تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820644985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گرانمايه پور: روز جهاني قدس محور وحدت تمام مسلمانان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گرانمايه پور: روز جهاني قدس محور وحدت تمام مسلمانان است
خبرگزاري فارس: نماينده مردم كاشان و آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز روز جهاني قدس به بركت نفس قدسي امام راحل، چنان عظمتي پيدا كرده كه به محور وحدت تمام مسلمانان جهان مبدل شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از كاشان، علي اصغر گرانمايه پور در مراسم راهپيمايي روز قدس در كاشان افزود: روز جهاني قدس، روز تبيين مظلوميت مردم ستمديده و رنج كشيده فلسطين است.
وي با اشاره به عمليات استشهادي رزمندگان فلسطيني اظهار داشت: اين عمليات‌ها لرزه بر اندام اسرائيلي‌ها انداخته به گونه‌اي كه 75 درصد از مردم اسرائيل غاصب دچار استرس و اضطراب روحي شده‌اند.
گرانمايه پور اظهار داشت: امروز رژيم پوشالي اسرائيل يكي از ذليلانه ترين دوران عمر خود را مي‌گذراند و شماره معكوس كاهش جمعيت آن در سرزمين‌هاي اشغالي آغاز شده است.
وي كاهش جمعيت 7 ميليون نفري صهيونيست‌ها از سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين را زنگ خطري بزرگ براي اين رژيم نژادپرست و اشغالگر دانست.
عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان افزود: براساس گزارش‌هاي واصله در درون رژيم پوشالي اسرائيل به ويژه مقامات، اختلافات شديدي ايجاد شده و نابساماني‌هاي عجيبي در اقتصاد رژيم منحوس صهيونيستي به‌وجود آمده است.
وي گفت: در ارتش اين رژيم پوشالي نيز نابساماني‌هاي عجيبي آغاز شده و طبق گزارش‌هاي رسيده سالانه 7هزار نفر سرباز از پادگان‌هاي ارتش اسراييل فرار مي‌كنند.
نماينده مردم كاشان و آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جنگ 33 روزه‌اي كه رژيم غاصب اسرائيل عليه حزب الله لبنان به راه انداخت گفت: پيروزي حزب الله در اين جنگ خود سند و نشانه پويايي از ناتواني و به هم ريختگي ارتش پوشالي رژيم صهيونيستي است.
گرانمايه پور رژيم منحوس و اشغالگر اسراييل غاصب را از حيث اقتصادي نيز دچار بحران دانست و گفت: هم اكنون اين رژيم به لحاظ آب آشاميدني در وضعيت بدي قرار دارد و قيمت هر مترمكعب آب 18/3 دلار است.
وي افزود: سازمان تأمين اجتماعي رژيم غاصب اسراييل اعلام كرده، يك ميليون نفر از مردم اسرائيل در گرسنگي و فقر به‌سر مي‌برند.
به گزارش خبرنگار فارس در كاشان با وجود گرمي هوا‌، قشرهاي مختلف مردم به ويژه جوانان و نوجوانان با حضور گسترده و كم نظير خود در اين راهپيمايي خشم و نفرت خود را از رژيم رو به زوال و پوشالي اسرائيل غاصب اعلام كردند.
در پايان راهپيمايي روز جهاني قدس، قطعنامه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قرايت شد كه راهپيمايان با تكبير مفاد آن را تائيد كردند.
آيت الله عبدالنبي نمازي نماينده ولي فقيه و امام جمعه كاشان، فرماندار، نماينده مردم كاشان و آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي و روحانيون پيشاپيش اين راهپيمايي بزرگ در حركت بودند.
انتهاي پيام/ب
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن