تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816700851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جمعي‌از رزمندگان رامسري: دوران دفاع مقدس دوران شكوه وپايداري ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جمعي‌از رزمندگان رامسري: دوران دفاع مقدس دوران شكوه وپايداري ايران است
داخلي. اجتماعي. دفاع مقدس.

شماري از رزمندگان دفاع مقدس و مسوولان شهرستان رامسر با اشاره به اينكه دفاع مقدس دوران شكوه وپايداري‌ايران است، خواستار تبيين درست و همه جانبه قطعه مقدس و درخشان تاريخ معاصر ايران به عنوان ميراث گرانبها به نسل‌هاي آينده شده‌اند.

"علي باباخاني" رزمنده و فرماندار شهرستان رامسر به ايرنا گفت : جنگ در شرايطي بر ملت ايران تحميل شد كه انقلاب اسلامي، نوپا، ارتش پاشيده و نيرو هاي مردمي تازه شكل گرفته بود.

وي اظهار داشت: ما در مقابل دشمني سراپا مسلح قرار گرفتيم كه در آن زمان قدرت نظامي منطقه بود و مورد حمايت جدي كشورهاي شرق و غرب ، اروپا و آمريكا قرار گرفت.

وي خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي ايران به عنوان يك انقلاب مردمي و الهي با رهبري پيامبرگونه از ظرفيت‌هاي فراوان معنوي و مردمي برخوردار بود و شهادت‌طلبي در راه دفاع از ارزش‌هاي اسلامي و ملي يك تكليف الهي بود.

اين رزمنده دفاع مقدس يادآور شد : ملت ايران با رهبري امام همانگونه كه در برابر رژيم ستمشاهي ايستاد و پيروز شد در جنگ هم با شهادت طلبي‌ها، تمام معادلات را بر هم زد.

باباخاني ادامه داد : كالبد شكافي دوران دفاع مقدس و تشريح و تبيين آن براي نسل‌هاي آينده حقيقتا به عنوان يك ضرورت، حتمي است.

به تاكيد وي امروز بيش از هر زمان ديگري به انتقال ارزشهاي دفاع مقدس نيازمند هستيم.

"عباس احمدي" يك بسيجي رامسري به ايرنا گفت : دوران دفاع مقدس، دوران با افتخار و مثال زدني ما است كه جهاد در راه خدا و شهادت طلبي سر فصل جديد اين دوران بوده است.

وي گفت : ملت انقلابي ما با ايده‌هاي الهي در كنار رهبر الهي بعد از پيروزي انقلاب، حماسه جاويد ديگري در قالب دفاع مقدس رقم زدند.

به گفته او، اين دفاع حيرت دشمنان سراپا مسلح را موجب شد و تمام معادلات نظامي دنيا را بر هم زد.

وي افزود : هرچه زمان بيشتري از دوران دفاع مقدس مي‌گذرد ضرورت تدوين جامع يك دايره‌المعارف عظيم دفاع مقدس براي انتقال به نسل‌هاي آينده‌بيشتر مي‌شود.

احمدي اضافه كرد : در حالي كه تمام كشورها به قهرمانان ملي خود افتخار مي‌كنند ما نيازمند يك فرهنگ‌سازي جامع‌تر در كتابهاي درسي و دانشگاهي هستيم و هر كدام از شهدا مي‌تواند به عنوان يك اسطوره در ذهن دانش آموزان باقي بمانند.

به تاكيد او كتابهاي درسي بايد بيشتر به مقوله دفاع مقدس بپردازند.

سرهنگ " باقر صادقي " فرمانده نيروي انتظامي رامسر به ايرنا گفت: دفاع مقدس رشادتها و جانفشاني‌هاي بهترين عزيزان ما در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل بوده است.

وي ادامه داد: رزمندگان ما توانستند با جانفشاني در برابر استكبار جهاني بايستند و عزت را براي نظام جمهوري اسلامي به ارمغان آورند.

حجت‌الاسلام" غلامحسين تسخيري " مسوول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه‌رامسر و مسوول هيات رزمندگان اين شهرستان به ايرنا گفت : دوران دفاع مقدس دوران دوران دفاع از ارزشها، دفاع از قرآن و دين و دفاع از آرمانهاي دين مقدس اسلام بود و در اين راه خون‌هاي مقدسي بر زمين ريخته شد.

به گفته او لازمه اين كار با توجه به اين كه نسل چهارم را در پيش روي داريم اين است كه تجربيات ما انگيزه‌هاي خود را هم چنين ارزشهاي دوران دفاع مقدس را كه به ثمر نشست و نتيجه داد به نسل جديد انقلاب انتقال بدهيم.

به گفته وي به كارگيري آموزش و پرورش ، نهادهاي انقلابي چون بسيج و سپاه و نهادهاي دست‌اندركار براي حفظ آن روحيه انقلاب و بسيجي و براي حفظ آرمانهاي انقلاب بايد لازم است تا نسل جديد انقلاب بدانند كه چه صحنه‌هايي و ماجراهايي در دوران دهه اول انقلاب اتفاق افتاده است.

حجت‌الاسلام تسخيري افزود: در واقع دوران دفاع مقدس دوران شكوه پايداري ملت ايران است.

سرهنگ "صادق حميدي" جانشين سپاه رامسر به ايرنا گفت : دفاع مقدس ملت ايران را بيمه كرد.

وي بيان داشت : دفاع مقدس دو هزار و ‪ ۸۸۷‬روز طول كشيد و هزار و ‪ ۸۸۷‬روز از اين تعداد روزهابه صورت پدافندي و به صورت استحكام بخشيدن مناطق دفاعي بوديم.

وي اظهار داشت : دفاع مقدس پشتوانه بزرگي است براي نظام تا زماني كه حكومت اسلامي در جهان پا بر جاست.

حجت‌الاسلام "عبدالرحمن باقرزاده" امام جمعه رامسر نيز گفت : پير و جوان ، دانشجو و دانش‌آموز و مرد و زن با رشادت طلبي آن جنگ را به دوران با افتخار و با شكوه و مقدس تبديل كردند.

وي خاطرنشان كرد: در سايه جانفشاني‌هاي شهدا و ايثارگران و جانبازان و رزمندگان و بسيجيان و نيروهاي مسلح ، امروز امنيت پايدار حاصل شده است.

وي خطاب به نسل چهارم و دانش‌آموزان گفت : نسل جديد بايد راه شهدا را ادامه داده و در عرصه علم، تلاش خستگي‌ناپذير داشته باشند. ك/‪۴‬
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن