تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820510428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باهنر تاكيد كرد:تقويت نظام با استمرار گفتمان اصولگرايي/اقتصاد نيازمند سياستهاي راهبردي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: باهنر تاكيد كرد:تقويت نظام با استمرار گفتمان اصولگرايي/اقتصاد نيازمند سياستهاي راهبردي
دبير كل جامعه اسلامي مهندسين با تاكيد بر اينكه روند انتخابات آينده بايد به گونه اي طراحي شود كه مردم باز به استمرار حاكميت گفتمان اصولگرايي ميل داشته باشند، تصريح كرد: طراحي اين روند باعث مي شود تا كساني كه دنبال استحاله نظام بودند،بر سر كار نيايند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا باهنر كه در نشست ماهانه جامعه اسلامي مهندسين كه شب گذشته در سالن سيد الشهدا برگزار شده بود، سخن مي گفت با اشاره به روز جهاني قدس، تصريح كرد: خوشبختانه امسال روز قدس پرشور تر از سالهاي گذشته برگزار شد و بسيار اميدوارهستيم اين فريادها و مطالبات عمومي جهان اسلام باعث شود حكام كشورهاي اسلامي هم خود را با مطالبه مردم در زمينه حقوق ملت مظلوم فلسطين هماهنگ كنند در آن صورت است كه رژيم اشغالگر قدس تاب تحمل نخواهد داشت و انشاء الله اين سرزمين مقدس به صاحبان واقعي خود بر مي گردد.

وي با اشاره به اينكه با توصيه رهبر معظم انقلاب ورود به بحث انتخابات زودهنگام است، تصريح كرد: وارد شدن رسمي به بحث انتخابات زود است و همه ما بايد تلاش كنيم تا بتوانيم اكثريت نزديك به اتفاق را جمع كنيم تا در مجموعه اصولگرايان به تصميمي واحد براي انتخابات آتي كه هم ويژگي هاي انتخابات گذشته را دارد و هم ويژگي هاي خاص خود را وارد عرصه شويم.

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين با بيان اينكه وارد دهه چهارم انقلاب اسلامي مي شويم، تصريح كرد: همانطور كه رهبر معظم انقلاب نام اين دهه را دهه پيشرفت وعدالت گذاشته اند، انشاء الله به نقطه اي برسيم كه بزرگترين توليد كننده علم و اقتصاد باشيم اگرچه اهداف بلندي است اما معتقديم كه بلندپروازانه نيست.

باهنربا بيان اينكه دربرهه اي از زمان گروهي فكرمي كردند كه مي توان عدالت را ازبرنامه هاي كوتاه مدت كنار گذاشت، اظهار داشت:ولي تجربه به ما به آنها نشان داد كه عدالت جوهره وجودي اسلام است واگركسي مدعي اسلام خواهي است نمي تواندعدالت را متوقف كند.

وي با تاكيد بر اينكه بايد روند انتخابات آينده را به گونه اي طراحي كنيم كه مردم باز به استمرار حاكميت گفتمان اصولگرايي ميل داشته باشند، گفت: طراحي اين روند باعث مي شود تا خدايي ناكرده اصل نظام جمهوري اسلامي با چالش روبرو نشود تا كساني كه دنبال استحاله نظام بودند و تصور مي كردند جمهوريت با اسلاميت جاي يكديگر را تنگ كرده است، بر سر كار نيايند.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تاكيد داشته و دارند كه جمهوري اسلامي يك كلمه واحد است وهريك كه كمرنگ شود ديگر جمهوري اسلامي نيست و ما به دنبال حفظ و ارتقاء نظام جمهوري اسلامي هستيم.

باهنر تاكيد كرد: بايد ازمسئله انتخابات به سمتي برويم كه اين اميدواري در دل ما پررنگ شود كه با جمع شدن اصولگرايان مي توانيم نتيجه مطلوب داشته باشيم.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به طرح مجلس براي انتزاع سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري از رياست جمهوري به وزارتخانه تصريح كرد: معتقديم كه بسياري از كارهاي اجرايي بايد در قالب وزارتخانه باشد و دستگاه هاي اجرايي مستقيما دست و پاي رئيس جمهور را نگيرند و اينكه بعضي از كارهاي اجرايي مستقيما دست رئيس جمهور باشد خيلي به صلاح نيست.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بحث تورم اظهار داشت: انتقادات زيادي به اين مسئله وارد است و بايد در كنار نگاه مثبتي كه به كارهاي انجام شده داشت از مسئله اي كه نبايد غفلت كرد آن است كه مردم ارباب ما هستند و بايد به ولي نعمت هايمان پاسخ هاي قانع كننده داشته باشيم و اقتصاد نياز به سياست هاي راهبردي دارد.

بر اساس اين گزارش پس از سخنان دبير كل جامعه اسلامي مهندسين، عسگراولادي دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري در سخنان كوتاهي با تاكيد بر اينكه نوآوري اصولگرايان يك چهره اش هم انديشي براي انتخابات رياست جمهوري است تصريح كرد: اگر اصولگرايان تورم، ورزش، سياست و سياست خارجي را جناحي كنند امتحان بدي پس داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، درنشست ماهانه جامعه اسلامي مهندسين كه با حضور شخصيت هاي اصولگرا ودبيران كل و اعضاي شوراي مركزي گروه هاي عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري، جمعي از نمايندگان مجلس و روساي كميسيون هاي مجلس حضور داشتند شخصيت هايي چون حجت الاسلام تقوي رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه و دكتر محسن بهرامي سخنگوي ستاد انتخاباتي دكتر قاليباف در انتخابات نهم رياست جمهوري حضور داشتند.
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن