تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804742434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور در آمريكا اعلام كرد : فقط طبق قانون با آژانس همكاري مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: رئيس جمهور در آمريكا اعلام كرد : فقط طبق قانون با آژانس همكاري مي كنيم
رئيس جمهور كشورمان كه به منظور شركت در شصت و سومين مجمع عمومي سازمان ملل متحد به نيويورك سفر كرده بود با ترك نيويورك وارد تهران شد.
محمود احمدي نژاد در طول سفر خود به نيويورك غير از سخنراني در مجمع عمومي سازمان ملل متحد برنامه هاي متنوع ديگري نيز داشت كه از جمله آن ديدار با دانشجويان آمريكايي گروههاي طرفدار صلح و ايرانيان مقيم آمريكا بود.
رئيس جمهور همچنين در طول اين سفر با شبكه هاي مختلف خبري آمريكايي از جمله « سي .ان .ان » روزنامه نيويورك تايمز لس آنجلس تايمز و مديران ارشد رسانه هاي آمريكايي گفتگو كرد و به سئوالات آنها پاسخ داد.
احمدي نژاد همچنين در حاشيه اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل ديدارهاي دوجانبه اي را با روساي كشورهاي مختلف داشت .
رئيس جمهور قبل از ترك نيويورك گفت : رسما اعلام مي كنم كه ما مي خواهيم از همه حقوقمان در آژانس بين المللي انرژي اتمي استفاده كنيم تا الان فوق قانون با آژانس همكاري كرده ايم اما از اين به بعد طبق قانون همكاري مي كنيم .
به گزارش خبرنگار اعزامي واحد مركزي خبر محمود احمدي نژاد در مصاحبه با شبكه « سي .ان .ان » آمريكا با اشاره به همكاري هاي گسترده جمهوري اسلامي ايران با آژانس بين المللي انرژي اتمي افزود : ما نسبت به ساير اعضاي آژانس بين المللي انرژي اتمي بيشترين همكاري را با آژانس داشته ايم و تاكنون در بيش از 12 سند آژانس صلح آميز بودن فعاليت هاي ما تاييد شده است .
رئيس جمهور با بيان اينكه آژانس تاكنون حتي يك گزارش مبني بر صلح آميز بودن فعاليتهاي هسته اي آمريكا صادر نكرده است تصريح كرد : چرا بايد آمريكا به عنوان يك عضو آژانس مصونيت داشته باشد و اصلا بازرسي از فعاليتهاي آن صورت نگيرد من امروز رسما اعلام مي كنم كه آمريكا بايد همه فعاليتهاي هسته اي اش را تعطيل كند و آژانس نيز گزارش خود را از فعاليت هاي اين كشور هر چه سريعتر منتشر نمايد.
وي افزود مگر آژانس بين المللي انرژي اتمي كارمند دولت آمريكاست ما هم عضو آژانس هستيم و آمريكا هم عضو آژانس است و همه بايد طبق قانون عمل كنيم .
آقاي احمدي نژاد نگراني جمهوري اسلامي ايران را از فعاليتهاي هسته اي آمريكا فرا وان توصيف كرد و گفت : دولت آمريكا هزاران كلاهك اتمي دارد اگر فشارهاي سياسي از آژانس برداشته شود و آژانس بتواند وظايف خود را به خوبي انجام دهد آن وقت بايد گزارشي از روند خلع سلاح آمريكا منتشر كند.
رئيس جمهور خلع سلاح قدرتهاي اتمي را وظيفه اصلي آژانس برشمرد و تصريح كرد : آژانس بر خلاف اساسنامه خود و تحت فشارها ادعاهاي يك عضو خود مثل آمريكا را درباره ايران بررسي مي كند در واقع آژانس كاري كه مي كند يك طرفه است .
وي افزود : اين معياري دوگانه و غير قابل قبول است و بايد آن را تغيير داد.
آقاي احمدي نژاد در خصوص گفتگو با مقام هاي آمريكايي گفت : ما هميشه آماده گفتگو البته در شرايط عادلانه و بر اساس احترام متقابل هستيم .
احمدي نژاد با طرح اين پرسش از خبرنگار « سي .ان .ان » مبني بر اينكه منظور شما از جامعه جهاني نگرانند چه كشورهايي است تصريح كرد : 118 كشور عضو جنبش عدم تعهد 57 كشور عضو سازمان كنفرانس اسلامي اعضاي گروه 15 و اعضاي گروه 8 همه از فعاليتهاي ما حمايت كرده اند كه همه اينها بيش از 160 كشور مي شوند .
وي افزود : شما فكر مي كنيد آمريكا و متحدانش همه عالم هستند اين ادبياتي است كه دولت آمريكا به كار مي برد و البته دورانش نيز به پايان رسيده است .
رئيس جمهور در پاسخ به اين سئوال كه آيا شما مي گوييد اسرائيل بايد از صحنه روزگار محو شود گفت : بله من مي گويم جنايت اشغالگري ترور كشتن زنها و كودكان و اشغال سرزمين ديگري به هر صورت بايد محو شود.
احمدي نژاد در پاسخ به اين سئوال كه چقدر احتمال حمله به ايران را مي دهيد : گفت : اولا كسي به ايران حمله نخواهد كرد و هيچ كس قادر نيست چنين كاري انجام دهد دوما اگر چنين اتفاقي بيافتد از خودمان دفاع مي كنيم و حمله كننده را پشيمان خواهيم كرد.
احمدي نژاد با بيان اينكه ما 8 سال در جنگ با عراق از خود دفاع كرده ايم و مي دانيم چگونه از خود دفاع كنيم گفت : مردم ما با دست خالي در مقابل صدام مورد حمايت آمريكا و تا بن دندان مسلح ايستادند و دفاع كردند. ملت ايران ملتي بزرگ و انساني است و به كسي اجازه تجاوز نمي دهد.
رئيس جمهور درباره يهوديان ايران نيز گفت : ما يهوديان را دوست داريم يهوديان در ايران از حقوق بيشتري نسبت به بقيه برخوردارند و در صورتي كه بقيه مردم به ازاي 150 تا 300 هزار نفر يك نماينده در مجلس دارند يهوديان با جمعيتي حدود 20 هزار نفر يك نماينده در مجلس دارند.
احمدي نژاد صهيونيست ها را يك حزب سياسي و نه يهودي دانست و گفت : آنها دروغ مي گويند كه يهودي اند چون قوانين ديني يهود را اجرا نمي كنند.
رئيس جمهور افزود : اديان الهي از جمله يهوديت نمي گويند كه سرزمين ديگران را اشغال كنيد محاصره دارويي كنيد دستور به كشتن زن ها و كودكان نمي دهند همين الان مسلمان ها و يهوديان به راحتي در آمريكا و ايران زندگي مي كنند و مشكلي هم ندارند.
رئيس جمهور با بيان اين كه يهوديان آدم نمي كشند گفت : به واقع انسان دين دار آدم نمي كشد و دوست دارد همه در رفاه و آرامش باشند.
وي تصريح كرد كه صهيونيست ها با يهوديان تفاوت دارند.
ديدار رئيس جمهور با نمايندگان رسانه هاي آمريكا
همچنين رئيس جمهور كشورمان پنجشنبه در جمع سردبيران و مجريان مطرح ترين رسانه هاي مكتوب و تصويري آمريكا حاضر شد كه لوس آنجلس تايمز نيويوركر نيوزويك شيكاگو تريبون آتلانتيك تايم فاكس نيوز و واشنگتن پست از جمله آنها بودند.
احمدي نژاد در اين جمع جامعه امروز غرب را در حل چالش ها و مديريت ناتوان خواند و از مهيا شدن شرايط براي ورود به دنيايي جديد با كمك گيري از نقش رسانه ها خبر داد.
رئيس جمهور بازنگري در كاركردهاي برخي رسانه ها را خواستار شد تا ملت ها و رسانه ها در نقطه مقابل يكديگر قرار نگيرند. اين روزها مي توان با يك تنظيم خبري تنش ها را به شدت افزايش يا كاهش داد.
خبرنگاري از رئيس جمهور كشورمان درباره فلسطين پرسيد كه احمدي نژاد مشكل اصلي فلسطينيان را اشغالگري توسط بيگانه خواند و تصريح كرد : صهيونيست ها ماموريتي از سوي اردوگاه غرب براي تامين منافع دارند و بيش از صد طرحي كه تاكنون براي حل و فصل ماجرا مطرح شده نتيجه نداده است چون ريشه اي نبوده و حقوق ملت فلسطين در آن لحاظ نشده است .
احمدي نژاد نگاه غرب را به حل مسايل با توسل به زور و تكيه بر قدرت اشتباهي بزرگ خواند و گفت : تاريخ منطقه ما به ياد نمي آورد كه در عراق يا افغانستان يك گروه خارجي وارد و با پيروزي خارج شده باشد.
رئيس جمهور در پاسخ به سئوالي درباره رابطه با آمريكا سياست خارجي ايران را دوستي با همه ملتها از جمله آمريكا خواند.
احمدي نژاد تاكيد كرد : امپراتوري آمريكا به پايان خط رسيده است و شما اهالي رسانه هاي آمريكا سقوط اين خودرو به دره را مي بينند.
وي خاطرنشان كرد : رژيم صهيونيستي امكان حيات ندارد و دورانش به پايان رسيده است و كشورهاي غربي بايد در حمايت يك جانبه از صهيونيست ها تجديد نظر كنند . بيش از 96 درصد مردم در منطقه خاورميانه از رفتار آمريكا ناراحتند .
احمدي نژاد درباره گفتگو با اوباما نيز اعلام آمادگي كرد اما لازمه اين گفتگو را ايجاد شرايط احترام آميز و متعادل خواند.
رئيس جمهور گفت : ما حاضريم درباره بحث فناوري هسته اي صلح آميز ايران گفتگو كنيم اما خط كشي كه هزاران كلاهك رژيم صهيونيستي را غيرقابل انساني نمي داند و فناوري صلح آميز هسته اي ايران را خطرناك مي خواند داراي معيار صحيحي نيست .
سپس خبرنگار نيوزويك از احمدي نژاد درباره كنسرسيوم مشترك هسته اي با ايران پرسيد كه رئيس جمهور گفت : اين پيشنهاد ما سه سال پيش تحويل شد اما استقبالي نكردند و ما مطمئن شديم كه نگراني هاي غرب تنها يك بهانه است .
از احمدي نژاد درباره انتخابات آينده ايران و برخي رقبا همچون لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي پرسيده شد كه رئيس جمهور گفت : من شخصا به آقاي لاريجاني پيشنهاد نامزدي در انتخابات را دادم و از اين رقابت استقبال مي كنم .
رئيس جمهور تجهيزات اورانيومي ايران را مناسب براي غني سازي 3 و نيم تا 5 درصد خواند و گفت : ما نيازي به بمب اتمي نداريم زيرا جايي در سياست هاي دفاعي اعتقادي سياسي و اقتصادي ما ندارد و اگر بمب اتم مي توانست كاري كند اتحاد جماهير شوروي را حفظ مي كرد يا مشكلات آمريكا در عراق يا رژيم صهيونيستي در لبنان را حل مي كرد.
كريستين امانپور همچنين از امكان حل و فصل مشكلات ميان ايران و آمريكا پرسيد كه احمدي نژاد پاسخ داد : ما در شرايط عادلانه منتظر گفتگو و منتظر چگونگي تقاضاي مذاكره آمريكا هستيم .
مصاحبه با سردبيران روزنامه نيويورك تايمز
همچنين رئيس جمهور كشورمان با تعدادي از سردبيران و مديران روزنامه آمريكايي « نيويورك تايمز » ديدار و به سئوالهاي آنان در خصوص مسائل مختلف پاسخ گفت .
احمدي نژاد درپاسخ به سئوالي مبني بر اين كه رابطه شما با مجلس چگونه است و گويي اخيرا نمايندگان مجلس از شما پرسيده اند كه درآمد نفت كجا رفته است گفت ; رابطه دولت با مجلس رابطه بسيار خوبي است و ما در مورد مسايل مختلف گفتگو مي كنيم .
وي همچنين با بيان اين كه من تاكنون سئوالي كه شما مطرح كرديد را نشنيده ام گفت : درآمدهاي كشور ما بيش از آنچه است كه شما گفتيد. درآمد نفتي بخشي از درآمد ايران است و علاوه بر درآمدهاي نفت درآمدهاي ديگر از جمله گمركي و ماليات نيز داريم .
رئيس جمهور كشورمان در پاسخ به اين سئوال كه در كشور شما با توجه به افزايش درآمدهاي نفتي بيكاري افزايش يافته است گفت : اتفاقا درصد بيكاري در ايران رو به كاهش است . وي افزود البته ما به خاطر رشد بالاي جمعيت در مقطعي تعداد نيروي كارمان زياد است .
رئيس جمهور گفت : در همه جاي دنيا مشكلاتي وجود دارد كه البته مشكلاتي كه در آمريكا وجود دارد ده برابر ايران است .
وي همچنين در پاسخ به سئوالي در خصوص تغيير رئيس كل بانك مركزي ايران گفت : عوض شدن مديران يك امر عادي و طبيعي است و در همه دنيا نيز اتفاق مي افتد.
آقاي احمدي نژاد گفت : ما مي خواهيم طرح تحول اقتصادي را اجرا كنيم و گروه اقتصادي بايد هماهنگتر شود.
احمدي نژاد در پاسخ به اين سئوال كه چرا ايران در خصوص بنزين سرمايه گذاري بيشتر و پالايشگاه بيشتري ايجاد نمي كند گفت : ما هفت پالايشگاه جديد در دست احداث داريم . البته مصرف بنزين در ايران بالاست و دولت يارانه سنگيني در اين باره مي دهد.
يكي ديگر از خبرنگاران روزنامه نيويورك تايمز در خصوص اعدام نوجوانان از ايران سئوال كرد كه احمدي نژاد در پاسخ گفت : در ايران نوجوانان اعدام نمي شود و قانون ما رسيدگي به جرايم را در سن بالاي هفده سال قرار داده است .
وي در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه اگر دولت جديد آمريكا به ايران پيشنهاد مذاكره دهد شما چه تصميمي مي گيريد گفت : اگر دولت آمريكا بر دو اصل احترام متقابل و عدالت متعهد باشد و اين دو اصل را رعايت كند ما آماده گفتگو هستيم .
آقاي احمدي نژاد در پاسخ به سئوالي درباره ايجاد دفتر حفاظت منافع آمريكا در ايران گفت ما اين مساله را با نظر مثبت بررسي مي كنيم ولي آمريكا در خواست رسمي در اين خصوص به ما نداده است .
رئيس جمهور كشورمان در پاسخ به سئوالي با بيان اينكه آمريكا و ناتو در افغانستان مديريت درستي ايفا نمي كنند و افراط گرايي در اين كشور تشديد شده است گفت : كساني كه فكر مي كنند با توپ و تانك مي توان همه مسايل را حل كرد اشتباه مي كنند و در حل مشكلات مسايل انساني بايد مقدم باشد آقاي احمدي نژاد افزود : ما اطلاع داريم كه برخي از اعضاي ناتو با افراطيون در تماس هستند.
رئيس جمهور در پاسخ به سئوالي درباره وضعيت گرجستان گفت : فكر مي كنيم كه ناتو و صهيونيستها تحليل درستي از گرجستان نداشتند اگر ناتو در امور گرجستان دخالت نكند مسايل با گفتگو قابل حل است .
وي گفت : زمان اينكه آمريكايي ها با انقلابهاي رنگين كشورهاي همسايه ايران را تحت تسلط خود قرار دهند رو به پايان است .
مصاحبه احمدي نژاد با پاسيفيكا
محمود احمدي نژاد با بيان اينكه جرج بوش رئيس جمهور آمريكا دوست دارد جنگ جديدي را آغاز كند اما از آن عاجز است تاكيد كرد : شروع يك جنگ جديد به معناي پايان عمر آمريكا است .
به گزارش خبرنگار اعزامي واحد مركزي خبر به نيويورك احمدي نژاد اين مطلب را در مصاحبه با شبكه راديو و تلويزيوني پاسيفيكا مطرح كرد.
خانم « امي گودمن » كه معروف ترين چهره ضد جنگ در آمريكا به شمار مي رود به عنوان مجري برنامه از احمدي نژاد پرسيد ظاهرا آمريكا در حال تنظيم برنامه اي براي جنگ با ايران است واكنش شما به اين خبر چيست
رئيس جمهوري با بيان اينكه از اين دست مطالب زياد منتشر مي شود گفت : دليلي وجود ندارد به اين مطالب واكنش نشان دهيم . البته بوش براي راه انداختن جنگ جديد دو مشكل دارد يكي ناتواني عملياتي و ديگري وجود عقلاي فراوان در آمريكا كه اجازه چنين تصميمي را به او نخواهند داد.
احمدي نژاد تصريح كرد : دوره رياست جمهوري بوش رو به پايان است اما هنوز فرصت دارد كه خطاهاي گذشته اش را جبران كند. من توصيه مي كنم از فرصت استفاده كند تا در طول مسئوليتش چند كار خوب هم در پرونده اش ثبت شود. ضمن اينكه ما هم حاضريم به او در انجام كارهاي خوب كمك كنيم .
خاتم گودمن در ادامه به موضوع همجنس گرايي اشاره كرد و خطاب به احمدي نژاد گفت : شما گفته ايد چنين چيزي در ايران نيست .
احمدي نژاد پاسخ داد من نگفته ام كه اصلا وجود ندارد. گفته ام اينقدر كه در آمريكا هست در ايران نيست .
رئيس جمهور با بيان اينكه مردم ايران از اين عمل متنفر هستند و اين مخالف دين ما و همه اديان الهي است تصريح كرد : اين كار بنيان خانواده و جامعه را از بين مي برد. اينكه آمريكا از اين عمل حمايت مي كند افتخاري براي اين كشور محسوب نمي شود ضمن اينكه آن را آزادي هم نمي توان تلقي كرد.
احمدي نژاد در پاسخ به اين سئوال كه اگر مردم فلسطين با راه حل دو كشوري موافقت كنند آيا شما حمايت مي كنيد گفت : هر تصميمي كه مردم فلسطين بگيرند از آن حمايت مي كنيم .
وي اضافه كرد : ما مي گوئيم كه بايد در فلسطين رفراندوم آزاد برگزار شود.
مجري برنامه به فروش بمب هاي سنگر شكن توسط آمريكا به اسرائيل براي استفاده عليه تجهيزات هسته اي ايران اشاره كرد و نظر احمدي نژاد را در اين باره جويا شد كه رئيس جمهوري گفت : دولت آمريكا و بعضي متحدانش رژيم صهيونيستي را به بمب اتم هم مجهز كرده اند و به كسي كه منطق آن جنگ است چه بايد گفت مردم آمريكا بايد در اين باره تصميم بگيرند و بگويند كه آيا دوست دارند جنگي تازه آغاز شود و مردم باز هم كشته شوند
احمدي نژاد : نخستين قربانيان صهيونيسم يهوديان هستند
رئيس جمهور در ديدار شماري از رهبران گروههاي يهود ضدصهيونيست صهيونيست ها را حزبي سياسي طرفدار قدرت و ثروت خواند و تصريح كرد كه نخستين قرباني صهيونيستها خود يهوديها هستند وي گفت : اگر از پيامبران تبعيت شود جنگ و دشمني وجود نخواهد داشت زيرا پيامبر دين يهود پيامبر بزرگ خداست . وي سپس خاطرنشان ساخت كه نشانه هاي شكست صهيونيست ها آشكار شده است .
احمدي نژاد خطاب به حاضران گفت : اگر چه شرايط براي شما رهبران يهوديهاي گروه ضد صهيونيست به علت حمايت آمريكا از رژيم صهيونيستي سخت است اما بدانيد خدا پشتيبان شماست و قدرت خدا براي غلبه بر ظالمان كفايت مي كند.
آقاي احمدي نژاد در ديدار با گروههاي طرفدار صلح و ضد جنگ در آمريكا نيز گفت : جنگ زشت ترين حادثه جهان است . وي گفت تا زماني كه خوي تجاوزگري مهار نشود جنگ ها ادامه خواهد يافت و راهكار آن تلاش براي گسترش ارزشهاي ديني و اخلاقي در جامعه است .
وي تصريح كرد كه من يقين دارم كه مردم آمريكا با جنگ افروزي مخالف هستند.
آقاي احمدي نژاد همچنين در جمع ايرانيان مقيم آمريكا خاطرنشان ساخت كه دوران تهديد ملت ايران به پايان رسيده است . وي همچنين توليد فيلم 300 را نيز نشانه ضعف سازندگان آن دانست و گفت كه ملت ايران اهل ايجاد درگيري و جنگ نيست و علاقمند به رابطه با ملتهاي جهان است ولي اگر كسي هم بخواهد با ملت ايران درگير شود اين ملت پاسخ پشيمان كننده اي به دشمنان خواهد داد.
وي سپس پيشرفتهاي ايران در زمينه هاي غني سازي اورانيوم پرتاب ماهواره به مدار زمين توليد موشك هاي دو و سه مرحله اي را تشريح و خاطرنشان كرد كه به زودي موشكي را پرتاب خواهيم كرد كه داراي 16 موتور است و ماهواره را تا 700 كيلومتر بالاتر مي برد .
شايان ذكر است آقاي احمدي نژاد در آمريكا همچنين با دانشجويان آمريكايي روساي جمهور سريلانكا زيمبابوه مجمع الجزاير قمر كومور لبنان و نيز دبيركل سازمان كنفرانس اسلامي ديدار كرد.
رئيس جمهور كشورمان در ديدار با احسان الدين كمال اوغلو دبيركل سازمان كنفرانس اسلامي تصريح كرد كه از اقدامات دوگانه آژانس در برخورد با ايران تعجب مي كنم . وي گفت كه تحريم ها نيز نمي تواند مانع پيشرفت ايران شود.
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن