - ممکن است کاربران در جملاتي که در مورد کارتها ميباشد ثبت نام کنند.

اساس طراحي يک سايت چند رسانه اي :

طراحان يک وب سايت چند رسانه اي بايد المانهاي خود را در صفحه ارائه دهند . بنابراين بايد انتظارات کاربران را تأمين کنند . هماهنگي اين انتظارات وظايف ساده اي نيست و بايد براي پيشبرد آن با يک سيستم توسعه يافته برنامه ريزي شود .

مسائل مطرح شده به شرح ذيل است :

● آيا ساختار Navigation وب سايت چيست ؟
● از فرم ها استفاده مي شود ؟
● هدف شما از مشاهده استعدادهاي کاربران شما چيست؟
● کاربران با چه سرعتي در اينترنت ارتباط پيدا کنند و از چه سيستم عاملي بايد استفاده کنند ؟
● آيا فقط بايد سايتهايي با متن تنها و عکسهاي با کيفيت پائين ايجاد شود ؟
● آيا Plug ins آسان و ضروري در دسترس مي باشد ؟
● در کدام قسمت صفحه اتصالي براي Plug ins در نظر مي گيريد ؟
● آيا در سايت خود Plug ins که با اتصال آن کاربران به صفحه ديگر هدايت شوند ايجاد کرديد؟
● چگونه کاربران به سايت شما باز مي گردند ؟

چشم انداز و تنظيمات :

در طراحي سايت هاي داراي چند رسانه اي ها , مکانهاي عکس و تصاويرخود و چند رسانه اي ها بصورت تصادفي مي باشند .
برگزيده هاي زير را از کتاب David Siegel"s در نظر بگيريد .

ايجاد يک وب سايت کشنده :

طراحان وب بايد بطور دقيق موقعيت و ارتباط بين تمامي المانها را بر روي صفحه مشخص کنند و تمرکز و کنترل خوبي روي ساختار صفحه داشته باشند . سايتها از مجازها و موضوعات بصري براي راهنمايي و دادن آگهي استفاده مي کنند و تجربه خوبي مانند موج سواري از ديدن اولين صفحه به آخرين صفحه ايجاد مي کنند . به عبارتي طراحان سايتهاي چند رسانه اي توليدات خود را در جهت تمرکز و ايجاد بر مدلهاي ذهني روشن کاربراني که بتوانند نقل کنند و واکنش نشان دهند به انجام مي رسانند .
نظر به اينکه مندرجات سايت در حال تغيير است، بايد ساختار و عمل آنها به شکل ثابتي باقي بماند، مخصوصا اگر شما انتظار داشته باشيد که کاربران دوباره به سايت شما باز گردند . بر خلاف خيلي از باورها بيشتر مردم نمي خواهند که در هر بار بازديد مندرجات سايت شما را باز آموزي کنند .

فعل و انفعالات کاربران :

وب کاران حرفه اي مي توانند مندرجات سايت را از ميان تعدادي مدلهاي قابل قبول انتشار دهند که بيشترين موفقيت از آن مدل مارپيچي است و سه جزء اصلي دارد : علايق Farorites، فعاليتها Activities، تجزيه و تحليل Analys . هر کدام از اين المانها به صورت پي در پي و تا جايي که تجربيات کاربران کامل شود يا کانالهاي مسير يابي سايت جستجو شود. چگونه يک وب سايت مي تواند با زمينه سازي تصاوير اصلي و ايجاد منوها و هدايت کاربران به اهداف در خواستي کاربران را جذب کند؟
به خاطر داشته باشيد که بيشترين تمرکز کاربران در مطالب وب سايت شما است . اگر کاربران از مطالب سايت لذت ببرند در اينصورت احتمال آنکه دوباره به سايت شما بازگردند بيشتر مي شود .
براي مثال کاربراني که بر روي سايت هاي با کيفيت بالا در حال بازديد و بررسي هستند ، اغلب از گذر زمان غافل مي شوند.
اين نوع تفکر براي مشتريهاي بعدي شما مخصوصا براي کساني که قصد خريد نير دارند مطلوب است .
يکي از اهداف وب کاران حرفه اي ايجاد تجربياتي است که پتانسيل طبيعي مشتريان را کشف و توسعه مي بخشد . تحقيقات روانشناسي در مورد کساني است که به اين مراحل رسيدند.

● تمرکز
● مبارزه طلبي
● از دست رفتن هوشياري
● از دست رفتن زمان
● گيج شدن

بنابراين براي کمک به کاربران در رسيدن به اين موارد کلي بايد سايتي ايجاد کنيد که تمامي اين موارد را حمايت کنند . يک مثال ديگر در مورد سايت http://www.disneylanel.com مي باشد که کاربران را بطور ناگهاني به پيشروي در اين سايت تشويق مي کند . تصاوير و مندرجات آنقدر پيش زمينه خوبي دارند که کاربران را براي جستجو بيشتر تشويق مي کنند ، بعد به يکباره فعل و انفعالات شروع مي شود و کاربران به مراحل و درجات بالا هدايت مي شوند . عکسهاي گرافيکي پيچيدگي دارند و صدا و ويدئو نيز ميتوانند به يک پيش زمينه اضافه شوند . با هر بار کليک روي کليدهاي Navigation کاربران براي موارد جديد جايزه مي گيرند اين نوع مندرجات براي سايتهاي تجاري خيلي مهم است ( تجارت ، خريد ، بازاريابي )
اغلب سايتهاي تجاري سعي ميکنند براي جلوگيري از کاهش سرعت, از تحريکات کمتري براي جذب مشتري استفاده کنند. آنها براي ايجاد جذابيت و تحريک و تشويق کاربران بيشتر تمايل به ايجاد متون جذاب ميکنند.


انتخاب المانهاي چند رسانه اي

دقيق ترين اعمالي که بايد صفحات چند رسانه اي انجام دهند اداره کردن فضاي صفحات و انتخاب قالبهاي مناسب براي المانهاي رسانه هاست. همانطور که تعداد Plug ins هاي قابل استفاده براي هر دو مرورگر IE و Netscape افزايش مي يابد . تعداد قالبهاي فايلي قابل انتخاب نيز بصورت هايي براي هر 2 مرورگر افزايش مييابد.
طراحان بايد کوشش خود را براي جستجوي بيشتر Plugins هاي مورد استفاده مخاطبين انجام دهند . طراحان وب بايد براي کاربراني که Plugins هاي لازم را ندارند برنامه ريزي کنند . اتصالات يا دستورالعمل هايي را در جاهايي براي راهنمايي نصب Plugins ايجاد کنيد . ميکروسافت اغلب اين مشکلات را شناسايي کرده و با نصب اتوماتيک بيشتر Plugins هاي معمول زودتر از آنکه مرورگر فايلهاي مورد نياز را بخواند نصب مي شوند . Netsape از منوي Help خود اتصالي را براي بارگذاري صفحات به منظور Plugins ايجاد مي کنند . چنانچه در مورد قالبهاي مورد استفاده فکر مي کنيد برخي از المان چند رسانه اي را در نظر آوريد, براي مثال از خود بپرسيد که آيا Java Script براي سايت شما مهم است يا فقط به صرف اينکه مي توانيد مي خواهيد آن را اضافه کنيد ؟
بطور مشابه دلايل خوبي براي استفاده از اپلتهاي جاوا يا جاوا اسکريپت و يا جايگيري جاوا در نوار وضعيت نيز وجود دارد.
يک طرح خوب از مندرجات و طراحي گرافيکي براي خشنودي انتظارات کاربران مي تواند کافي باشد . افکت هاي Mouseover و Rollovers يا واکنشها و عمل هاي تقابلي ايجاد مي کنند .
نمودار زير نشان ميدهد که کدام قالب بهترين قالب براي چند رسانه اي ميباشند و اين نتيجه گيري با بکاربردن قالبهاي متفاوت حاصل ميشود.



بهترين طراحان وب برنامه هايي دارند و مي دانند که چگونه از ابزارها و المانهاي چند رسانه اي استفاده کنند . شايد هيچ يک از طراحان وب ندانند که بايد در ابتدا به عنوان آسيستان يک طراح شروع به کار کنند تا بتوانند با منابع و ابزار هاي مورد نياز براي يک سايت آشنا شوند.
همچنين بايد سعي کنند که محاسبه کنند که چند درصد از کاربران مورد نظر مرورگرهايي با قابليت Java دارند و يا فايل به بارگذاري Plugin هستند .

ايجاد کننده چند رسانه اي :

هر برنامه چند رسانه اي مي تواند محرکي جهت استفاده از ابزارهاي جديدي که به شما براي بنا کردن المانهاي قوي چند رسانه اي کمک ميکند ، باشد .
چرا که هر نرم افزار ويژگيهاي خاص خود را دارد و هر يک ميتواند براي بهينه سازي عوامل نمايش انتخاب شود بعلاوه وسعت تيم طراحي شما ميگويد که در فاز طراحي چه نقشي را خود ما ايجاد ميکنيم و چه عوامل ديگري بايد در کار درگير شوند . در فازهاي طراحي بايد فرصتهايي را براي محاسبه نقاط قوت و ضعف سايت خود داشته باشيد. همچنين شما به عنوان يک طراح وب بايد وقوف کامل به زمان داشته باشيد و آن را به عنوان يک بار اضافي براي کابراني که در حال حاضر حتي اضافه بازديد دارند تلقي کنيد. تکنيکهاي تجارت الکترونيک و قابليت هاي همکاري بين سيستم عامل هاي مختلف و سخت افزارهايي که مي توانند براي سيستم هاي مختلف به کار گرفته ميشوند همه و همه بايد به دقت در نظر گرفته شوند, وب کاران حرفه اي بايد همه اين موارد را در نظر بگيريد .
برنامه هاي جديد دائما چند رسانه اي هاي بزرگتر و بمقبول تري را بر روي وب مطرح مي کنند . در مراحل توسعه امروزي هيچ رسانه اي استانداردي نيست که بتواند بگويد که کدام نرم افزار بر روي اينترنت بهتر کار مي کند. براي ايجاد چند رسانه اي خوب بايد کليه منابع و امکانات در قالب براي ايجاد بهترين تکنولوژي به کار گرفته شوند.
با رشد و ازدياد مصرف کنندگان علاقمند ، فعاليت خريد و تجارت سئوالات شما پيرامون محورهاي زير قرار خواهد گرفت .
چگونه شرکت ما بهترين بهره را از دانش برنامه هاي تقابلي وب و مندرجات چند رسانه اي براي موفقيت در ايجاد توانايي براي مشتريان ( قبل از رقابت ) انجام مي دهد ؟ اين سئوالات تجاري از تصاوير سنتي که در مورد تاکيد در تکنولوژي وب مي باشد متفاوت است ؟ يک صفحه وب فقط در چند ثانيه خواننده را ملزم و علاقمند به محتويات داخل سايت ميکند.
حس و نگاه صفحه ابزار مهمي براي اين فعاليتها مي باشد . گرافيک ها قسمت مهمي از مشاهدات کاربران شما هستند ، به اين دليل نمايش گرافيک ها قسمت مهمي از توسعه وب مي باشد و اولين صفحه از سايت شما بايد گذرگاهي نمايش دقيق اجزاء براي کاربران به منظور جمع آوري اطلاعات باشد . اين نوع قالب پيمايش به در راه مشخص به کاربران کمک مي کند .






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 548]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن